I Love Techno 2005

Het forum van I Love Techno
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

I Love Techno 2005

Bericht door BOUNCER »

Voor mij was het een eerste keer ILT

Bij mij thuis rond 21h30 vertrokken, big mistake. Ik en hadjevol vrienden komen daar rond 22h15 toe wat blijkt alle parkings vol, shit. Naar de dichtsbijzijnde parking gereden Blaeremeersen als ik me goed herinner. Daar toegekomen stonden we tussen 500-tal jongelui op enekele busjes te wachten, laat maar hoor we volgen enkele anciens naar de statie, wel koud verdorie. Nemen daar de tram naar Flanders xpo, let the party begin.

Direct wordt ik overstelpt door de enormheid van het evenement, man wat zit die organisatie goed in elkaar. Proficiaat voor die mannen.

Of we go naar de eerste zaal groene denk ik om Derrick May effe mee te pikken, klasse set hoor dan off naar de redroom om miss kitten en natuurlijk de master himself te beluisteren, crimineel natuurlijk, 1 v/d beste sets van die avond, dan zijn we naar tiga geweest niks speciaals eigenlijk om dan enkele nrs van vitalic (sic) te horen man wat rockt die kerel. Vervolgens naar Richie Hawtin om daar tegenieten van set om echt U tegen te zeggen, WAUW. Na dies et zijn we naar Liebling geweest niet slecht moet ik zeggen niet mijn stijl maar zeker niet slecht om vervolgens af te sluiten met dr Lektroluv een ware ontgoocheling.

Zozo dit was mijn review.
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

Thx dude
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 607
Lid geworden op: 26 jul 2008, 14:20
Locatie: antwerpen

Bericht door jim-bar »

da was een goeie editie! heel den tijd in de cocoon 'tent' gezeten en afgesloten met michael mayer - wake up !!! hij had toen wel wat issues met de gasten van het geluid en een labelboss met zo'n goei oren moét dat zelfs doen als het niet goed is
... this is Elmer Davis again ...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast