LINK naar mijn msm space B-fficient Barocci pics

Het forum van Barocci in Zundert
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

barocci

Bericht door ProgressNation »

bij mij werkt het perfect. super om dit te zien, 1992 was nog ietske voor mijn uitgaanstijd maar we hoorden wel de wilde verhalen en tapes op school van de ouderen.

Indrukwekkend!
Newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 feb 2008, 00:09

Bericht door Purbah »

Als bijna 40er mag ik zeggen dat ik in de meeste van de hier besproken clubs heb rondgelopen.
Barocci was een van de betere en mijn wekelijks toevluchtsoord toen de Bocca voor't eerst werd gesloten.
Loeiharde muziek en fluitende oren tot ver in de werkweek :p.
Newbie
Berichten: 16
Lid geworden op: 05 feb 2008, 08:59

Bericht door Silenus74 »

Idem dito (behalve paar jaartjes jonger)
Stonden altijd boven (onder de plastieken druiven)
Was daar altijd stomend
Newbie
Berichten: 39
Lid geworden op: 06 jan 2006, 02:04
Locatie: sint niklaas

Re: barocci

Bericht door b-fficient »

ProgressNation schreef:bij mij werkt het perfect. super om dit te zien, 1992 was nog ietske voor mijn uitgaanstijd maar we hoorden wel de wilde verhalen en tapes op school van de ouderen.

Indrukwekkend!
de Nieuwe foto's al gezien? Nu Onlineµ
gtjs Bart
Ouwe rot in't vak 27 jaar dj in verschillende clubs in Belgie en daarbuiten. Heb de jaren 80 zien evolueren tot de house van nu en draai nog elke week 2 à 4 avonden per week.
Newbie
Berichten: 39
Lid geworden op: 06 jan 2006, 02:04
Locatie: sint niklaas

Bericht door b-fficient »

Purbah schreef:Als bijna 40er mag ik zeggen dat ik in de meeste van de hier besproken clubs heb rondgelopen.
Barocci was een van de betere en mijn wekelijks toevluchtsoord toen de Bocca voor't eerst werd gesloten.
Loeiharde muziek en fluitende oren tot ver in de werkweek :p.
Nieuwe Barocci foto's nu online ff doorklikken
grtzz
Bart
Ouwe rot in't vak 27 jaar dj in verschillende clubs in Belgie en daarbuiten. Heb de jaren 80 zien evolueren tot de house van nu en draai nog elke week 2 à 4 avonden per week.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast