Oxygene

Het forum van de andere legendarische clubs
Liberty

Oxygene

Bericht door Liberty »

Dit is een club die ik niet in het lijstje zag staan. Was in Knokke als ik mij niet vergis. Ik ben daar één keertje geweest over een jaar of 8 ongeveer. Toen liep het al op zijn einde. We kwamen daar toe met een 10tal mensen. Er zat geen kat binnen, er was zelfs geen dj. Die was naar huis gegaan omdat er geen volk was veronderstel ik. We hebben ons daar wel goed geamuseerd toen. Een paar cassettjes van La Bush uit de auto gaan halen en we waren vertrokken. De baas was zo vriendelijk om zijn fles helium te delen met ons :D. En wij maar ballonnetjes vullen ... man wat hebben wij toen gelachen.

Naar het schijnt heeft Oxygene een hele tijd goed gedraaid maar waren er problemen met allochtonen. Dit is ook maar een gerucht dat ik opgevangen heb.
Richman

Bericht door Richman »

Ja in de beginperiode draaide het daar op volle toeren maar na een tijdje begon het verval en kwam er geen kat niemeer, wat er allemaal van club op die plaats is geweest :shock: dat wilt daar gewoon nie marcheren!
Josjie

Bericht door Josjie »

Heb nog 2 setjes zitten van Pascal Legrand (broer van kevin jee) in den Oxygene uit 1996, kzal nen keer extra webspace zoeken en keer eentje uploaden
tom
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 22 nov 2004, 15:27
Locatie: in een of ander donker kot met opzwepende, repetitieve en elektronische muziek

Bericht door tom »

was dat da spel met die rode grote gordijnen?
meer herriner ik mij niet eigenlijk.

daarna een paar keers pacha ( na de oxygene) gaan checken maar twas niet echt super.
Flanelleken

Bericht door Flanelleken »

ik von het daar de max ! oxygene was super goed in zijn beginjaren ...
ze gaven daar ook regelmatig afterparty's (kben der een paar keer geweest, na raveparty's aan de kust)

heb trouwens ook nog 3 tapekes liggen, ik kan ze helaas niet online zetten
Flanelleken

Bericht door Flanelleken »

Ik heb nog is in wat oude outsoons gekeken, en ik heb gezien dat PHI PHI daar ook nog een tijdje resident is geweest op zaterdag...
Het was maar een paar maand .... maar kom...
Richman

Bericht door Richman »

Klopt hoor!

Ben er nog geweest!
Flanelleken

Bericht door Flanelleken »

Ben deer ook een paar keer geweest, ik denk dat ik daar een twee tal afterparty's heb mee gedaan en dan nog is op een gewoon event. ik von het daar wel ferm in orde...
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

der ook nog geweest, maar was toen al pacha. beetje proberen de ibiza stijl te evenaren, maar er zat geen kat volk, en dus totaal geen ambiance. herinner mij dat je zo gelijk een soort schans had in den dancing, maar weet nie precies meer of da ook nen boven had, of dat gewoon was om niveauverschil te hebben. dienen drank toch :twisted:
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten