Notabene (leuven 1991-1999)

Het forum van de andere legendarische clubs
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Re: Notabene (leuven 1991-1999)

Bericht door tomaz »

jajajajajajaja
Feestje !!
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Re: Notabene (leuven 1991-1999)

Bericht door back to the 90's »

daar wil ek nu toch ook wel bij zijn.
ni ver van mijn deur feesje,altijd voor te vinden :cheers:
Nothing is what is seems to be
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Re: Notabene (leuven 1991-1999)

Bericht door pooley »

dees moet ik toch wel noteren, en doorsturen naar het leuvens feestvolk !
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Re: Notabene (leuven 1991-1999)

Bericht door rizzo> »

Buitenkomen doe ik haast niet meer maar 'k zal aanwezig zijn. In full effect. Wie nog?
Club Member
Berichten: 134
Lid geworden op: 22 jan 2007, 15:22
Locatie: Leuvense

Re: Notabene (leuven 1991-1999)

Bericht door stessel »

100% zeker present!
stessel.blogspot.com
Club Member
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 aug 2006, 21:07
Locatie: Overijse

Re: Notabene (leuven 1991-1999)

Bericht door Flasheur »

ik kom ook af haja :D
* raise your hands in the spirit of house music *
Club Member
Berichten: 142
Lid geworden op: 15 mei 2006, 21:59
Locatie: Louvain/Bxl/Berlin

Re: Notabene (leuven 1991-1999)

Bericht door Don Cabron »

Vriend v mij doet dan feestje in de Rumba (ragga-balkan-toestanden), dus zal ook zeker eens binnenspringen in MC (kzal wel moe zijn v John Digweed en KetaLoco in NOXX avond ervoor..).

Met Marco eens staan feesten op Marko in La Rocca enkele jaren terug en op de terugweg nr Leuven (onze chauffeur kende hem blijkbaar!) voor het eerst over Nota Bene gehoord.
Ik ben benieuwd! :D
The Sound of the Underground> http://www.Eargasm.info" onclick="window.open(this.href);return false;
& Let's get Loco @ http://www.KetaLoco.com" onclick="window.open(this.href);return false;!
Newbie
Berichten: 31
Lid geworden op: 05 feb 2008, 18:10
Locatie: mechelen

Re: Notabene (leuven 1991-1999)

Bericht door timerider »

okay, straks ook is afzakken en e koppel herinneringen bovenhalen..
ben is benieuwd..
stalking the clubs till the break of day, Ibiza beauty takes my breath away
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Re: Notabene (leuven 1991-1999)

Bericht door varth »

Ben er eens gaan kijken hoe het zat omdat Marco een goede kennis is van een van mijn beste maten. Vond het maar zozo. Niet overdreven veel volk vond ik. Beneden was het retro, boven meer muziek van nu. In het begin was het beneden meer de gekendere retro die werd gedraaid en stond het daar wel vol. Daarna ging het meer richting house en acid house, en dat werd precies minder gesmaakt. Typisch wel hoe jammer het ook is. Ben toen wel doorgegaan, want zat echt murw van de dag ervoor. Tomaz heb ik niet meer gehoord.
Club Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 06 jun 2006, 01:17
Locatie: Betekom

Re: Notabene (leuven 1991-1999)

Bericht door Menaz »

toen ik rond een uur of één aankwam zat heel MC goed gevuld. beneden was de muziek redelijk ok... vooral retrohitjes gemengd met nieuwere dingen. daarna werd de muziek wel steeds beter vond ik, redelijk wat acidplaatjes van phuture enzo maar het publiek verdween gewoon :?
rond 3 uur werden de paar overblijvers vriendelijk verzocht om nr de bovenste zaal te gaan. die zat blijkbaar stampensvol maar de muziek was daar maar saai en commercieel, elektrohouse en proggy mnml enzo :roll: tomaz zal nimeer gekomen zijn neem ik aan, enfin feestje was dus een tegenvaller door het publiek dat blijkbaar geen smaak had.
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Re: Notabene (leuven 1991-1999)

Bericht door tomaz »

Ik ben niet geweest maar om heel andere reden: kleinste was ziek, zware koorts. Moest naar spoed en is daar moeten blijven in observatie. Mijn vrouw bij hem, ik bij de oudste thuis. Dus geen party. Vond het jammer, maar family comes first.
Club Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 06 jun 2006, 01:17
Locatie: Betekom

Re: Notabene (leuven 1991-1999)

Bericht door Menaz »

oei da's minder natuurlijk!

maar 't was in feite dus toch niet meer de moeite om af te komen spijtig genoeg.
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Re: Notabene (leuven 1991-1999)

Bericht door back to the 90's »

Strange dat nen tegevaller geworden is.
op facebook waren er toch heel veel enthousiast over da feesje...
Nothing is what is seems to be
Club Member
Berichten: 181
Lid geworden op: 22 feb 2008, 19:49
Favoriete Clubs: Kompass Klub

Locatie: Gent

Re: Notabene (leuven 1991-1999)

Bericht door PedroAmor93 »

Menaz schreef:enfin feestje was dus een tegenvaller door het publiek dat blijkbaar geen smaak had.
Ik apprecieer bv ook heel progressive trance/house zowel als lekkere underground en acid tracks.
Guerilla is bv een van mijn favorite labels...
Het probleem is dat er maar een beperkt publiek is dat dit genre kan apprecieren, er effectief op danst, laat staan er ook nog eens volledig van uit de bol gaat.
Jammer, maar blijkbaar de realiteit...

Dat wil voor mij echter niet zeggen dat die mensen die dit niet goed vinden geen smaak hebben, maar gewoon een andere smaak.

Boven zat het ondertussen wel vol en was een heel gezellige, leuke sfeer en best veel ambiance.
Commercieel? Vond ik persoonlijk niet, misschien wel wat toegankelijker voor de meesten dan de muziek op dat moment beneden.
Bovendien was het zaaltje boven ook wat gezelliger.
Laatst gewijzigd door PedroAmor93 op 05 mei 2009, 19:31, 1 keer totaal gewijzigd.
The Spice extends Life. The Spice expands consciousness. The Spice is vital to Space travel.
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Re: Notabene (leuven 1991-1999)

Bericht door varth »

Met het volk dat er zat was het te verwachten dat het boven veel beter in de smaak ging vallen dan beneden. Typisch Tiense toestanden
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten