verhaaltjes

Het forum van Extreme in Affligem
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Awel...heb zo geen zotte verhalen van Extreme zoals Cherrymoon ofzo maar 'k heb wel een grappig.

We zaten op Maandag dus in de Extreme.
Helemaal vanachter langs den toog in die zetels en we hadden zin in...jawel, een pilletje.
Den doven (bijnaam voor Thomas) begon dan es rond te kijken en kwam al gauw mee een poes af, nie normaal.
Maar de oogjes hingen serieus scheef en love was in the air!
Letterlijk...haar pilletjes waren hartjes :D
We vroegen der ons elk twee en 't meiske haalde een tic-tac doosje boven waar de pilletjes in vertoefden.
Ze gaf er ons elk twee, schudde es met 't dooske en kwam tot de constatatie dat er maar vijf meer inzaten.
Wij kregen ze allemaal voor de prijs van vier, smeet het doosje op de tafel voor ons en we zagen ze nooit meer terug.
Nu stond den doven naar da dooske te gapen en bleef gapen waarop ik; "Doven, azo doorslaan op da dooske maat, ze zijn op ze!".
"Jah, 'k denk het nie"...die pakt da dooske en zegt dat ik es goed moet kijken.
Door de warmte en den damp waren een enkele pillen aan de doos blijven plakken en ze konden dus ook geen lawaai maken als je er mee schudde.
Het viel alleen op als je hééél goed keek...en wie Extreme kent weet dat 't daar op sommige plekken héél donker kan zijn!
Dus na een goei inspectie konden we er nog 9 uithalen!!
9...ferm gepoept da wijveke, die verkocht voor haren uitgang te betalen.
We zijn der nie toe gekomen ze allemaal op te vreten maar de terugwegh was redelijk...storm op zee!
M'n auto was net een sloep die op de zee drijfde, heen en weer en heen en weer...
IT WAS A LONG RIDE HOME :lol:
Newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 apr 2005, 22:52

Bericht door sector »

ooit is er in extreme een bomalarm geweest...
msschn zijn er mensen hier die er toen ook bijwaren?

wie weet dat nog? :)
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Ik heb nog een paar grappige anecdotes! Der zijn er zoveel te vertellen van die avond! T was met kerstmis (staat trouwens een setje momenteel online op RA) en twas het beste avondje dat ik er heb meegemaakt!

enkel voorbeelden:

Ik moest naar t'wc. ik sta daar aan te wachten op mijn beurt en naast mij loopt er ne gast die het echt nimeer wist. Hij waggelt naar de pot en nen halve meter dervoor strompelt die en valt die recht met zijn gezicht in dien pot waar just nen andere had .... Die gast schuift letterlijk met zijn geschift af dieje pot en blijft daar ff versuft liggen. Ne second of tien later komt die terug bij en doet die gewoon verder alsof er niks gebeurd was! Zijn voorhoofd zag gans rood en die gast heeft da precies nog ni eens gevoeld :lol:

een beke later, we willen van boven naar beneden gaan. Der sta keiveel volk aan te schuiven op dien trap da ge ni echt zag waar ge u poten zette. We wandelen rustig naar beneden en ineens glijd er ne kerel halverwege dien trap zwaar onderuit. Hij had een fleske cola vast dat tijdens zijn valpartij ne meter of twee omhoog vloog en recht het publiek in :shock:

Dan ik zit vanachter in den hoek aan da stambeeld. Loopt daar ineens ne gast tegen da beeld en die begint zich daar uitgebreid tegen te verontschuldigen. Hij geeft da beeld nog een schouderklopke ne hem is weg :lol:

Dan, we beseffen opeens dat we geen vervoer naar huis hadden want de chaffeur was nergens meer te bespeuren. Wij dan maar nen taxi gaan bellen om van affligem naar mechelen te rijden. Den eerste da we opbellen is zeer vriendelijk en wilt da zeker doen... tot als em hoorde waar m ons moest komen halen. Direct afgelegt! Zo hebben we der drie gedaan en niemand wou da doen. Uiteindelijk zijn we naar den overkant van de straat gelopen en hebben we de nr van het huis een beetje verder op de baan gegeven...

T eindigt aan de deur... Ne maat van mij was bij het buitenkomen wa verstrooid 8) toen hij den buitenwipper geld wou geven. Hij wilt die een briefke van honderd geven maar hij heeft enkel één van tweehonderd (dacht m). Het was eigenlijk eentje van duizend en hij zegt tegen dien buitenwipper: geeft gewoon een briefke van honderd terug de rest is voor u!
keskondisco

Bericht door keskondisco »

trab schreef: Ik moest naar t'wc. ik sta daar aan te wachten op mijn beurt en naast mij loopt er ne gast die het echt nimeer wist. Hij waggelt naar de pot en nen halve meter dervoor strompelt die en valt die recht met zijn gezicht in dien pot waar just nen andere had .... Die gast schuift letterlijk met zijn geschift af dieje pot en blijft daar ff versuft liggen. Ne second of tien later komt die terug bij en doet die gewoon verder alsof er niks gebeurd was! Zijn voorhoofd zag gans rood en die gast heeft da precies nog ni eens gevoeld :lol:
Ben net tot 't besef gekomen da ik daar nooit naar de wc ben geweest! :o
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Lagoas schreef:
keskondisco schreef:
Ben net tot 't besef gekomen da ik daar nooit naar de wc ben geweest! :o
hoe doe je dat ?
uren in een club vertoeven zonder toilet te bezoeken? :o
zijt ge er dan niet zoveel geweest?
Ik doe da normaal ook ni zoveel. Ik heb echt een blaas van ne kameel! :lol: Eens da ge ene keer zijt geweest moete nen helen avond gaan. Zolang mogelijk uitstellen...

Da was trouwens ook den enigste keer dak er ben gaan pissen.
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Awel, in 't dagelijkse WEEKleven loop ik om de 20min naar de wc...
Eén: door het overmatig water consumeren.
Twee: door geen kamelenblaas zoals Trab te hebben.

Blijkbaar, om de één of andere onverklaarbare reden heb ik geen nood aan een toilet in een dancing.
Of toch bitter weinig want South Park heb ik uitgekeken in Illusion :lol:
Zweten gelijk nen Turk en hevig uit de bol gaan zeker :roll:
En, toet toet, ben er lang en genoeg geweest 8)
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

keskondisco schreef:Awel, in 't dagelijkse WEEKleven loop ik om de 20min naar de wc...
Eén: door het overmatig water consumeren.
Twee: door geen kamelenblaas zoals Trab te hebben.

Blijkbaar, om de één of andere onverklaarbare reden heb ik geen nood aan een toilet in een dancing.
Of toch bitter weinig want South Park heb ik uitgekeken in Illusion :lol:
Zweten gelijk nen Turk en hevig uit de bol gaan zeker :roll:
En, toet toet, ben er lang en genoeg geweest 8)
De ultieme reden waarom ik en velen zo weining naar de wc gaan tijdens het uitgaan is.... xtc. Door het gebruik ervan word water langer vastgehouden en kunde moelijker gaan. Soms moete u echt twee minuten staan concentreren voor ge kunt beginnen. In illusion valt da ni zo op, daar kunde nog zeggen dat ge naar south-park kijkt :lol:

ps: ik heb eens gelezen dat dit fenomeen voor vrouwen het gevaarlijkst is. Waarom weet ik nimeer, iemand? T had iets te maken met oestrogeen en dodelijke concentraties door niet te kunnen wateren
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Ik zit soms met het probleem dat ik dringend moet pissen maar dat het gewoon niet gaat. Zo het gevoel dat er ergens een kraantje dichtstaat waar ik niet bijkan. Lagoas kan dit getuigen :lol:
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Zet u neer gelijk de vrouwen en da gaat al den helft beter!
Ik kan mij daar soms serieus nijdig in maken...tien min ergens staan, hoogdringend moeten en der komt niets uit!! :evil:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

algemeend gekend probleem
ne keer goe de sjas laten lopen helpt soms :wink:
in la bush stonden er soms 5 naast elkaar op die sjas te duwen :lol:
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Den eerste die ge tegenkwam :o
En dan durft em vragen of ik mss nie veel in Extreme zat :lol:

Yup, Cloud heeft gelijk...Illusion/Cherrymoon/Extreme/Maxx, overal waar ik kom zie ik hetzelfde merkwaardig natuurfeit van niet pissende mensen.
En ik zou begot geen andere reden dan druggebruik weten...
Mss isda omda gij normaal pist en der nog nooit op gelet hebt...als ge blijft staan en het zelf voorhebt dan vallen zo een dingen beter op zeker :?
Josjie

Bericht door Josjie »

eigenlijk grappig hoe een topic over extreem verhaaltjes kan uitmonden in een discussie over problemen met de urinewegen.

Enfin om on topic te blijven: kben nooit in den extreme geweest, nog nooit geen xtc gepakt en nog nooit geen problemen gehad om te gaan pissen.
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Kheb da probleem gewoon zo ook ze, kpeis dat mij gewoon wa te neig opjaag ofzo of me 't gevoel zit da men nor mij aant zien is
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

héhé zo emk al veel mensen leren kenne opt wc ze met tzelfste probleem als tekik; ni keun pisse :lol:
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

Hier eentje dat ik gehoord heb van een DJ, wiens naam ik niet zal vernoemen.

Den fly was op een avond zo weg als een ei kon bijna niet meer draaien, hij zag opeens dat er juist voor de dj-booth een gevecht ging beginnen tussen 2 kerels. Die heeft dan over zijn draaitafels gesprongen om de situatie te kalmeren maar die viel vlakweg op de grond, de security hebben hem mogen wegdragen.
Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten