Heeft iemand nog foto's van deze club ?

Het forum van Barocci in Zundert
Club Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 23 sep 2005, 21:38
Locatie: Hasselt

Heeft iemand nog foto's van deze club ?

Bericht door Annatraxa »

Zou iemand mij foto's kunnen bezorgen van deze club ?
Ik ben veel foto's aan het verzamelen van Clubs waar ik vroeger veel geweest ben, en deze club was eentje van mijn favoriete clubs aller tijden na de Globe.
Zou iemand mij enkele foto's kunnen doorsturen op Anatraxa@hotmail.com ?
Voor elk wie een foto doorstuurt ligt er een suprise te wachten !
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

e kinder-supriseke ofwa, njammie :D
Ibiza Fuckin' Island!
Club Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 23 sep 2005, 21:38
Locatie: Hasselt

Kindersuprise

Bericht door Annatraxa »

Juist mie, voor u een kindersuprise als je wilt :lol:
Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 dec 2005, 17:45

Bericht door Jean-Pierre »

Ik had foto's en een vol plakboek met alle kranteartikelen die destijds in de stem hebben gestaan. Maar ja weggegooid..... Er is trouwens ook nog een deel 1 van de video. Er zijn dus twee delen. Deel 1 en deel 2. Ik zag dat er op dit forum over deel 2 wordt gesproken. Deel 1 is nog waziger ;-) Deel 1 is opgenomen voordat het echt druk begon te worden. Eerst begon het namelijk op vrijdagavond druk te worden totdat het een gekkenhuis werd het hele weekend. Het is maar goed dat het niet lang open geweest is hehehehe
Newbie
Berichten: 45
Lid geworden op: 09 okt 2005, 12:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door damon »

Afgelopen weekend -in een nostalgische bui- ben ik naar Zundert gegaan en enkele fotos gemaakt die ik naar je heb gezonden. Dus kom maar op met die suprise!!! De tempel is na een kleine 15 jaar nog exact hetzelfde, zelfs de rode dansende poppetjes staan nog op het dak! Zoals ieder weet is het nu Club Privilege en het was de 12 Euro inkom zeker waard maar helaas werden we nogal lastig gevallen door de dames die zaten te zeuren om flessen champagne a 250 euro en mochten we absoluut geen fotos maken van het interieur.
Niet rapper dan 120 bpm, manneke!
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

damon schreef:helaas werden we nogal lastig gevallen door de dames die zaten te zeuren om flessen champagne a 250 euro
het leven kan hard zijn he :lol:
Newbie
Berichten: 45
Lid geworden op: 09 okt 2005, 12:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door damon »

U heeft absoluut gelijk, de dames maakten me het leven niet eenvoudig! Maar welk een genot om weer geweest te zijn in dat heerlijke kot!
Niet rapper dan 120 bpm, manneke!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast