Het laatste jaar,2001-begin 2002...

Het forum van Axiome in Pecq
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

nee nie jacques...die ken ik genoeg en vergeet ik nooit meer
jacques had trouwens andere attributen :lol:
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

cloud schreef:nee nie jacques...die ken ik genoeg en vergeet ik nooit meer
jacques had trouwens andere attributen :lol:
Tis alleszins ne copain van Jaques die de dikke zwarten met zijn drumstokjes maar hoe dat hij noemt komt regelmatig nog es naar de H2O.
Afbeelding
puree

Bericht door puree »

kheb die gast ook nog weten drummen de zondag in de Lagoa en in de White House. Kherinner mij een foto van hem van op remember of past ..
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

puree schreef:kheb die gast ook nog weten drummen de zondag in de Lagoa en in de White House. Kherinner mij een foto van hem van op remember of past ..
Als jer over nadenkt er zaten daar toch een hoopje geschifte mensen/m²
Afbeelding
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

BOUNCER schreef:
puree schreef:kheb die gast ook nog weten drummen de zondag in de Lagoa en in de White House. Kherinner mij een foto van hem van op remember of past ..
Als jer over nadenkt er zaten daar toch een hoopje geschifte mensen/m²
oh das een nieuwe term voor het aantal volk dat er binnen kan te definiëren ==> geschiften per m² :lol:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

zeg wel,der was zo ne kleine chinees altijd aan het geven op de dansvloer met ontbloot bovenlijf...en 't was een serieuze kas ze!
puree

Bericht door puree »

indeldaad ! die amuseelde zich lot !! 8) :lol:
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

cloud schreef:zeg wel,der was zo ne kleine chinees altijd aan het geven op de dansvloer met ontbloot bovenlijf...en 't was een serieuze kas ze!
Shit man ik zie niet echt die gast voor me.
Afbeelding
Newbie
Berichten: 27
Lid geworden op: 25 mar 2006, 06:16
Locatie: Leuven - Oostakker

Bericht door Waterboy »

Ik heb nog geweten dat onze drummer zijn stokjes weg waren door een van de portiers omdat er een paar franse gasten serieus scheef aant gaan waren om zijn getram..
hij had het dan wel cool gevonden om het met een asbak te doen..
En toen ging ik er bijna scheef van..
Ben vriendelijk naar hem gegaan babelke mee geslagen en eerlijk gezegd weet ni meer in welke taal het was hoor en vriendelijk gevraagd of hij ermee wou stoppen maar da zag hij ni zitten ben dan maar tot bij Fred geweest en zijn stokjes weer gaan vragen..

Hey trouwens ik zat ook steeds aan de linker kant van Kevin.. onder dat net van het leger... Zou het kunnen dat we elkaar mss ooit zijn tegen gekomen dan??? Wie weet het.
Ik weet 1 ding 3 weken voor dat ik samen met mijn maat een verjaardags feest wouden geven in de Axiome denk op vrijdag kan zelfs zaterdag zijn is den boel in de fik gegaan..
Zat op mijn werk toen ik het hoorde.
Ben de zelfde avond van Leuven tot daar gereden het was een rampzalige avond voor me en voor mijn maten van toen..
Eat Your PartyFood @ Home To Avoid Problems.....
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Blijkbaar durven dancings weel eens afbranden, hier van t'zelfde ..... :?
Newbie
Berichten: 27
Lid geworden op: 25 mar 2006, 06:16
Locatie: Leuven - Oostakker

Bericht door Waterboy »

Wel om wat te vertellen had ik via Jaques gehoord dat Fred iemand had betaald om de boel in brand te steken omdat naar het schijnt de zaken wat slecht gingen.
Op de 3 a 4j dat ik er geweest ben heb ik geweten dat Fred 3 a 4 de uren van de zaak moest aanpassen enkel aan La Bush omdat die elke zondag langer en langer open bleven... Uiteindelijk was Axiome gaan After meer maar een avond discotheek want een bepaald moment kon je een after doen in de Museum recht tegenover..
Maar de Museum heeft het uiteraard ook ni lang volgehouden..
Spijtig want daar kwam ik ook wel graag.
Heb Trouwens ne maat van me Dj Medusa die daar paar keer geeft gedraait..
Eat Your PartyFood @ Home To Avoid Problems.....
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

het is idd een feit da axiome vanaf 2000-2001 begon te slabakken deels doordat la bush openbleef tot de maandagmorgen maar ook deels da veel axiome fans van het eerste uur nie meer naar axiome als afterclub konden gaan omdat het pas openging eerst om 12u,dan om 16u en nog later pas 's avonds...en afteren in la bush zag de merendeel ook nie zitten
jammer da la bush zo lang openbleef...heeft toch veel naar de kloten geholpen(axiome,verplichte sluitingsuur...)

en ivm die brandstichting;veel verhalen doen de ronde :? problemen aan de deur met x uit charleroi en zijn verwaterde relaties met de portiers...wie zal het juiste verhaal weten?
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

en ivm die brandstichting;veel verhalen doen de ronde Confused problemen aan de deur met x uit charleroi en zijn verwaterde relaties met de portiers...wie zal het juiste verhaal weten?
Ja dat heb ik ook gehoord maar we zullen het nooit echt weten hé.
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

nee inderdaad :evil:
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 mar 2006, 05:20
Locatie: West-Vlaanderen

Bericht door Gandalf »

BOUNCER schreef:Shit man ik ken je.
Is dat zo...dude?Zalig zij hij die zichzelf kent,want in zelfkennis ligt de kracht tot het kennen van de anderen..."Chuck Norris for president!"grtz.
"Real doormen never die;they only go to hell and re-group to fight back...!"
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten