Olav Basoski

Het forum van legendarische producers
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Olav Basoski

Bericht door Nostalgie90 »

Misschien een naam die onbekend klinkt maar toch te vermelden omdat de man enkele genre's heeft uitgediept en verrijkt!

Wat heeft hij zoal geproduced?

-de steengoede Samplitude's op Work label
-Sil ; windows etc...
-Pancake ; don't turn your back etc...
-En onder eigen naam natuurlijk ; Opium Scumbagz, white labels (bob marley white label) etc...

Persoonlijk kon je vroeger een vergelijkbare stijl vinden met die van Robbie Riviera (relax, first the funk etc...), maar das ondertussen al veranderd

Vreemd, ik dacht dat deze zich vroeger Basovski noemde ....
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Idem, mijn grote voorbeeld op alle gebied en met deze noem ik daarmee ook de Samplitude's die stuk voor stuk machtig zijn.
Very funky, Filtered met hier en daar zware Latin invloeden. "Back To St Lucia" oa.

Alhoewel dat zijn laatste veel te Elektronisch is en echt niet voor mij weg gelegd is, maar kan het wel begrijpen dat em met zijn tijd mee moet, daar de funky filtered ook weeral Passé is.
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

ThaMan schreef:Idem, mijn grote voorbeeld op alle gebied en met deze noem ik daarmee ook de Samplitude's die stuk voor stuk machtig zijn.
Very funky, Filtered met hier en daar zware Latin invloeden. "Back To St Lucia" oa.

Alhoewel dat zijn laatste veel te Elektronisch is en echt niet voor mij weg gelegd is, maar kan het wel begrijpen dat em met zijn tijd mee moet, daar de funky filtered ook weeral Passé is.
Ja diene electrodingesstijl is tegenwoordig weer hipper, alhoewel het volgens mij nu meer over attitude gaat dan het muzikaal in mekaar zit en het ding de vlam in de pan doet slagen ... we zullen zien hoe lang het duurt!
Geef mij maar de kletterende filterdisco ... gemaakt om te dansen, en niet al te somber!
k'Heb het gevoel dat met die electrodinges het al eens gehoord heb op een paar uitzonderingskes na ...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast