Kevin Jee

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Del@y

Bericht door Del@y »

tom schreef:ik wist niet dat Kevin Jee hier zoveel belangstelling ging krijgen.
nu; zijn setje van in Axiome is wel om vingers en duimen bij af te likken.

:)
het zou mij net verwonderd hebben moest hier niet over hem verteld worden ... de pionier van de after :shock: :shock: :shock:
Dj CékèzZ

Bericht door Dj CékèzZ »

http://users.pandora.be/cekezz/movies/movie3.avi

kevin jee paar weken gelejen in factory

nu zaterdag 8 januari again!! i Factory (Aalst)
(zie partys en events)
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

nice thanx
Del@y

Bericht door Del@y »

kent iemand het tijdschriftje nog uit periode axiome nitelife of zoiets, kevin schreef daar soms wel eens een stukje voor, kheb dat ooit eens elders op een forum vernomen , was dat van jou cloud ? heb het tijdschrift spijtig genoeg nooit in mijn handen gehad, heeft hier iemand soms een exemplaar van om eventueel in te scannen

enneuh, nog geen nieuws van zijn live project ? zou begin 2005 gelanceerd worden

en voor de geinteresseerden hierbij link naar zijn review van zijn set in metropolis (FR)

http://www.forum59.com/clubbing/default ... 50&m=19226

Afbeelding

bron:http://www.metropolisprivas.com
Josjie

Bericht door Josjie »

Delay Metropolis is een discotheek met zowel een vestiging in het ZUIDEN van frankrijk als in Luxemburg (het zuiden van ons land)

Gast (één van onze leden, en een dj van mijn open-minded feestje) is daar resident voor de retroparty's (samen met tc brain en al)
Richman

Bericht door Richman »

Kenvin jee van de Bal Moral.

Komaan zeg als je de naam nog niet kent...

:roll: :roll: :roll:
LunatiK

Bericht door LunatiK »

zo zie je ook wel es La Goa :?:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

inderdaad del@y,dat magazine noemde nitelife en kevin was er zelfs hoofdredacteur van
het was vooral bedoeld voor de clubs in de streek van doornik zoals axiome,h2o,labush,nova,museum,the bridge,happy jack,lagoa,...
kevin verzorgde ook de reports van concerten zoals de simple minds en...depeche mode vaneigens!
specials deed hij ook iedere week van oa de teletubies en star warz!allemaal zeer representatief voor kevin hoor :lol:
er is 1 nitelife geweest met allemaal foto's van partypeople en speciale typkes uit de streek,super om zien
ik heb er hier wel een stuk of 4 liggen maar ik kan ze niet inscannen :?
Del@y

Bericht door Del@y »

Richman schreef:Kenvin jee van de Bal Moral.

Komaan zeg als je de naam nog niet kent...

:roll: :roll: :roll:
net zoals de remix van the mackenzie "without you (arpegia)" op de vinyl staat "odyssey to kevin see mix" ????
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Richman schreef:Kenvin jee van de Bal Moral.

Komaan zeg als je de naam nog niet kent...

:roll: :roll: :roll:

Damm goed bezig :arrow: Bal Moral.
:roll: :roll: :roll:
Richman

Bericht door Richman »

Yo dudes

gisteren moest den Jee in de cube draaien, ik naar dj Kevin gebeld (resident Escape) of hij aan de Dave ( resident Cube ) kon vragen om te kijken voor de set van den Jee ( redelijk ingewikkeld é ) zal wel in orde komen hoor maar den Jee heeft de cd zelf meegedaan om te kijken of hij wel goed was!

So dudes ik weet niet wanneer ik die set zal krijgen, tis te hopen dat dj Dave 2 exemplaren ervan heeft en die zal ze dan waarschijnlijk op de site van de cube zetten.

To be continued...
LunatiK

Bericht door LunatiK »

ja zeker vo kijken! :wink:
Josjie

Bericht door Josjie »

go dave :-)

vind wel dat jee beke veel vraag voor een cdke van hem...
moet keer aan progressnation vragen ma kdacht dat het
20 euro was...
Del@y

Bericht door Del@y »

in axiome betaalde ik de ene keer 500fr de andere keer 1000 fr (voor een tape welteverstaan) soit kon mij niet veel schelen je wist gewoon dat het af was, dat vind je nergens in de winkels en daar betaal je ook 20€ voor een cd

enneuh voor de liefhebbers ... via eMule heb ik wonderwel een 20-tal sets gevonden van mister JEE in bal en axiome , het duurt uren voor ze binnen zijn maar tis wel de moeite
Josjie

Bericht door Josjie »

delay bedoel je e-donkey ofzo? heb da jammer genoeg tijdje geleden gedelete... kan je eens meer uitleg geven aub over die sets
en het programma dat je bedoelt
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten