R I P Extreme

Het forum van Extreme in Affligem
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

patridge

Bericht door ProgressNation »

De Patridge zelf alias Q-Club, wordt nu trouwens heringericht als restaurant / hotel. Discotheek wordt dus resto, hotel is er altijd al geweest. Stond paar weken geleden in een collega zijn gazet, aangezien de populariteit van de discotheken in Hekelgem/Affligem serieus dalende is. Enkel White House zou op vrijdag nog wat marcheren maar voor de rest ... Iemand onlangs nog geweest langs die kanten?

Laatste keer dat ik White House binnengestapt ben lag er juist een houseversie op van The Time Of My Life (uit Dirty Dancing - Bill Medley & Jennifer Warnes). Vond het niet om aan te horen, en heb het dan maar onmiddellijk voor bekeken gehouden :)
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

keskondisco schreef:Niemandsland...isda nie de transitzone op Zaventem?
Moeilijk om daar een huis neer te planten dacht ik zo :lol:
in belgie kan alles :wink:
puree

Bericht door puree »

hoe is het eigenlijk zo ver kunnen komen ?
Door die schietpartij in 2001 en de tijdelijke sluiting ? Fris even men geheugen op
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

waarom doen ze eens géén extreme reunie? In la rocca ofzo... met phi phi en marko all night long 8)
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

trab schreef:waarom doen ze eens géén extreme reunie? In la rocca ofzo... met phi phi en marko all night long 8)

of gewoon in den extreme zelf :twisted:

veel hebben we niet nodig, goeie sound wat lichten en wat drank & schoon vrouwen....
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Kent er niemand mensen die illegal parties organiseren?
Mss es voorleggen aan de die?!
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

keskondisco schreef:Niemandsland...isda nie de transitzone op Zaventem?
Moeilijk om daar een huis neer te planten dacht ik zo :lol:

zeg nooit nooit, in belgie kan alles gebeuren :P
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

zeg wel :lol:
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

128bis :wink:
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Safan schreef:128bis :wink:
is da het adres van extreme of is da een artikel uit de wetboek? :D
Club Member
Berichten: 122
Lid geworden op: 19 dec 2005, 16:37
Locatie: Welle (denderleeuw)

Re: patridge

Bericht door Jones »

ProgressNation schreef:De Patridge zelf alias Q-Club, wordt nu trouwens heringericht als restaurant / hotel. Discotheek wordt dus resto, hotel is er altijd al geweest. Stond paar weken geleden in een collega zijn gazet, aangezien de populariteit van de discotheken in Hekelgem/Affligem serieus dalende is. Enkel White House zou op vrijdag nog wat marcheren maar voor de rest ... Iemand onlangs nog geweest langs die kanten?

Laatste keer dat ik White House binnengestapt ben lag er juist een houseversie op van The Time Of My Life (uit Dirty Dancing - Bill Medley & Jennifer Warnes). Vond het niet om aan te horen, en heb het dan maar onmiddellijk voor bekeken gehouden :)
resto is er ook al geweest toen et Q-club was ze :)
kben ooit is langs daar binne gestapt toen der ambras was aan de inkom, dan moede zo naar links stappen en komde in retrorant(je) uit, al die mense zien want jones liep dor me ne scheve kop 8)
___________________________________
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Just let the music take u to your dreams...
grtz
Jones
quincy

Bericht door quincy »

héhé, hoe dikwijls dat we met die plannen gezeten hebben.

Aan het gebouw zelf is binnenin redelijk veel werk, de laatste keer dat ik en Ben er gaan kijken zijn met de eigenaar (denk 2 jaar geleden) was oa de dj booth al volledig uitgebroken. Het geluid en licht staat er ook niet meer, alsook de afzuiging.

We kunnen alleen maar open dat er dit jaar met de verkiezingen een andere burgemeester aan de macht komt die het wel ziet zitten om voor Extreme weer een milieu vergunning toe te kennen, want dat is eigenlijk het enige probleem.

Extreme is indertijd zelf niet verplicht moeten sluiten door de gemeente, de bvba Extreme is gewoon bankroet gegaan. De vele razzia's in de laatste maanden en de verplichte sluiting van 3 maanden hebben hier natuurlijk toen geen goed aan gedaan. De milieu vergunning is 10 maanden na het faillisement van Extreme vervallen.
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

quincy schreef: en de verplichte sluiting van 3 maanden hebben hier natuurlijk toen geen goed aan gedaan.
Dat er daarna niet veel volk meer kwam, ligt toch voor een groot deel bij extreme zelf. Er werd nergens aangekondigd dat extreme terug open was. Spijtig dat het zo gelopen is.
Club Member
Berichten: 122
Lid geworden op: 19 dec 2005, 16:37
Locatie: Welle (denderleeuw)

Bericht door Jones »

ik paseer er al 2 dagen op weg naar mijn werk, en t'staat der vreselijk verloederd bij... maar op dat "domein" want das zo omringd met hekkens staat er een huis, wa doet dat daar of heeft dat niks met extreme te maken ??
___________________________________
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Just let the music take u to your dreams...
grtz
Jones
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Trab schreef:waarom doen ze eens géén extreme reunie? In la rocca ofzo... met phi phi en marko all night long 8)
Mijn gebeden zijn aanhoort! In afwachting van, ben ik al mijn setjes van extreme nog eens aan het beluisteren 8)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten