R I P Extreme

Het forum van Extreme in Affligem
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Zouden de komende gemeenteraadsverkiezingen een nieuwe burgemeester kunnen opleveren?
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

en gij denkt dat diene da terug gaat opendoen??? Zou ook den eersten burgemeester zijn die moeite doet voor een discotheek in zijn gemeente te hebben :mad: :mad:

'k herinner mij extreme vooral van extreme on mondays 8) 8) , op zaterdag was't daar geene vetten
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 aug 2007, 23:45

Bericht door Dizzy »

Die villa op die parking van de Extreme was het huis van de toenmalige eigenaar (Toen de club nog 'Le Chapeau' heette) als ik mij niet vergis. Zal het morgen eens aan mijn pa vragen.
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

ben er vrijdag nog is gepasseerd. Begijp echt ni wat er verkeerd is aan die locatie. Gewoon voor een klote vergunning da ze da spel laten verkommeren. Ge hebt daar in mijlenver geene last van buren en dorpen. Een betere plaats voor een discotheek hedde ni.

zeker ni omdat het maar 15km van bij ons is :D :D

Ach ja
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

In die straat ernaast wonen wel mensen é. En die zitten op de eerste rij voor de parking.
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Aan den overkant woonden ook mensen, naast die bushalte. Ik ben nog eens gaan zien welk huisnr die hadden om daar den taxi te laten stoppen. Die wou echt niet komen naar extreme zelf, dus zijn we aan da huis gaan staan.
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Kan da gebouw dan eigenlijk ni heropend worden zogezegd als "evenementenhal" ? Er moeten toch altijd achterpoortjes te vinden zijn alé.
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

We breken gewoon binnen en zetten nen rave op poten. :twisted:
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 dec 2007, 12:19
Locatie: AFFLIGEM

Bericht door Spyker »

Wel de verkiezingen zijn geweest, ter is nen nieuwen burgemeester (diene van in samson lol :mrgreen: :mrgreen: ). Als ze da gebied kunnen veranderen naar argrarisch gebied, dan moeten ze da toch kunnen terugveranderen zekers. Tis nu de moment zou'k zo zeggen. Alle dancings die verplicht moesten sluiten krijgen allemaal 2e kans; kzie ni in waarom den extreme die ni zou mogen krijgen
Laatst gewijzigd door Spyker op 03 jan 2008, 16:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Of all the Gaulish the Belgians are the bravest Ceasar said.
Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 dec 2007, 12:19
Locatie: AFFLIGEM

Bericht door Spyker »

En om is ff terug tekomen op die 3 ander dancings in hekelbeek, daar schiet er maar 1 meer van over (den Beir buiten beschouwing gelaten): La Gomera of zoiet en is nog maar juist open; de vraag is natuurlijk hoelang da gaat duren e. De White House (de oorspronkelijke Star Light) is nu The Oldies geworden (spreekt voor zich zeker) en de Patridge das een restaurant nu. Hekelgem rules :mrgreen:
Of all the Gaulish the Belgians are the bravest Ceasar said.
Newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: 24 dec 2007, 10:40

Bericht door Nielio »

La Gomera daar bennek al 4x geweest, en al 4x serjeus partyke op poten gezet. De muziek is zo'n beetje house en zo, en et doet mij denke aan de Patridge (in de gloriejaren, aan de setjes te luistere).
En spyker; that's the way to think 8)
Newbie
Berichten: 22
Lid geworden op: 11 jan 2007, 12:23
Locatie: Aalst

Bericht door brainbug »

't Uitgansleven in Hekelgem ligt al jaren op zijn gat. Overname na overname, eerst aletijd vollen bak succes, daarna weer stijl bergaf. Ik hoop echter dat ze niet verdwijnen want de dancings van Hekelgem, da's echt een begrip!

Extreme is natuurlijk een zeer spijtige zaak: ideaal qua ligging (makkelijk bereikbaar langs de steenweg, veel parking, relatief weinig directe buren..) en nu ligt het er al jaren te verkommeren. Ik passeer er nog regelmatig, steeds met hartzeer, 's ochtensd te voet naar huis met setje in de zak ... good times :(
Newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: 24 dec 2007, 10:40

Bericht door Nielio »

Maar als de, Temple dat kon met die vzw, waarom dan Extreme niet?

En die renovatiekosten: ik denk dat er genoeg mensen zijn die wille kome helpe renovere, als ze dan gratis inkom krijgen of zo ze :D

Ik blijf er in elk geval in geloven
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Ik zou graag eens duidelijk weten hoe het ginder wettelijk nu zit.
Newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: 24 dec 2007, 10:40

Bericht door Nielio »

Ik ook :D Quincy (alsk efkes familiair mag zijn) heeft mij dat al eens duidelijk samengevat, maar we moeten echt eens weten wat, waarom en hoe en bij wie...

Ik heb die Walter De Donder wel eens kunnen bereiken, was toen heel vriendelijk en heeft echt snel gereageerd, maar ik vroeg toen wel of hij kon komen optreden voor m'n jeugdbeweging. Ik denk dat hij minder happig zal zijn alsem zo'n lastige vraag krijgt over Extreme :D

Iemand een idee?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten