verhaaltjes

Het forum van Extreme in Affligem
Newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 12 mei 2010, 22:12

Re: verhaaltjes

Bericht door Lilly1977 »

op maandag zat er wel meer zwaar volk,
Tot '97 ging ik bijna alleen op zaterdag en op de speciale avonden in een lang weekend ofzo. Nadien ben ik wel verschillende keren op maandag geweest en er zat idd toch wel een ander soort volk dan op de zaterdagen. Maar ik heb mij daar eigenlijk altijd op mijn gemak gevoeld, buiten dan die ene avond.

Het grootste probleem was altijd die school dinsdag... Elke keer als we op maandag gingen vertrok ik met de intentie om ten laatste om 3 uur thuis te zijn, en dan geraak je daar natuurlijk niet weg hè... Dus dat was dan uiteindelijk om 7u30 vertrekken, rap naar huis om te douchen om dan direct de trein op te springen naar 't school. Verschrikkelijk was dat. Dan in het terugkomen in slaap vallen in de wachtruimte van 't centraal station, toch thuis geraken en niks van een hele dag nota's kunnen maken wegens onleesbaar gekrabbel. Laat staan dat je nog wist wat ze gezegd hadden. En gewoon al het idee hoe je er moet uitgezien hebben de hele dag :)

Als student werkte ik ook tijdens de weekends en daar zorgden ze er altijd voor dat ik zeker op zondag de late shift had. En dat was dan ook altijd hetzelfde liedje als ik toch eens vroeger moest beginnen: mij heel de dag voornemen van op tijd door te gaan, en van het moment dat ik dan één voet had binnengezet was het eigenlijk al om zeep. En neen, niet gaan was geen optie :D Dus dan eindigde dat in The Kings om de uren te overbruggen van wanneer Extreme dicht ging tot wanneer het tijd was om te gaan werken. Anders zat je daar nog een paar uren thuis klaarwakker, en dat was zeker geen optie ;)
69
Newbie
Berichten: 33
Lid geworden op: 16 aug 2008, 21:26

Re: verhaaltjes

Bericht door 69 »

Even op zolder in mijn "archieven" gedoken, nog een plaatje teruggegvonden, na het stof er af te blazen verscheen: 1 Year Extreme :cheers: Nog meer trotse bezitters op dit forum?
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: verhaaltjes

Bericht door Lestat »

Lilly1977 schreef: Ik moest sowieso altijd aan de vestiaire passeren voordat we doorgingen, en aangezien die flyers daar altijd mooi op een rijtje lagen was dat zo een beetje een wekelijks ritueel van die allemaal mee te grabbelen.
Ineens is alles verklaard voor mij :cheers: ik had altijd alleen een t-shirt aan, nooit een jas dus daarom heb ik geen enkele flyer :D
Ooit eens tijdens pendeling tussen bizar en illusion, toen t zo ongeveer minus 10 ° was in mijn t-shirt, dat eigenlijk doorweekt was (in bizar was t vollen bak en goeie muziek, dus geen seconde van die dansvloer geweken) met 3 mannen en 3 vrouwen mijn auto in gekropen met de bedoeling richting illusion te vertrekken, en dat ik zo begon te dampen door het temperatuursverschil van mijn lichaam en de vrieskou, dat alle ramen op slag aandampten en meteen ook dichtvroren :bounce: zodat we ineens vastzaten in de vrieskou :clown:
vind t altijd wel leuk als ik hier dingen aan t lezen ben dat die herinneringen van vroeger zo opeens weer glashelder in mijn hoofd opduiken - diegene die da forum hier bedacht heeft, krijgt dan ook een groot compliment, heb hier al uren plezier beleefd :cheers:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten