Barocci reunie Party request

Het forum van Barocci in Zundert
Member
Berichten: 96
Lid geworden op: 07 feb 2005, 19:58
Locatie: t'hout

Bericht door Swetti »

Kheb 4 plaatskes gereserveerd!

i'll be there... :wink:
"Artists should be free to use nudity if they feel like it..." JDM
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Swetti schreef:Kheb 4 plaatskes gereserveerd!

i'll be there... :wink:
yeah cool :twisted:
Member
Berichten: 96
Lid geworden op: 07 feb 2005, 19:58
Locatie: t'hout

Bericht door Swetti »

Ik ben idd wel benieuwd wie er nog komt!!!

:?:
"Artists should be free to use nudity if they feel like it..." JDM
illusionfreak

Bericht door illusionfreak »

komt er misschien ook iemand draaien van vroeger in barocci vb yves deruyter of frank struyf zou wel top zijn.
Newbie
Berichten: 39
Lid geworden op: 06 jan 2006, 02:04
Locatie: sint niklaas

Bericht door b-fficient »

illusionfreak schreef:komt er misschien ook iemand draaien van vroeger in barocci vb yves deruyter of frank struyf zou wel top zijn.
Voorlopig draai ik nog alleen als ik YDR of dj Dave kan strikken zal ik dat 0zeker doen. maar 3O april is een moeilijke datum voor YDR aangezien er dan enkele groote party's zijn. Dj Dave draaid sinds planet hardcore niet meer of hij moest ondertussen terug begonnen zijn.

Frank zolex, alec, en al die andere dj's hebben pas na de heropening gedraaid in Barocci maar jammer genoeg wa sde magie toen verdwenen.

grtjs

dj B-fficient alias Bart barocci
Newbie
Berichten: 39
Lid geworden op: 06 jan 2006, 02:04
Locatie: sint niklaas

Bericht door b-fficient »

illusionfreak schreef:komt er misschien ook iemand draaien van vroeger in barocci vb yves deruyter of frank struyf zou wel top zijn.
Voorlopig draai ik nog alleen als ik YDR of dj Dave kan strikken zal ik dat 0zeker doen. maar 3O april is een moeilijke datum voor YDR aangezien er dan enkele groote party's zijn. Dj Dave draaid sinds planet hardcore niet meer of hij moest ondertussen terug begonnen zijn.

Frank zolex, alec, en al die andere dj's hebben pas na de heropening gedraaid in Barocci maar jammer genoeg wa sde magie toen verdwenen.

grtjs

dj B-fficient alias Bart barocci
Newbie
Berichten: 39
Lid geworden op: 06 jan 2006, 02:04
Locatie: sint niklaas

Bericht door b-fficient »

[quote="illusionfreak"]komt er misschien ook iemand draaien van vroeger in barocci vb yves deruyter of frank struyf zou wel top zijn.[

/quote]

Voorlopig draai ik nog alleen als ik YDR of dj Dave kan strikken zal ik dat 0zeker doen. maar 3O april is een moeilijke datum voor YDR aangezien er dan enkele groote party's zijn. Dj Dave draaid sinds planet hardcore niet meer of hij moest ondertussen terug begonnen zijn.

Frank zolex, alec, en al die andere dj's hebben pas na de heropening gedraaid in Barocci maar jammer genoeg wa sde magie toen verdwenen.

grtjs

dj B-fficient alias Bart barocci
Alain

Bericht door Alain »

Ik wil gerust een setje Barocci-style komen neerzetten , dan kunt ge zelf ook 's genieten van de party! Vooral de periode '92/'93 ken 'k goed van Barocci , ik heb die platen hier ook liggen dus ... laat maar iets weten :wink:

Ik kan u een demoke bezorgen als ge wilt , geen probleem!
Newbie
Berichten: 39
Lid geworden op: 06 jan 2006, 02:04
Locatie: sint niklaas

Bericht door b-fficient »

Alain schreef:Ik wil gerust een setje Barocci-style komen neerzetten , dan kunt ge zelf ook 's genieten van de party! Vooral de periode '92/'93 ken 'k goed van Barocci , ik heb die platen hier ook liggen dus ... laat maar iets weten :wink:

Ik kan u een demoke bezorgen als ge wilt , geen probleem!
Hallo Alain,

breng uw platen maar mee zal een setje regelen ,stuur maar een mailtje met verdere gegevens. kan ik inderdaad ook ff genieten alhoewel draaien is genieten vooral Barocci music. See you all @ 30 april 06

grtjs
B-fficient
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Zen aan aftellen naar dat feestje :P

zal gaze geven worden :oops:
djginod

Bericht door djginod »

Yowww

Ik heb gelezen dat we (Lazer) deze party gaan opnemen en uitzenden op Lazer (en ook op Topradio Antwerpen misschien dan ook !!!)

Ik heb ook kilo's platen uit de periode 1991-1993, misschien dat ik zelf ook een uurtje mee kan jammen ????? There is No Law !! :)

Afbeelding

http://www.clubbarocci.be
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

is b-fficient van deze aardkloot verdwenen?
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

inderdaad :?
Laatst gewijzigd door MIE!! op 27 mei 2006, 20:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Ibiza Fuckin' Island!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten