verhaaltjes

Het forum van Extreme in Affligem
Del@y

Bericht door Del@y »

Lagoas schreef:
keskondisco schreef:
trab schreef: Ik moest naar t'wc. ik sta daar aan te wachten op mijn beurt en naast mij loopt er ne gast die het echt nimeer wist. Hij waggelt naar de pot en nen halve meter dervoor strompelt die en valt die recht met zijn gezicht in dien pot waar just nen andere had .... Die gast schuift letterlijk met zijn geschift af dieje pot en blijft daar ff versuft liggen. Ne second of tien later komt die terug bij en doet die gewoon verder alsof er niks gebeurd was! Zijn voorhoofd zag gans rood en die gast heeft da precies nog ni eens gevoeld :lol:
Ben net tot 't besef gekomen da ik daar nooit naar de wc ben geweest! :o
hoe doe je dat ?
uren in een club vertoeven zonder toilet te bezoeken? :o
zijt ge er dan niet zoveel geweest?


das in mijn geval altyd het eerste wat ik doe als ik een nieuwe zaak binnestap,
pintje bestellen en na 20minuten gaan pissen :lol:
wel zo raar is dat niet lagoas .. ook wij gingen bijna nooit naar toilet zelfs niet als we daarna nog gingen afteren tot in namiddag

er zijn nog een paar andere factoren die daar een invloed op hadden, we dronken eigenlijk ook bitter weinig :-) of het moest zijn dat mijn vriendin me verplichtte omdat er cactussen op mijn lippen begonnen te schieten
Del@y

Bericht door Del@y »

cloud schreef::lol: da gebeurt nie veel
bwa ... mijn vriendin vertelde van een CM retroparty paar jaar geleden dat hij op een bepaald ogenblik ook op knieën zat achetr de dj-booth, kgeef geen details, ' s avonds heeft hij nog in axiome gedraaid , das pas devoted
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Dan ik zit vanachter in den hoek aan da stambeeld. Loopt daar ineens ne gast tegen da beeld en die begint zich daar uitgebreid tegen te verontschuldigen. Hij geeft da beeld nog een schouderklopke ne hem is weg laughing
Kapotlachen haha :-D :-D :-D

EDIT: vertel nog eens wat verhaalkes mannen, vind da super voor te lezen 8)
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Newbie
Berichten: 40
Lid geworden op: 16 mar 2006, 10:50

Bericht door oldschoolCM »

sector schreef:ooit is er in extreme een bomalarm geweest...
msschn zijn er mensen hier die er toen ook bijwaren?

wie weet dat nog? :)
ik weet da nog!

weet er iemand van da zwaar accident dat daar vanvoor op straat gebeurt was in den tijd?
ne zatlap frontaal op nen tegenligger gebotst,

serieus flippen toch!
Newbie
Berichten: 40
Lid geworden op: 16 mar 2006, 10:50

Bericht door oldschoolCM »

Shaq schreef:Ik ben beginnen extreem Extreme gaan na de sluiting van de Cherry Moon in 93, en kmoet zeggen, na den eerste nacht voelde ik mij daar al heel goe thuis !! Wel totaal ander volk, ma toch, heel vlug veel kameraden leren kennen ! Ons plekske was altij links van den DJ in die zetelkes.... hmmmm zalig chillen alst wa te "warm" werd... de muziek daar was gewoon goddelijk (en de snoepkes des te beter)....
Wij gingen meestal op zaterdag, en op zondag als er een feestdag was, ma kmoet toegeven, de enkele keren da ik op maandag geweest ben waren het beste !!!!!! Als het boven op was, tja, totaal andere sfeer en zo...
Leuke anekdote: mijn vriendin stapt den eerste keer den trap op naar boven, en op bepaald moment staat er daar ne spiegel, ma zij dacht dus (tja, al da bier, wa wilt ge ;-) ) dat da een deurgat was naar een andere zaal... Natuurlijk klets mee haar gezichtjen op diene spiegel, aiai, echt allemaal krom gelachen dan !

jaja, die tijden wil ik gerust nog es beleven ze.

ons compagnieken zat rechts vd turntable back then,

remember this one?

the lights go on... the lights go off.....black out


:D
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jan 2007, 18:13

Bericht door Domineesje »

Josjie schreef:eigenlijk grappig hoe een topic over extreem verhaaltjes kan uitmonden in een discussie over problemen met de urinewegen.

Enfin om on topic te blijven: kben nooit in den extreme geweest, nog nooit geen xtc gepakt en nog nooit geen problemen gehad om te gaan pissen.
Wat kom je hier dan doen :p
Newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 21 jan 2007, 13:17

Bericht door sebbe »

ja extreme!!

een paar maal op een maandag geweest, altijd volle bak, boven was het nooit open, ik spreek van midde 99. we zaten voor ons 16 in elgringo, en andere, tot we eens een mega dancing wouden zien, we waren van affligem en ternat, dus moesten we die club zeker meegemaakt hebben.

zo op een avond paranoia geworden, we zagen in een spiegel die aan de muur hing percies combi's op de parking staan (wat niet kan want je kan niet buiten kijken aangezien je de trap af moest), en allemaal in paniek, we waren gwoon aan het flippen, en toeb de volgende plaat oplag was alles terug in orde, vangen man, al je daar als klein manneken tussen loopt.

Ook mochten we een paar keer niet binnen, dat het te grof was + onze onge leeftijd, om ons binnen te laten

ook eens opgepakt juist voor ik de parking op stapte, man man man.

Mooie korte tijd gehad daar :cool:

en op het einde waren was ik er geregeld 't zaterdags maar het was al gedaan toen, zeer weinig volk :cry:

mooie herinneringen.
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 jul 2007, 03:36

Bericht door triple »

mensen,dat niet kunnen urineren is heel normaal in deze toestand,dat komt omdat je op dat moment uitgedroogd bent en dan kan je niet plassen,komt ook voor bij topsporters die niet genoeg vocht hebben ingenomen,ik ben beginnen uitgaan in 1990,the globe-la rocca-cherry moon-white house-balmoral-boccaccio-the maxx-carat-illusion-bel air en mss vergeet ik nog iets...veel bollen en andere zaken gepakt maar geloof me,ben blij dat het achter mij ligt,ik heb nu een ander leven maar de liefde voor de muziek zal altijd blijven :-D
Newbie
Berichten: 48
Lid geworden op: 05 jan 2007, 03:13

Bericht door speedy »

Ik was daar eens in de Extreme toen Frank Zolex aan het draaien was toen ik me om draaide en even later terug kwam voor mijn plaats daar in te nemen viel daar nog een geluidskast naar beneden heb ik daar toen geluk gehad :mrgreen:
Newbie
Berichten: 25
Lid geworden op: 17 jul 2008, 01:40

Extreme - Telefacts / Jambers - Uitgaansleven vlaanderen ...

Bericht door BelRom »

Hallo Extreme'rs,

Vele jaren gesleten in die megaclub van toen ... jammer, mis die stek wel!
Ooit werd er in de jaren 90, ja héél ver intussen ... een opname via Jambers of Telefacts gemaakt, ik denk over "uitgaansleven in vlaanderen" ... er kwam toen sprake over de portier van vreemde nationaliteit (kickboxer) die ofwel beschoten werd of zelf iemand neerschoot ...
Nu ben ik hopeloos op zoek naar die opname van die avond ...
Tijdens die opname werd er ook net mijn lievelingsliedje afgespeeld die ik al vele jaren aan't zoeken ben ...
Het is een echt zweefliedje met goeie beat en vrouwelijke "gekreunachtige" stemmen (al klinkt dit zo raar gezegd zijnde) ...
Heeft iemand enig idee of het via Jambers / Telefacts was & de cruciale vragen : wanneer ongeveer uitgezonden en/of nog beter => namen die me kunnen helpen bij het zoeken van dat ene vinylplaatje ...
Enig idee, mail gerust in dit topic of bel_rom @ hotmail dot com

Thx !!!
Newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: 20 jul 2008, 19:10

Bericht door vinie »

Ja wat doet het iets om dit allemaal terug te horen en te zien ben per toeval op deze site terecht gekomen en Oooo wat een nostalgie heb het allemaal mee gemaakt Extreme de opening dacht zelfs dat het op men verjaardag was 16/04??? bomalarm, de mondays :D :mrgreen: super was het toen we kwamen van de kust en mochten toen 1 keer in de maand naar de extreme met de trein heb ergens thuis nog die videocassete liggen met die reportage van jambers zal eens kijken ligt bij men ma op de zolder denk ik liedje dat je er toen op hoorde was play with the voice in germany de extreme plaat van toen
greetz en thanks voor deze site
Newbie
Berichten: 25
Lid geworden op: 17 jul 2008, 01:40

Bericht door BelRom »

Hey, leuk om horen Vinie, echt wel !!!
Als je dat bandje vind en op 't net zou willen zetten zou ik het énorm apprecieren, echt wel. Was bij mij men eerste dancing, vandaar ook dat de foto's die ik laatst zag verdomd goeie herinneringen boven haalden.
Je laat maar horen of't kan, in ieder geval bedankt voor de respons en als je hulp nodig hebt, graag ...
Greettzzz
Club Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 okt 2004, 20:20

Bericht door elkewelke »

vinie schreef: denk ik liedje dat je er toen op hoorde was play with the voice in germany de extreme plaat van toen

als ik mij die reportage voor de geest haal denk ik dat het

Chris Raven - i know you love me too was dat gedraaid werd
Newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: 20 jul 2008, 19:10

Bericht door vinie »

yo
tegenwordig op YOUTUBE vindt je alle oude nummers terug van toen tik de title in en hop je hebt het ook een super manier om de memories terug te halen
ook play with de voice staat er op
ps, tik eens in ecstasy club jesus loves the acid heb ook weken om dit nummer gezocht ook een mega liedje dat
Club Member
Berichten: 248
Lid geworden op: 22 dec 2007, 18:38

Bericht door Technolab »

welk bedoelde met da laatste nr? :D ;)

(zie naar de cover van de vinyl, die ik in m'n avatar heb staan ;))
specialized in the best trance & dance music that ever came out ;)

http://www.dj-jan.be" onclick="window.open(this.href);return false; http://forum.dj-jan.be" onclick="window.open(this.href);return false;
ps: ik ben NIET DJ Jan zelf ;)

id's / titels gezocht (trance 95-98): http://kristof.dj-jan.be/id" onclick="window.open(this.href);return false; -> LC topic
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten