verhaaltjes

Het forum van Extreme in Affligem
Club Owner
Berichten: 607
Lid geworden op: 26 jul 2008, 14:20
Locatie: antwerpen

Re: verhaaltjes

Bericht door jim-bar »

KENZO parfum dat rook je over de hele discotheek
héhé, ik heb da met La Rocca
ik heb die parfum nog steeds :)
... this is Elmer Davis again ...
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: verhaaltjes

Bericht door Dr. Poppers »

jim-bar schreef:
KENZO parfum dat rook je over de hele discotheek
héhé, ik heb da met La Rocca
ik heb die parfum nog steeds :)
Amai daar kan je een heel nieuw topic over openen! :D
Er zijn zo van die geurklassiekers die je daadwerkelijk met feestjes verbindt...
CK, Cool Water, ...
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Re: verhaaltjes

Bericht door back to the 90's »

Dr. Poppers schreef:Amai daar kan je een heel nieuw topic over openen! :D
Er zijn zo van die geurklassiekers die je daadwerkelijk met feestjes verbindt...
CK, Cool Water, ...
zweet :mrgreen:
Nothing is what is seems to be
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: verhaaltjes

Bericht door Dr. Poppers »

back to the 90's schreef:
Dr. Poppers schreef:Amai daar kan je een heel nieuw topic over openen! :D
Er zijn zo van die geurklassiekers die je daadwerkelijk met feestjes verbindt...
CK, Cool Water, ...
zweet :mrgreen:
:lol: Amai nie, de klassieker der klassiekers!
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Re: verhaaltjes

Bericht door rizzo> »

Dr. Poppers schreef:
jim-bar schreef:
KENZO parfum dat rook je over de hele discotheek
héhé, ik heb da met La Rocca
ik heb die parfum nog steeds :)
Amai daar kan je een heel nieuw topic over openen! :D
Er zijn zo van die geurklassiekers die je daadwerkelijk met feestjes verbindt...
CK, Cool Water, ...
Er zijn zeer zeker geurtjes geweest die bijzonder in de clubs het goed deden, de typische clubparfums. Nightflight van Joop! was er zo eentje, net zoals Le Male van Jean-Paul Gaultier.

Ik heb gezien dat ze hier op een member zaten te kappen (foei! trouwens) om dat hij een bepaald geurtje nog steeds gebruikte om hem te herinneren aan zijn clubmomenten. Wel beste vrienden geurassociatie is een zeer bekend fenomeen en perfect normaal. Door geuren kan je quasi instant associaties maken met situaties, gevoelens (zeker als je vroeger met een pil in je kanis rondliep in een boîte en dit associeert met een bepaalde geur) uit het verleden en ze herbeleven.
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: verhaaltjes

Bericht door Lestat »

rizzo> schreef:Wel beste vrienden geurassociatie is een zeer bekend fenomeen en perfect normaal. Door geuren kan je quasi instant associaties maken met situaties, gevoelens (zeker als je vroeger met een pil in je kanis rondliep in een boîte en dit associeert met een bepaalde geur) uit het verleden en ze herbeleven.
Laat me raden - dierenarts ? :mrgreen:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 607
Lid geworden op: 26 jul 2008, 14:20
Locatie: antwerpen

Re: verhaaltjes

Bericht door jim-bar »

lou lou van cacharel - ook heel erg early 90ies
... this is Elmer Davis again ...
Newbie
Berichten: 38
Lid geworden op: 19 aug 2006, 14:26
Locatie: Willebroek

Re: verhaaltjes

Bericht door sventibold »

jim-bar schreef:lou lou van cacharel - ook heel erg early 90ies

vond dat zwaren toebak.... :D
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Re: verhaaltjes

Bericht door Nostalgie90 »

Over geuren kunde t'een en t'ander vertellen, in de lokale boerekeet kon men al eens ruiken naar opgedroogde kots, of de 4711 :D
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: verhaaltjes

Bericht door Lestat »

jim-bar schreef:lou lou van cacharel - ook heel erg early 90ies
Doet me denken aan een ex - ander onderwerp please :mrgreen:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Newbie
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 jan 2008, 22:07
Locatie: brussel

Re: verhaaltjes

Bericht door oldie »

Dr. Poppers schreef:
back to the 90's schreef:
Dr. Poppers schreef:Amai daar kan je een heel nieuw topic over openen! :D
Er zijn zo van die geurklassiekers die je daadwerkelijk met feestjes verbindt...
CK, Cool Water, ...
zweet :mrgreen:
:lol: Amai nie, de klassieker der klassiekers!


wijle uit brussel en walen hadden Minautaure op :sunny:
Newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 12 mei 2010, 22:12

Re: verhaaltjes

Bericht door Lilly1977 »

Mijn eerste post op dit forum... vooruit dan maar!

Wij waren 'van de gelukkigen': de leden van ons 'clubgroepje' woonden vrijwel allemaal midden tussen de ene kant At The Villa en de andere kant Extreme...
Eerst gedurende een jaar bijna alle vrijdagen gesleten in The Villa en na de sluiting naar Extreme getrokken. Voor The Villa wel al een paar Extreme-ervaring mogen opdoen, maar niet echt veel wegens nog net ietsje te jong (16), en de ouders die niet echt enthousiast waren over 'den Extreme'...

Een paar van mijn herinneringen aan de nachten daar:

- De eerste keer met nieuwjaar mogen uitgaan 'zonder uur' en ipv naar de locale chirofuif naar Extreme trekken. Extreme zat toen bomvol, heb denk ik meer dan 3 uur boven gewoon over de reling mijn ogen staan uitkijken en genieten. Kon het bijna niet geloven. Meteen verkocht. Heb nog steeds het zwarte bandje met de witte Extreme-letters van die nacht.
- De jaren nadien nog geen auto hebben en met de laatste bus naar ginder en de eerste terug naar huis. De bus zat telkens vol, 80% 'Hekelgem-gangers' (El Gringo, Patridge, Starlight) en 20% 'Extreme-gangers'. Komende vanuit onze richting moesten de Extremers uiteraard eerst de bus af waarop telkens het 'wie gaat er uitstappen?' moment volgde, gevolgd door een algemeen fluitconcert en boegeroep op iedereen die effectief afstapte. Waarop wij dan op ongeveer dezelfde manier repliceerden.
- Bomalarm (was in '95 dacht ik), er was toen een vuurspuwact binnen. Meer dan een uur buiten op een drempel zitten wachten totdat iedereen opnieuw binnen mocht. 18 jaar, nog net geen auto, dus geen bus naar huis om 3 uur 's nachts. Uiteindelijk om 6u nog te voet naar huis gestapt met groepje van 5. Niet willen opsplitsen wegens te veel fun, dus tevergeefs proberen liften want want met te veel volk. Was volgens mij niet zo aantrekkelijk om even mee te nemen.
- Aan de ingang staan aanschuiven en de hele rij al meermaals gewaarschuwd door portier omdat er nogal veel geduw en lawaai was. Opeens blijkbaar commotie binnen (één of andere gast had Yves De Ruyter wat uitgedaagd) waarop we portier zien naar binnen gaan, gast van de trap zien afsleuren en letterlijk buiten zien gooien. Na deze fameuze duikvlucht met landing in de blauwe steentjes was de hele rij opeens muisstil.
- Happy hour op zaterdag, naar de bar racen en snel drank bestellen voor iedereen. Naar tafel gaan met eerste glazen en tot de vaststelling komen dat iedereen hetzelfde idee had. Ijs eerst uithalen en gedurende 3 uur om het half uur naar de bar om nieuw ijs vragen om bij lauwe drank te kappen.
- Portier die net voor sluiting één van mijn vrienden met kleren en al in zwembad gooit 'omdat hij wel wat afkoeling kon gebruiken'.
- Wij zaten altijd op de banken rechts achteraan de bar beneden, opeens gaat er een gast die niemand kende de hele rij af om iedereen te trakteren op een pilletje voor zijn verjaardag. Volgens mij heeft die toen quasi de hele keet getraktreerd.
- Ooit een gast die volledig weg was zien ingebeelde dozen stapelen voor de bar. En dan schreeuwen op iedereen die passeerde 'omdat ze zijn stapel omgooiden' :D Gelachen!
- Rond 6 uur 's ochtends stond er ineens een kleine en zeer ronde vent met lange baard op de dansvloer, weet nog goed dat iedereen die toen langs onze kant zat zich zat af te vragen of dat nu echt was ofdat ze 'dingen begonnen zien'. Maar het was wel degelijk echt :D
- Weet nog dat er ooit (op kerstmis zelfs volgens mij) een heel gespannen sfeertje hing en er vrij zwaar volk binnenzat. Een paar mensen de trap zien afsleuren door de portiers en uiteindelijk zelf vertrokken omdat er echt iets niet in de haak was. De dag nadien gehoord dat er een enorm gevecht moet geweest zijn, alle lichten aan, muziek uit, asbakken vlogen door de lucht enz... Uiteindelijk politie moeten komen omdat er niks aan te doen viel. Party was gedaan voor die nacht.
- In het laatste jaar dat ik er ging (was 2000) is ooit een deel van de lichtinstallatie naar beneden gekomen die boven de dansvloer hing. Zat er een gast beneden aan de wc die onder het bloed op een stoeltje naar iedereen zat te lachen. Had dat spul op zijn hoofd gekregen en was zo ver weg dat hij er niks van had gevoeld.

En zo ken ik nog 100'en verhalen, maar dan wordt mijn eerste post te lang ;)

Was dus een fervente Extreme-ganger tussen '94 en '00. Volgens mij heb ik daar vrijwel elk weekend gezeten tussen midden '95 en eind '97. Vanaf '00 ongeveer 1 keer/maand maar toen was het al veel minder qua volk en qua sfeer.
Waren niet altijd de meest 'gezonde' tijden en heb ook zware momenten gekend toen, maar ik heb er geen seconde spijt van dat ik het allemaal heb mogen meemaken. Het waren memorabele tijden en ik ben blij te lezen dat iedereen hier zowat hetzelfde gevoel heeft. Een unieke periode die volgens mij nooit meer terugkomt. Alles kon. Er leek geen einde aan te komen. En toch, zoals we zien...

Ik hoop dat er nog meer verhalen komen, want ik vind het fantastisch om alle ervaringen hier te lezen!
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: verhaaltjes

Bericht door Lestat »

Wij zaten altijd op de banken rechts achteraan de bar beneden, opeens gaat er een gast die niemand kende de hele rij af om iedereen te trakteren op een pilletje voor zijn verjaardag. Volgens mij heeft die toen quasi de hele keet getraktreerd.
dat was op een maandag en die gast was een donkere ? ik was daar toen met ne kameraad en wij stonden wat te babbelen met de portier van illusion die we daar toevallig tegen t lijf liepen, en mijn kameraad verkocht daar ene paar 100 pillen en die gast 'ging geld halen' - na kwartier zagen we die gast ineens overal pillen uitdelen , kerel had er duidelijk plezier in, maar had nog altijd geen geld komen brengen - portier van illusion heeft die toen nog mee helpen manieren leren : eerst betalen ventje :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 12 mei 2010, 22:12

Re: verhaaltjes

Bericht door Lilly1977 »

Neen, was op een zaterdag. Misschien heeft die 3 dagen zitten uitdelen op die manier :)
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Re: verhaaltjes

Bericht door rizzo> »

Welcome op het board Lilly. Enjoy the ride :cheers:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast