de niewe foto's van baccardi's en the room

Het forum van Baccardi's in Eksel
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Baccie, check PM :wink:
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Cool pics, ty mate !
Elite Club Member
Berichten: 432
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:23

Bericht door carat-freak »

te koop: cd Baccardi's 2 (1996) in goede staat...
Moderator
Berichten: 239
Lid geworden op: 02 apr 2005, 21:58
Locatie: waar op het aarde ale ik denk het

Bericht door baccardisboy »

carat-freak schreef:te koop: cd Baccardi's 2 (1996) in goede staat...
dat moet ge hier niet zetten :wink: :wink:
dat moet bij tekoop staan :roll: :roll:
i love trance ent retro :-)
Afbeelding
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 sep 2005, 13:58

Bericht door MrEd »

baccardisboy schreef:
philip gang schreef:wat gaat er nu in feite gebeuren met baccardi's? :( is er echt geen hoop dat het terug zou kunnen opengaan? :cry: zijn ze binnen precies toch iets aant doen hé baccie want er ligt precies een wipzaag? :shock: [/b]

baccardis gaat nooit meer open het wordt af gebroken en wat ge daar allemaal binnen ziet staan is van ons andere discotheek scala in lummen
maar er komen nog foto's van baccardis toen da open was :wink: :wink:
Scala? Dat was Studio Cité vroeger niet?

Daar heb ik het allemaal geleerd tijdens de beruchte houseparty's ;)
Moderator
Berichten: 239
Lid geworden op: 02 apr 2005, 21:58
Locatie: waar op het aarde ale ik denk het

Bericht door baccardisboy »

MrEd schreef:
baccardisboy schreef:
philip gang schreef:wat gaat er nu in feite gebeuren met baccardi's? :( is er echt geen hoop dat het terug zou kunnen opengaan? :cry: zijn ze binnen precies toch iets aant doen hé baccie want er ligt precies een wipzaag? :shock: [/b]

baccardis gaat nooit meer open het wordt af gebroken en wat ge daar allemaal binnen ziet staan is van ons andere discotheek scala in lummen
maar er komen nog foto's van baccardis toen da open was :wink: :wink:
Scala? Dat was Studio Cité vroeger niet?

Daar heb ik het allemaal geleerd tijdens de beruchte houseparty's ;)

ja dat was studio cité dat was ook van ons maar bij jaren hebben wij dat toen vernieuwt naar Scala maar het was vroeger ook wel goed :wink:
i love trance ent retro :-)
Afbeelding
Berichten: 28
Lid geworden op: 31 mei 2005, 13:09
Locatie: Helchteren

Bericht door benjamincespedes »

Sjiek Sjiek. Zat er in 1998 bijna elke week met de mannen van Beringen. Flip -en dealershoekje ken ik goed genoeg haha. Waar zijn de tijden met flippy PHILIP op vrijdag en daarna door naar afterclub outline. Bangelijk brrrrrrrrrr
BALMORAL
Moderator
Berichten: 239
Lid geworden op: 02 apr 2005, 21:58
Locatie: waar op het aarde ale ik denk het

Bericht door baccardisboy »

alles er mensen zijn die die foto's op een andere forum posten gelieven eerst aan mij te vragen ja :mad:
i love trance ent retro :-)
Afbeelding
Club Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 10 apr 2005, 12:24
Locatie: neerpelt

Bericht door eldivino »

baccardisboy schreef:alles er mensen zijn die die foto's op een andere forum posten gelieven eerst aan mij te vragen ja :mad:
hoe bedoel je, foto's die van de website van Baccardi's genomen zijn? Of als ik bvb thuis foto's heb van vroeger in baccardi's moet ik da eerst aan jou vragen??

grtz
mi vario es primeiro
Moderator
Berichten: 239
Lid geworden op: 02 apr 2005, 21:58
Locatie: waar op het aarde ale ik denk het

Bericht door baccardisboy »

eldivino schreef:
baccardisboy schreef:alles er mensen zijn die die foto's op een andere forum posten gelieven eerst aan mij te vragen ja :mad:
hoe bedoel je, foto's die van de website van Baccardi's genomen zijn? Of als ik bvb thuis foto's heb van vroeger in baccardi's moet ik da eerst aan jou vragen??

grtz
en jonge heeft van hier een foto op een andere forum gezet en daar kan ik nie mee lachen :)
i love trance ent retro :-)
Afbeelding
Club Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 10 apr 2005, 12:24
Locatie: neerpelt

Bericht door eldivino »

baccardisboy schreef:
eldivino schreef:
baccardisboy schreef:alles er mensen zijn die die foto's op een andere forum posten gelieven eerst aan mij te vragen ja :mad:
hoe bedoel je, foto's die van de website van Baccardi's genomen zijn? Of als ik bvb thuis foto's heb van vroeger in baccardi's moet ik da eerst aan jou vragen??

grtz
en jonge heeft van hier een foto op een andere forum gezet en daar kan ik nie mee lachen :)
is iets wat je moeilijk kan vermijden vrees ik....
mi vario es primeiro
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

baccardisboy schreef:
eldivino schreef:
baccardisboy schreef:alles er mensen zijn die die foto's op een andere forum posten gelieven eerst aan mij te vragen ja :mad:
hoe bedoel je, foto's die van de website van Baccardi's genomen zijn? Of als ik bvb thuis foto's heb van vroeger in baccardi's moet ik da eerst aan jou vragen??

grtz
en jonge heeft van hier een foto op een andere forum gezet en daar kan ik nie mee lachen :)
waarom dan een lachende smiley?
Afbeelding
Afbeelding
Moderator
Berichten: 239
Lid geworden op: 02 apr 2005, 21:58
Locatie: waar op het aarde ale ik denk het

Bericht door baccardisboy »

djaxxie schreef:
baccardisboy schreef:
eldivino schreef: hoe bedoel je, foto's die van de website van Baccardi's genomen zijn? Of als ik bvb thuis foto's heb van vroeger in baccardi's moet ik da eerst aan jou vragen??

grtz
en jonge heeft van hier een foto op een andere forum gezet en daar kan ik nie mee lachen :)
waarom dan een lachende smiley?
vrindelijk blijven he djaxxie :D
i love trance ent retro :-)
Afbeelding
Club Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 19 apr 2007, 23:50
Locatie: Borgerhout

Bericht door Pakrac »

Is Baccardi's nu al verkocht?

Mijn interesse voor dat pand blijft want ik had enige tijd geleden via familie (een van je oudere broers Paul?) heel wat fotos getrokken en een heel project opgebouwd. Bedoeling was toen om er zelf in te gaan wonen en werken. Café gedeelte om te bouwen (of toch deels aan te passen) naar een cremerie, en de zalen als feestzaal te verhuren.
Ben er ooit zelf nog uit geweest. Glenn (Radikal G, deel 2 van Dirty Jackers) was volgens mij de beste dj van't land en speelde techno zoals ik het heel goed kon apprecieren. Wanneer Filip dan begon te draaien gingen wij naar de Level in Illusion (daar was Filip dan zeker niet -lol-)
Als jullie willen, dan zet ik ook mijn fotos wel eens online hier.
Project is toen niet doorgegaan omdat ik nipt niet aan mijn budget kwam, (bank eiste nog een extra 28.000 euro bovenop het bestaande bedrag) en omdat er een zekere rare uit Leuven zpgenaamd het ging waarmaken. Gevolg was dat hij zeker niet rond kwam, maar diene had al wel de milieuvergunning aangevraagd.
Maar als je't mij vraagt, heeft Baccardi's op een bepaalde moment een veel te commerciele weg ingeslagen en zichzelf doodgeconcurreerd.
Er zijn te weinig techno-zaken in dat deel van't land.
"What the f*** you think you are doing?" -Madonna-
Elite Club Member
Berichten: 432
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:23

Bericht door carat-freak »

posten die foto's zou ik zeggen... :D
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten