bizarre platen

Het forum van Axiome in Pecq
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

wa ik nie versta da is da er met die retro's in illusion nooit guests worden geboekt die veel betekend hebben voor illusion in hun beginjaren :?
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Waarom...'t kot zit toch vol mee de huis dj's.
Als er dan al ne keer ne guest met naam en faam komt kunde nergens meer door of onder.
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

mja ge hebt gelijk
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

MIE!! schreef:
keskondisco schreef:Soff cell - tainted love vind ik nu zo geen bizarre plaat hoor!
Die Teletubbies samples daarentegen :lol:
jama ik denk da hij da stuk bedoeld waar ze zo in zingen, where did our love go, where where where, now that i'm surrenderd... :lol:
da spelen ze ni zo héél veel ze
just diene fantastische overgang tussen tainted love en where did our love go waar het tempo drastisch omlaag gebracht is, waar ge hoort dat ze de polymoog serieus aan het bijvijzen zijn :D

mja voor die tijd vond ik het wel alienating, toen was er nog gene CC of andere elektro-beat revival-hype
puree

Bericht door puree »

heb die mix van soft cell ook op een axiome tapeke staan ! flippen :wink:
Del@y

Bericht door Del@y »

cloud schreef:weet er hier niemand hoe die ene remix heet van soft cell-tainted love?
die is wel geschift,ook veel opgelegd in balmoral vroeger

wel ik herinner me nog goed een zondagnamiddag .... 2 grieten op dancefloor, ne pimp naast mij met 5 bloedmooi svetlana-achtige grieten die dr.chemie aan het spelen waren en dan de master die diene tainted love begon te spelen...wist eerst niet goed wat ik hoorde en dacht dat het een eigen remix was maar bleek uiteindelijk een ellelange bas-intro te zijn gevolgd door de orginele 12" te zijn van :!: 1981 :!: nl. b-kant tainted dub 9:25

de versie die cloud bedoelt is de A kant: tainted love/where did our love go, zal ze uppen dat leest makkelijker :wink:


andere goosebumpplaten uit het axiometijdperk voor mij

systematic parts - violin de la nuit (incl. backspin :lol: )

basement jaxx - flylife ltd (multy 21x)
Laatst gewijzigd door Del@y op 31 jan 2006, 20:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

jaydee met platic dreams in backspin terwijl altered states aan 't spele is :shock:
Del@y

Bericht door Del@y »

heb effie de 12" opgelegd

tainted dub & tainted love/where did our love go

:arrow: http://members.lycos.nl/retroactive/vie ... 5830#15830
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

sneller dan het licht! :lol: 8)
Thanx del@y! :wink:
Ibiza Fuckin' Island!
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 22 aug 2005, 19:26

Bericht door clerkie »

die van soft cell is geen mix maar gewoon 1 plaat van ongeveer 7 minuten die in elkaar vloeit....
Del@y

Bericht door Del@y »

clerkie schreef:die van soft cell is geen mix maar gewoon 1 plaat van ongeveer 7 minuten die in elkaar vloeit....
klopt en ze heet tainted love/where did our love go (8:57) , ondertussen allen geript :wink:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ik kan mij nie registreren :cry:
puree

Bericht door puree »

cloud, vorige zondag niet gevraagd aan Kevin welke bizarre platen hij zich nog herinnert ?
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

nee,nie aan gedacht :lol:
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Die Tainted love was de maxiversie waar ze "where did uot love go" nog aan vastgebreid hebben.

Heb heir de maxi op vinyl liggen en ook op maxi cd (in den tijd met zotte kop nog eens besteld)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten