Extreme on Mondays!

Het forum van Extreme in Affligem
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Elke maandagavond denk ik eraan, doe zelfs een gebedje om den tijd terug te draaien 8) , maar wil maar niet lukken , water in wijn veranderen ja, maar den tijd terugdraaien nee :'(
Richman

Bericht door Richman »

Tja dat herinner ik me ook wel dat de Extreme bijlange niet altijd vol zat. Ja op phi-Phi's birthdayparty was het dan weer te vol.

Op het laatste was de bovenverdieping zelden of nooit meer open.
Club 11 Aka CluBBie

[color=red]Birthday-party ![/color]

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Ja, heb dan ook nog een stukje taart gegeten,op een van die verjaardagen van phi phi, nen maat van mij had die taart gebakken , mega groot :D , ook kameraad van den Cosmo o.a. , amai en al die andere dj's die er waren, ydr,Franky Jones, Georges (La bush) , dj Jack ,... en allemaal om te feesten, niet om te draaien, en vergeet er nog een paar 8) , wat een tijden :mrgreen:
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Legendary !!!!


Afbeelding


Bron / eigenaar : elkewelke
Laatst gewijzigd door Club 11 Aka CluBBie op 14 dec 2004, 13:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Club Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 okt 2004, 20:20

Bericht door elkewelke »

Club 11 schreef:Legendary !!!!


Afbeelding

elal ela hebt gij mij toestemming gevraagd om mijn zelf ontworpen logo te mogen posten :P ;)
LunatiK

Bericht door LunatiK »

ruikt naar een rechtzaak... :P
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

ja altijd opletten... want "retro" god ziet alles zene
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Voila aangepast 8) , bronvermelding :twisted:
Newbie
Berichten: 29
Lid geworden op: 01 mei 2005, 20:00
Locatie: kampenhout

extreme

Bericht door kruss »

Nou, ik herinner me nog 92-93, toen was het er wél volle bak hé !!! 's Zaterdags kon men er over de koppen lopen, niet te geloven... Na een jaartje of zo is't bezoekersaantal beginnen te dalen en ik dacht dat ze toen met de 'legendary mondays' met PhiPhi zijn begonnen : vollen bak en 't vrouwvolk dat er dan rondliep, niet te geloven !! Zooooo schoon !! ) Eigenlijk hebben ze de malaise wel aan zichzelf te danken : 'k herinner me dat we d'er binnenkwamen en direct een ober aan ons mouw : "of wie iets willen drinken, want je bent ver-plicht een drankje te gebruiken"... jawel !!! 5 minuten later 4 glazen vol met ijsblokjes... en daar dan wat cola bij... 100 frank per glas as-tem-blief !! We hebben het in ieder geval niet aan ons hart laten komen.... we waren al blij met zoveel schoooon vrouwvolk !
43 years of age... and still going strong !! Only the Strong & Healthy survive !!
Berichten: 60
Lid geworden op: 15 apr 2005, 14:08

Re: extreme

Bericht door B.O.U.N.C.E.R. »

kruss schreef:Nou, ik herinner me nog 92-93, toen was het er wél volle bak hé !!! 's Zaterdags kon men er over de koppen lopen, niet te geloven... Na een jaartje of zo is't bezoekersaantal beginnen te dalen en ik dacht dat ze toen met de 'legendary mondays' met PhiPhi zijn begonnen : vollen bak en 't vrouwvolk dat er dan rondliep, niet te geloven !! Zooooo schoon !! ) Eigenlijk hebben ze de malaise wel aan zichzelf te danken : 'k herinner me dat we d'er binnenkwamen en direct een ober aan ons mouw : "of wie iets willen drinken, want je bent ver-plicht een drankje te gebruiken"... jawel !!! 5 minuten later 4 glazen vol met ijsblokjes... en daar dan wat cola bij... 100 frank per glas as-tem-blief !! We hebben het in ieder geval niet aan ons hart laten komen.... we waren al blij met zoveel schoooon vrouwvolk !
Daar heb je wel gelijk in Kruss vanaf dat je boven kwam en binnenging hopla een ober aan je been dat was zwaar overdreven, daar hou ik helemaal niet van da soort geforceerd gedoe!
Richman=B.O.U.N.C.E.R.
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

dat heb ik ook eens meegemaakt,maar dan in de real in tongeren ... ik ging er voor de eerste keer,en er kwam zo ne ober naar mij toe ,'wat moet ge drinken' , ik zei nog niks, en die 'als ge hier komt MOET ge ook iets drinken e' ,das echt hatelijk om te horen als mensen zo aandringen om iets drinken te pakken als ge nog geen minuut binne zijt ... greetz 8)
Berichten: 45
Lid geworden op: 22 sep 2005, 15:07
Locatie: zoutleeuw (st-truiden)

Bericht door DIAMONDS ARE 4 EVER »

bom di maandagen @ extreme.echt legendarisch.di phi phi kon echt temenes zweefshit op gooie da het nemeer normaal was om aan te hore 8) daar ware zelfs dage bij da ik binne kwam en enkele uren later al nemeer wist waar ik zat.ik vond da altijd zo uitdagend di zene muziek om bij te pakke.soms ware er dagen dat ik 6 of 7 pille achter over sloeg op een uur tijd ofz.ma dan spreek ik wel van rond de periode 99-2000.toen was het materiaal al fel geminderd vond ik.zeker ten opzichte van mijn begin periode in 93.toen betaalde ge e pilleke 1000 balle voor, maar waard ge ten minste begaaid voor uw 1000 balle.
JJ
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 29 mar 2005, 16:17
Locatie: Gent

Bericht door JJ »

Nou, ik herinner me nog 92-93
volgens mij is Extreme maar in '93 of zelfs '94 open gegaan... en de maandagen nog later
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

JJ schreef:
Nou, ik herinner me nog 92-93
volgens mij is Extreme maar in '93 of zelfs '94 open gegaan... en de maandagen nog later
extreme is in '93 open gegaan, zeker weten.
Ibiza Fuckin' Island!
Flanelleken

Bericht door Flanelleken »

idd. Extreme is open gegaan in 93'
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten