Notabene (leuven 1991-1999)

Het forum van de andere legendarische clubs
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 mar 2008, 12:44

Bericht door Donna_Corleone »

heb vroeger ook veel in de nota gezeten,dikwijls mee helpen tappen met sammie en marco

was den tijd wel,amaai

iemand nog contact met hen?
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Heb Marco gezien op de begrafenis van Peter Novak. Ziet er nog steeds 't zelfde uit. Hij werkt bij DHL dacht ik.
Was wel een vreemd weerzien: in het café van Ronny en Jolien (Ronny die samen met Frank de Food deed). Heel die kliek van de Nota was er. Nic ook bvb.
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

tomaz schreef:Heb Marco gezien op de begrafenis van Peter Novak. Ziet er nog steeds 't zelfde uit. Hij werkt bij DHL dacht ik.
Was wel een vreemd weerzien: in het café van Ronny en Jolien (Ronny die samen met Frank de Food deed). Heel die kliek van de Nota was er. Nic ook bvb.
De Ronny rules! En Jolien ook! Feestbeesten!
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Newbie
Berichten: 31
Lid geworden op: 05 feb 2008, 18:10
Locatie: mechelen

Bericht door timerider »

nota bene was tof cafeeke
Laatst gewijzigd door timerider op 05 mei 2009, 18:28, 1 keer totaal gewijzigd.
stalking the clubs till the break of day, Ibiza beauty takes my breath away
Newbie
Berichten: 31
Lid geworden op: 05 feb 2008, 18:10
Locatie: mechelen

Bericht door timerider »

:D :) :cheers: 8)
Laatst gewijzigd door timerider op 05 mei 2009, 18:29, 1 keer totaal gewijzigd.
stalking the clubs till the break of day, Ibiza beauty takes my breath away
Member
Berichten: 87
Lid geworden op: 14 apr 2008, 17:52

Nota Bene

Bericht door thierry »

Marco,de eigenaar en goede vriend van me is bij me geweest en is zich momenteel aan het voorbereiden op een NOTA BENE reunion!!!!!!!!!
en ik verzeker je hij kan een party organiseren als geen ander........dus hou jullie maar klaar!
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

Hier nog een Nota Bene oud gediende aan boord. Jeanine, de moeder van Marco woont niet zo ver van mij
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

Silenus74 schreef:Ja, Sven Van Hees en Tofke o.a. dacht ik dienen avond.
(is al vrij lang geleden dus kan mis zijn maar Sven Van Hees zeker)
En ja, die flyers waren inderdaad in plastieken zakskes.
Zou tof zijn als ge d'er eentje moest vinden want heb er zelf geen meer.
(ahja, flyers zijn om weg te geven hé.)
Een van die flyers was in gemarmerd bruin, andere in gemarmerd grijs. Waren leuke feestjes in de Corso, je moest daar uitkijken of je stuikte van de trappen die spekglad waren van de gemorste drank en de condens. De laatste Arena Illusions was in februari '95 als ik me niet vergis en dat was in de Lido (blauwe flyer met oranje Romeinse helm dacht ik).

Is er hier nog iemand op die privé-feestjes geweest in de Verbeelding (Hanengang)? Enkel binnen met invitatie.
Newbie
Berichten: 16
Lid geworden op: 05 feb 2008, 08:59

Bericht door Silenus74 »

klopt (van Arena Illusions)...
In de Verbeelding ook regelmatig geweest, was klein maar fijn.
Was rond '93 - '94 dacht ik, en weet nimeer wie er toen draaide maar was er ook altijd goed...mede dankzij de kleine sfeervolle omgeving.
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 mei 2008, 09:05
Locatie: limburg

notabene rules

Bericht door pc-gear »

wel neig,dat er nog zoveel mensen het over de notabene hebben.heb daar de beste tijd van mijn leven gehad,en marco was een schatje.jammerdat het veel te rap voorbij was.
dus aan alle notabene feestbeesten,party one.
heel lang geleden,de beste tijd van mijn leven gehad in de notabene bij marco.
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

Om eerlijk te zijn ik sta er ook een beetje versteld van dat er hier zoveel mensen nog in de Nota geweest zijn.

Ik had bij mijn ouders op zolder naast m'n collectie Outsoons ook een collectie van dat Nota Bene magazine (de naam ontsnapt me, was het "nota bene experiment"?) liggen. Ze hebben dat echter allemaal met het oud papier weggekeild. Tomaz heeft daar nog artikeltjes in geschreven :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Dat was gewoon NOTA'S als ik me niet vergis... Maar ik denk niet dat ik daar iets voor geschreven heb.
Newbie
Berichten: 31
Lid geworden op: 05 feb 2008, 18:10
Locatie: mechelen

Bericht door timerider »

dacht dat de boekskes eerst nota`s noemden en daarna in een nieuw kleedje werden gestoken en nota bene experiment werden
stalking the clubs till the break of day, Ibiza beauty takes my breath away
Club Owner
Berichten: 523
Lid geworden op: 24 nov 2006, 18:38
Locatie: Aalst

Bericht door keimi »

Dat is hier erg leuk te volgen hoe je ziet hoeveel mensen aan deze cafe/club terugdenken. Ik kende het niet toen maar hoor wel vanalles erover. Ach... hadden wijle ook maar zoiets dat zo'n impact gegeven heeft zodat al wie van Leuven of uit de buurt komt na zoveel jaar toch nog de muziek en de herinneringen hiervan niet begraven heeft.

Allemaal een beetje dank zij NotaBene zeker veronderstel ik...?
En ook heel wat mensen uit die buurt die in rock/EBM groepjes zaten.
Kwamen die dan ook daar of was het enkel een DJ keet...?

Vorig jaar ook nog met iemand aan de praat geraakt die nu wel totaal out is, maar alsem erover begon en dat hij met Franky Jones naar de DJ contest trok met de platendraaier onder da arm... vette verhalen dus!

Bij ons is er ook wel wat bewogen daar niet van maar toch..., 'felix de huiskat' hebben we nier nooit op bezoek gehad om maar te zeggen :D om maar te zwijgen van de rest die zich daar komen amuseren is.
Laatst gewijzigd door keimi op 14 mei 2008, 16:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

tomaz schreef:Dat was gewoon NOTA'S als ik me niet vergis... Maar ik denk niet dat ik daar iets voor geschreven heb.
Mja, zal hier even collectief geheugen spelen: toen Sinjaal daar overgenomen werd door Contact heb je een artikel geschreven owv feit dat Il Silencio niet meer on air zou gaan en dat ze daar liever de laatste nieuwe van Captain Johnnywood zouden draaien. Dat weet ik zéker.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten