verhaaltjes

Het forum van Extreme in Affligem
Newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: 27 mei 2006, 20:12

Bericht door Freak654 »

Hm, mss niet zo spannend ma bestelde me eens ne wodka orange of zo en diene garcon zo van jong jong zatte kloot pakt ineens ma een volledige fles fruitsap .. Ikke gewoon van awel ja geeft da maar.. 5 minuten later stond ik dus op den dansvloer te springen met een klein glaasje wodka in mijn linkerhand en een ganse literfles fruitsap in mijn ander hand .. ma van den toot verder leeggedronken met jan en alleman dat het wilde :? Moest ik toens nuchter geweest zijn denkek wel dak me zou geneneerd hebben.
Josjie

Bericht door Josjie »

hoeveel ebben ze u daarvoor gerekend? Kan mij voorstellen dat dat niet goedkoop zal geweest zijn in nen discotheek :-)
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

BOUNCER schreef:Hier eentje dat ik gehoord heb van een DJ, wiens naam ik niet zal vernoemen.

Den fly was op een avond zo weg als een ei kon bijna niet meer draaien, hij zag opeens dat er juist voor de dj-booth een gevecht ging beginnen tussen 2 kerels. Die heeft dan over zijn draaitafels gesprongen om de situatie te kalmeren maar die viel vlakweg op de grond, de security hebben hem mogen wegdragen.
wim v. uit avelgem had zo ne keer spel op den dansvloer van de oude h2o...hop,vince legt zijn plaat af en gaat er hem mee gaan moeien en vlam :shock: vince ne vuist in zijn gezicht van v....vince weer achter zijn decks en uit pure collere legt hij de first rebirth op van jones&stephanson ietwat omhoog gepitcht :o nie geweune
Newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: 27 mei 2006, 20:12

Bericht door Freak654 »

Awel ik denk eigenlijk gewone prijs van die fles fruitsap .. ik kan me niet herinneren dak meer betaald heb dan overdreven hehe :wink: Ma dat het nu 100 of 1000 frank was da weet ik echt ni zne .. scheef is scheef :twisted:
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Freak654 schreef:Hm, mss niet zo spannend ma bestelde me eens ne wodka orange of zo en diene garcon zo van jong jong zatte kloot pakt ineens ma een volledige fles fruitsap .. Ikke gewoon van awel ja geeft da maar.. 5 minuten later stond ik dus op den dansvloer te springen met een klein glaasje wodka in mijn linkerhand en een ganse literfles fruitsap in mijn ander hand .. ma van den toot verder leeggedronken met jan en alleman dat het wilde :? Moest ik toens nuchter geweest zijn denkek wel dak me zou geneneerd hebben.
hahaha, ik heb je daar ook zo eens zien staan. Fles in de hand en feesten maar! :lol:
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

keskondisco schreef:storm op zee!
M'n auto was net een sloep die op de zee drijfde, heen en weer en heen en weer...
IT WAS A LONG RIDE HOME :lol:
hehehehe, kapotlache! bij ons gebeurt dat ook soms ma wel van den drank dan :lol:
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

:lol: da gebeurt nie veel
Club Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 okt 2004, 20:20

Bericht door elkewelke »

quincy schreef: On topic:

Zelf spijtig genoeg niet kunnen gaan maar was er iemand van jullie op dei Frozen People night? Was één van de grootste Extreme party's ooit, meer dan 2000 man, er stond een grote tent buiten op de parking als 2de room.

De maandag erna was ik in Extreme en vertelde één van de barmannen mij dat Kevin Jee toen gestuikt is terwijl hij stond te draaien. Ze hebben hem dan moeten afvoeren want hij kon ni meer recht en was volledig weg. Naart het schijnt was het een grappig zicht, Kevin achter de dj booth, Kevin nog altijd achter de dj booth .. en dan plots .. geen Kevin meer achter de dj booth :P Phi-Phi heeft toen snel moeten overpakken ...


yep ik was daar 8) de affiche ligt hier trouwens nog ergens opgerold
muziekaal was vrij goed (oorspronkelijk stond kevin j trouwens niet op de affiche als ik mij niet vergis)........maar het kon toch niet tippen aan de maandagen....er was ook vrij veel volk uit aalst afgezakt.
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

ikzelf heb net altijd het tegenovergestelde, ik plas gelijk zot..soms alle 5min

heeft wel degelijk met drugsgebruik te maken zenne,da spul werkt enorm op de nieren ..bij sommige zal dit zich uiten in slecht kunnen plassen, bij andere in overmatig plassen
Afbeelding
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Ja maar ik heb dit al lang voor ze da probleem.
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

:lol: khad vergeten te quoten..

toch best eens mee naar de dokter gaan dan zou ik zeggen
Afbeelding
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Gvd is pis ook op de 5 minuten en ik ben zuiver :fish:
t'Zal het weer zijn dat op de blaas werkt!
Newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 sep 2006, 15:03
Locatie: Brakel

Bericht door Shaq »

Ik ben beginnen extreem Extreme gaan na de sluiting van de Cherry Moon in 93, en kmoet zeggen, na den eerste nacht voelde ik mij daar al heel goe thuis !! Wel totaal ander volk, ma toch, heel vlug veel kameraden leren kennen ! Ons plekske was altij links van den DJ in die zetelkes.... hmmmm zalig chillen alst wa te "warm" werd... de muziek daar was gewoon goddelijk (en de snoepkes des te beter)....
Wij gingen meestal op zaterdag, en op zondag als er een feestdag was, ma kmoet toegeven, de enkele keren da ik op maandag geweest ben waren het beste !!!!!! Als het boven op was, tja, totaal andere sfeer en zo...
Leuke anekdote: mijn vriendin stapt den eerste keer den trap op naar boven, en op bepaald moment staat er daar ne spiegel, ma zij dacht dus (tja, al da bier, wa wilt ge ;-) ) dat da een deurgat was naar een andere zaal... Natuurlijk klets mee haar gezichtjen op diene spiegel, aiai, echt allemaal krom gelachen dan !

jaja, die tijden wil ik gerust nog es beleven ze.
Clubbin' is a lifestyle, different from all the rest !
Newbie
Berichten: 18
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:54

Bericht door Maya »

Verhaaltjes...... 't was een maandag in de zomervakantie of net voor een verlofdag (periode 95-96)... midden in de nacht dus pakt ongeveer 3-4uur, extreme zat stampvol, peis zelfs dat't toen boven open was.
Iedereen staat te shaken op den dansvloer, naast den dansvloer, aan den toog, goeie sfeer allez.
In ene keer komt daar een madam binnengevlogen tussen al da volk. Ik schat een jaar of 40, ze zag er ongelooflijk woedend uit, was gelijk een razende op zoek...en ze vond! In ene keer greep ze den arm van een jong meiske vast da wa verderop stond en na wa geruzie trok ze da meiske - weer tussen al da volk - mee naar buiten.

Bleek dus dat dat een moeder was die haar dochter uit 'den extreme, berucht drugskot' kwam weghalen.

Genant voor de dochter, dapper van de moeder, maar vooral op dat moment hilarisch voor 't volk errond! :D
keskondisco

Bericht door keskondisco »

LOL :D
Daar hebben we veel over zitten zeveren moest azo ooit iets voorvallen en ge zijt erbij, 'k zou 't amper beseft hebben maar hilarisch in 't meervoud zou 't dan nog geweest zijn!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten