The Reality - afterclub

Het forum van de andere legendarische clubs
Member
Berichten: 96
Lid geworden op: 07 feb 2005, 19:58
Locatie: t'hout

The Reality - afterclub

Bericht door Swetti »

Klein donker kot gelegen in Kessel dacht ik. Open vanaf zondagmorgend tot -'s namiddags.

Was gewoon een rijhuis/café waarvan ze de ramen dicht getimmerd of zwart geverfd hadden.

Wie er draaide weet'k eigenlijk nimeer, ben er slechts ene keer geweest
en kwas toen ook in een toestand à la: "al zou Fabiola er achter de decks gestaan hebben, kzou 't begot ni opgemerkt hebben..." :lol:

Ik vermoed da ze er in de zomer van 2004 op ne morgend binnegevallen zijn en da de keet toen is gesloten.
Is zelfs nog op't VTM nieuws geweest!
Alle club-bezoekers mè bleke en grauwe gezichtjes hunnen uitleg moeten/mogen doen tegen de polizei...
En dan nog 'ns de buurtbewoners die staan toe te kijken vanuit hun deur...
't Moet nogal een zicht geweest zijn!


Kent nog iemand dit clubke of nog straffe verhalen erover?
Laat maar komen!!!
Laatst gewijzigd door Swetti op 06 jun 2006, 09:49, 1 keer totaal gewijzigd.
"Artists should be free to use nudity if they feel like it..." JDM
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Nog noooooit van gehoord maar 'k ben wel benieuwd naar verhalen van sommige.
Member
Berichten: 80
Lid geworden op: 24 dec 2005, 14:23

Bericht door the pimper »

was wel wa bekend,ze maar vooral veel jongeren,maar was ind... een ruig kotje, kon je (bijna) vergelijken me de carat als mocht daar... maar als ze al gaan zeiken in de mensen hun brievenbus enz... en me plantjes gaan lopen :lol: ja dan komt er rap een eind aan he :lol:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ik vind da laatste nie kunenn ook :roll:
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Ja, da was wel 'berucht' in dees kanten. Hoe lang is da open geweest in feite?
Member
Berichten: 80
Lid geworden op: 24 dec 2005, 14:23

Bericht door the pimper »

cloud schreef:ik vind da laatste nie kunenn ook :roll:
da vonden de buren ook en ze hadden gelijk :wink:

kun je wa me outline vergelijken ligt ook knal tussen de huizen
Member
Berichten: 96
Lid geworden op: 07 feb 2005, 19:58
Locatie: t'hout

Bericht door Swetti »

urineren in de brievenbussen is wel wa over ja... :roll:

Weet er iemand rond welke periode da't is opengegaan?

Met zo'n toeren mè de buurtbewoners kan 't spelleke ni lang geduurd hebben, toch?
"Artists should be free to use nudity if they feel like it..." JDM
Newbie
Berichten: 27
Lid geworden op: 25 mar 2006, 06:16
Locatie: Leuven - Oostakker

Bericht door Waterboy »

Ik denk toch dat er een misverstand is hoor, ik heb tot mijn 29 in Kessel-lo gewoont bij Leuven en eerlijk gezegd ik ken de buurt daar van binne en buite en nooit ma dan nooit van ze leven van een after gehoord..
Volgens mij ben je gewoon bij iemand beland die zijn ramen had toe getimmerd omdat ze mss kapot waren en was er ene bandje of cd'ke aant draaien..
Eat Your PartyFood @ Home To Avoid Problems.....
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

:lol: prive aangelegenheid
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

reality

Bericht door ProgressNation »

ze hebben zelfs het nieuws gehaald :)

Maar waren zelfs niet met de drankvergunning in orde dacht ik :?:
Newbie
Berichten: 21
Lid geworden op: 10 sep 2005, 16:55

Bericht door de_mathie »

jep jep ik ben der toen verschillende keren geweest.
1 van de dj's die er draaide was dj wally, khem daar zelfs nog erges een tapeke van ligge denk ik, zal ik is zoeke en rippen.
de reality was gwn zaleg vond ik :D as ge binnenkwam precies een gewoon café, en als ge wa door liep naar vanachter dan was daar een klein kamerke waar den dj aant draaie was, 2 zetels om in te crashe een raar standbeeld op de box waar ik uuuuuuren naar heb zitte kijke en ne hoop scheef volk da zich rot amuseerde :D k vind het echt spijtig da da geslote is door die razzia. da is en blijft men favoriete kot all times 8)
ALWAYS REMEMBER THE MUSIC!!!!
Newbie
Berichten: 21
Lid geworden op: 10 sep 2005, 16:55

Bericht door de_mathie »

Waterboy schreef:Ik denk toch dat er een misverstand is hoor, ik heb tot mijn 29 in Kessel-lo gewoont bij Leuven en eerlijk gezegd ik ken de buurt daar van binne en buite en nooit ma dan nooit van ze leven van een after gehoord..
Volgens mij ben je gewoon bij iemand beland die zijn ramen had toe getimmerd omdat ze mss kapot waren en was er ene bandje of cd'ke aant draaien..


het was niet in kessel-lo maar gewoon kessel
ALWAYS REMEMBER THE MUSIC!!!!
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

klopt das op nieuws es geweest, da was kessel indeed
Club Member
Berichten: 109
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:39
Locatie: Lier

Bericht door Ultimate Focker »

Was zeker en vast hier in Kessel :D
Ik ben er nooit geweest, was toen net iets te jong... Ma vele oudere vrienden van mij wel, heb hier ook nog enkele cassete steken van daar 8) Moet naart schijnt scheef-kot geweest zijn !!!
8) Veni, Vidi, Vici 8)
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

WTF !!!! Wist niet dat er hier een topic over was.
Hier heb ik men broek versleten !!!!! Twas men stamkroeg en kzat er ALLE dagen van de opening tot in 1997. In de week was da gewoon open. Je kon daar savonds na het werk pinten gaan pakken zoals in een gewoon café maar altijd werd er housemuziek gedraaid. Int weekend was da dan een dichoteek(ske) en diende meer als "uitvalsbasis" om naar de clubs te vertrekken en om achteraf te komen chillen of afteren.
Eerst noemde da Ibiza en derna Reality. Kheb gisteren de eigenaar van toen nog tegen gekomen en een paar pinten mee gepakt. Heeft nu iets in Mol open.
DJ Boone heeft er ook gedraait. Die heeft a paar keer in La Rocca ne try out gedaan en in the Box in Heist gespeeld.

Is geopend in 1992 en gesloten in....2004 dacht ik.

Het leuke was dat iedereen daar iedereen kende. Er waren zaterdagen da de Joe om 1u snachts zijn zaak dicht deed om samen met alle aanwezigen naar Illusion te rijden :mrgreen:

Er kwam ook volk van overal mor op het laatste was het gewoon te bekend geworden en kwam er dus te veel volk. Da komt ni goe dan in een dorpskern.

En dan ook de grenzeloosheid daar. Alles mocht: no limits no bounderies :mrgreen:

Manmanman..... geweldige tijden beleefd daar ! Echt ni normaal.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast