bizarre platen

Het forum van Axiome in Pecq
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

MIE!! schreef:give me the money! das nieuw! :D héhé
Kweet niet echt hoe die noemt maar Anita zingt give me, give me, give me, give me the money ....
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

zingt ze nie gimme gimme gimme your love after midnight?
hoe was atv vintage trouwens?
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Dees kan natuurlijk ook wel ....

Money, money, money
Must be funny
In the rich man's world
Money, money, money
Always sunny
In the rich man's world
Aha-ahaaa
All the things I could do
If I had a little money
...

Toch altijd wel tof dat ik die plaat dan ook heb huhuh :lol:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

applaus voor safan :!:
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

zwaar kapot gaan langs deze kant van de pc! :lol:
Ibiza Fuckin' Island!
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

cloud schreef:applaus voor safan :!:

Oh ja en t'was Agneta Faltskög ipv Anita die dat zong, ge weet wel die van de ouwe smartlapper "wrap your arms around me" :wink: oftewel die blonde stoot ...

Mja money money money op ne ATV vintage, de middenvinger van de flyer komt wel heel ironisch over! Zo'n club kan misschien beter verder leven in sagen en legenden ....

Btw was het ne gewone holiday van Madonna of nen gemorften? of ne mash up?
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

cloud schreef:zingt ze nie gimme gimme gimme your love after midnight?
hoe was atv vintage trouwens?
Ja tis da cloud

ATV-Vintage was heel goed heb ik da niet ergens gereviewd, nee. Wel er was heel veel volk en de muziek was echt bere uitblinker Phi-Phi was echt in zijn nopjes, trouwens niet aant te zien, progressive-shit man all the way mar hij draaide wel op een vroeg uur begon rond 01h15 als ik me neit vergis tot 03h15 dan was het de beurt aan Ed&Kim da was keigoed en dan als gewoonlijk Mandrak als afsluiter.
Btw was het ne gewone holiday van Madonna of nen gemorften? of ne mash up?
To Safan; twas de gewone...
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ik zou graag garnier en mills eens samen horen zoals ze in fuse geweest zijn onlangs voor een zeer eclectische set :shock: schijnt de moeite
garnier heeft zo een programma op stubru;it is what it is waar hij ook alles door de molen draait
varth

Bericht door varth »

cloud schreef:ik zou graag garnier en mills eens samen horen zoals ze in fuse geweest zijn onlangs voor een zeer eclectische set :shock: schijnt de moeite
garnier heeft zo een programma op stubru;it is what it is waar hij ook alles door de molen draait
ik heb die set van garnier en mills van op stubru de avond dat ze in de fuse draaiden. Setje van 3u. Help me er aan herinneren om die volgende week ergens eens online te zetten. Dat was trouwens een redelijk memorabele avond. Funk, soul, house, rock, techno, trance enz in de Fuse. Eerst compleet gaan op Acid Phase van Emanuel Top, en een half uurtje later op de House Of Pain met Jump Around :) . Plus, 3/4de van de mensen dacht daar gewoon techno te horen en die stonden dan ook te gapen als koeien in een wei. Dit geheel ter zijde
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

awel,de merendeel zo zien staan gapen naar een legende da house of pain opsmijt(om een voorbeeld te nemen)vind ik dus super :)
durf=vernieuwing
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

cloud schreef:awel,de merendeel zo zien staan gapen naar een legende da house of pain opsmijt(om een voorbeeld te nemen)vind ik dus super :)
durf=vernieuwing
The house of pain is niet bepaald vernieuwing, maar kom het shockeffect dat op de puristen hun gezicht staat te lezen is alleen al het geld waard .... een welgemeende fuck you is dat wel :lol: en idd it is what is is

het laatste album van Garnier is overweldigend, soms om schrik van te krijgen

trouwens er is een verzamelaar uit van de early works van Laurent Garnier met lekkere lange versies ..... (FNAC)
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

cloud schreef:awel,de merendeel zo zien staan gapen naar een legende da house of pain opsmijt(om een voorbeeld te nemen)vind ik dus super :)
durf=vernieuwing
Niet mee eens als ik uitga wil geen House of pain horen, ik kan da wel in de auto beluisteren maar in een club blokkeer ik daarop.
Laatst gewijzigd door BOUNCER op 10 apr 2006, 20:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
varth

Bericht door varth »

nu ja, het was wel op de meer onbekende soul en funk dingen dat er niet veel reactie kwam. Tijdens de bekende dingen zoals house of pain stond heel de boîte te springen.
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ow klein momentje en kleine rechtzetting;ik zou zo'n platen ook nie in elke club en ieder weekend willen horen :? hell no
maar ik vind als garnier ne keer zo'n plaat tussen smijt vind ik da de max
hell kan er ook wa van...
vb kevin die womack&womack draait :arrow: super toch!
laurent warin sloot zijn sets in h2o 's morgens in de grote zaal altijd af met air-kelly watch the stars :shock: 1 van mijn favorieten en ook nie direct iets voor in een doorsnee boite :wink:
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

dewelke van womack&womack?? teardrops??
dat heb ik van't weekend nog gehoord héhé
Ibiza Fuckin' Island!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten