Locaties

Het forum van At The Villa
Richman

Bericht door Richman »

Ja Bates we hebben dan elk een cassetje gekocht hé, allebei van Johan of zoiets, waar je nu van spreekt is toch een goeie tien jaar geleden wat waren we nog jong en wild!

:)
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

ik ben nog altijd jong en wild :lol:
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
puree

Bericht door puree »

op het terrein van de Villa in Kooigem staat sinds kort (heb het gisteren gezien) een aankondiging, maar k weet nie just wat erop staat ... Der staat een plakaat maar k reed te rap om het te kunnen lezen. Als ik der vandaag passeer, stop ik zeker om te kijken ... ( :cry: )
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ai,het moest er wel ne keer van komen
het staat daar nu al 11 jaar onaangeroerd :cry:
puree

Bericht door puree »

voilà, kben daar dus nog eens gestopt en bij deze volgende mededeling : der gaat daar iemand op die heilige grond uit Bissegem een "vrijstaande woning" bouwen ... :cry: :cry: Als dat gezin maar geen last heeft van "bonke bonke geesten" ... Gvdomme ... :cry:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

wij kunnen gaan spoken...zie je 't zitten puree :lol:
kape32

Bericht door kape32 »

en een fuifke geven in de kelder ...
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 jun 2005, 20:24

Bericht door Quatum sleep »

Yo de mannen. Mij vandaag laten lid maken dus ni raar opkijken als ge mij nog niks van mij hebt gehoord. De villa is altijd een gezellig onderwerp, daarom kost ik het mij ni laten.

In kooigem en the church ben ik spijtig genoeg ni geweest, maar vanaf kobbegem ben ik op verschillende locaties geweest: kobbegem, rue de magasin, cafe local, la rocca, atom, en dan nog een pak fuiven.

Over die fuiven gesproken: da was ook altijd dik in orde.

Onder andere naar Laurence's Birthday in de Hippodroom van Groenendaal geweest, ge reed da terrein op en gans de baan tot aan de hippodroom zelf was afgezet met kaarskes, precies een sprooksken....

Of ART Point M, ook in BXL, ni ver van de VUB, da was ook scheel: steltlopers tussen da publiek. Alleen spijtig da de flikken daar zijn toegestuikt: geluidsoverlast.

Atom vond ik iets minder van sfeer, maar de muziek was wel dik in orde (daar heb ik nog een k7etje van trouwens)

Maar de allerbeste fuif van de villa vond ik de right to party in de zenith arena in lille, met ne live van taucher: miracle. Diene avond ga ik nooit vergeten, zo een pak volk en toch zo ne supersfeer.

Om moeilijk te doen: de opening van de villa in l'asile (rue du magasin-BXL) was op kerstmis, niet op nieuwjaar. Op nieuwjaar zelf was het ook open. De sfeer daar was ni gelijk het moest zijn, ni gelijk de andere villa locaties.

Keep on clubbin'
" Say you want a revolution... "
kape32

Bericht door kape32 »

de beste locaties heb je dan nog gemist in kooigem en at the church maar in kobbegem was het ook niet mis alleszins om niet te zeggen almost perfect
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

als laurence wat organiseerde was het altijd top...en vooruitstrevend toen...tja atv he :wink:
op haar verjaardag in brussel was ik ook maar toen was ze eigenlijk al gestopt met atv,en in atom ook
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

cloud schreef:als laurence wat organiseerde was het altijd top...en vooruitstrevend toen...tja atv he :wink:
op haar verjaardag in brussel was ik ook maar toen was ze eigenlijk al gestopt met atv,en in atom ook
Tja haar organisatie-talent daar valt niet aan te twijfelen komt iedere keer met ' iets ' op de proppen haar Vintage-party's getuigen hiervan.
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

art point m is dan ook in h2o geweest
laurence deed toen nog duizenden mensen samen komen zoals op a one night happening en the right to party
10 jaar later moet ook laurence dit nie meer proberen...da is er toch ook volledig uit he :( i love techno en andere wel nog maar zoiets da nie door een mega organisatie word opgezet lukt nie meer :?
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

cloud schreef:art point m is dan ook in h2o geweest
laurence deed toen nog duizenden mensen samen komen zoals op a one night happening en the right to party
10 jaar later moet ook laurence dit nie meer proberen...da is er toch ook volledig uit he :( i love techno en andere wel nog maar zoiets da nie door een mega organisatie word opgezet lukt nie meer :?
Art point m dat rinkelt wel een belletje...

:?:
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

doen/deden voorstellingen die flirten met realiteit en illusie,met speciale klederdracht,belichting,eigen composities,steltlopers,blacklights,strobo...
serieus geschift 8)
Newbie
Berichten: 42
Lid geworden op: 22 feb 2008, 21:16

Bericht door Decadance »

Afbeelding

ATV at the Fuse :D
Laatst gewijzigd door Decadance op 04 apr 2008, 20:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten