Kevin Jee

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Re: Kevin Jee

Bericht door After »

ProgressNation schreef:M'n volle respect voor mensen die trouw blijven aan hun idealen zoals Phi-Phi, Kevin, Laurent Warin,... Ze doen het volgens mij voor de muziek en niet voor de populariteit wat van vele "nieuwe dj's" niet kan gezegd worden.
phi phi, laat mij niet lachen :mrgreen: als er 1 iemand is die overal de hits gaat draaien die de baas vraagt is het hij toch wel :mrgreen: zo trouw aan de muziek is hij niet, en dat laat hij dan ook blijken met een gezicht tot op de grond, er zijn MASSA'S andere dj's die nog steeds draaien met hun volle goesting

hier spreek je toch uzelf tegen, alhoewel ik je wel moet gelijk geven in je verhaal
ikzelf mocht ergens feestjes organiseren en dj stijn was de main act en het duurst van allemaal:
75eur voor een set van 2u (wel resident)

je kan al gaan raden dat de andere dj's allemaal minder kregen, en ik maar zoeken... :monkey:
Club Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 okt 2004, 20:20

Re: Kevin Jee

Bericht door elkewelke »

After schreef:
ProgressNation schreef:M'n volle respect voor mensen die trouw blijven aan hun idealen zoals Phi-Phi, Kevin, Laurent Warin,... Ze doen het volgens mij voor de muziek en niet voor de populariteit wat van vele "nieuwe dj's" niet kan gezegd worden.
phi phi, laat mij niet lachen :mrgreen: als er 1 iemand is die overal de hits gaat draaien die de baas vraagt is het hij toch wel :mrgreen: zo trouw aan de muziek is hij niet, en dat laat hij dan ook blijken met een gezicht tot op de grond, er zijn MASSA'S andere dj's die nog steeds draaien met hun volle goesting
gij doet toch graag reactieuitlokkende uitspraken e :roll:

1 phiphi lacht zelden of nooit.......en staat meestal met een "onvrolijk" gezicht te spelen...of hij daar nu met goesting staat of tegen zijn goesting...uw redenering is dus compleet uit de lucht gegrepen.

2 dat hij op veel retroparty's wordt gevraagd en daar dan veel hits draait.....sowat ?! de mens mag toch zijn brood verdienen ?!....en op die doorsnee retroparty's draaien alle dj's de "hitjes" ... waarom dan zeggen "als er nu 1 iemand is..." ?!
en er bestaat een simpele oplossing voor: niet naar die doorsnee retroparty's gaan als men geen "hits" wilt horen.... en naar de kwaliteitsvolle (retro-)party's gaan waar hij draait.......simpel toch ?!

PS
nu eerlijk gezegd......hoeveel keer hebt gij in uw leven al phiphi bezig gehoord en gezien ??!
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Re: Kevin Jee

Bericht door After »

elkewelke schreef:
After schreef:
ProgressNation schreef:M'n volle respect voor mensen die trouw blijven aan hun idealen zoals Phi-Phi, Kevin, Laurent Warin,... Ze doen het volgens mij voor de muziek en niet voor de populariteit wat van vele "nieuwe dj's" niet kan gezegd worden.
phi phi, laat mij niet lachen :mrgreen: als er 1 iemand is die overal de hits gaat draaien die de baas vraagt is het hij toch wel :mrgreen: zo trouw aan de muziek is hij niet, en dat laat hij dan ook blijken met een gezicht tot op de grond, er zijn MASSA'S andere dj's die nog steeds draaien met hun volle goesting
gij doet toch graag reactieuitlokkende uitspraken e :roll:

1 phiphi lacht zelden of nooit.......en staat meestal met een "onvrolijk" gezicht te spelen...of hij daar nu met goesting staat of tegen zijn goesting...uw redenering is dus compleet uit de lucht gegrepen.

2 dat hij op veel retroparty's wordt gevraagd en daar dan veel hits draait.....sowat ?! de mens mag toch zijn brood verdienen ?!....en op die doorsnee retroparty's draaien alle dj's de "hitjes" ... waarom dan zeggen "als er nu 1 iemand is..." ?!
en er bestaat een simpele oplossing voor: niet naar die doorsnee retroparty's gaan als men geen "hits" wilt horen.... en naar de kwaliteitsvolle (retro-)party's gaan waar hij draait.......simpel toch ?!

PS
nu eerlijk gezegd......hoeveel keer hebt gij in uw leven al phiphi bezig gehoord en gezien ??!

50 maal in totaal, in 15jaar uitgaan
subliem op private parties: 10% van zijn tijd
mega-hatelijk-slechtste-dj-van-de-avond op retro feestjes: 90% van de tijd


moet ik respect hebben voor iemand die tegen zijn zin werkt? generally speaking? I don"t think so
ps: op CM extreme party weet ik zeker dat hij subliem zal draaien, ik vind het gewoon ENORM spijtig dat de man niet iedere keer zo draait, ik ken persoonlijk dj's die steeds hun ding doen, en die komen IN THE END veel verder

en om het concreet te zeggen ken ik WEINIG dj's die zo tegen hun zin ergens gaan draaien van 2 tot 4 :?
daar heb ik dan idd mijn eigen mening over :?


mij niet verkeerd begrijpen, ik ben al de hele dag naar deze lijst aan het luisteren: http://www.tcbeukenhof.be/dj.gif daar staan echt BOMsetjes in van phi phi (zelfs veel nu ik er op let) dus ik ben wel degelijk een fan, alleen heb ik mijn gedacht over al die keren dat hij ergens gaat draaien met 15 default plaatjes :scratch: blijf dan thuis of ga gaan werken als garcon of weet ik veel :bounce:
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Re: Kevin Jee

Bericht door quincy »

After schreef:
ik vind het gewoon ENORM spijtig dat de man niet iedere keer zo draait, ik ken persoonlijk dj's die steeds hun ding doen, en die komen IN THE END veel verder
dat is echt niet realistisch, elke professionele dj moet zich met momenten aanpassen.
noem mij eens één dj op die elke keer volledig zijn ding doet en niet naar het publiek moet kijken?

en begin niet met namen van djs die 1 keer per maand draaien want dan is het niet moeilijk om je ding te kunnen doen. een dj moet nog altijd kijken naar zijn publiek en draait in functie van wat de promoter of club eigenaar in kwestie hem vraagt. als ze mij vragen voor een progressive set dan draai ik progressive, vragen ze om commercieler te draaien dan zal ik commercieler draaien. steeds wel met liefde, maar het is echt belachelijk om als dj bv een diepe set te draaien in een club waar dat totaal niet past, dan ga je volledig de mist in en bezorg je een heleboel mensen een slechte avond.

is trouwens iets waar ik mij persoonlijk enorm kan aan ergeren, djs die gewoon voor zichzelf staan te draaien zonder rekening te houden met het concept, de visie van de club, het volk, de dj voor of na hun, ...

wat phi phi betreft: diene mens draait wat ze hem vragen, je zou eens moeten weten hoeveel aanvragen hij krijgt voor platte retro sets, mensen verwachten gewoon die hitjes van hem op dergelijke party's.

wat moet hij dan doen? bookings weigeren en in het fabriek gaan werken op zijn ouderdom?
of goeie retro draaien en de zaal leegspelen zodat ze hem zeker niet gaan terugboeken?

onlangs waren we op een retro party in geraardsbergen waar hij terug zo een commerciel retro setje moest draaien, ene hitje na het andere maar er was wel ambiance, en dat is toch het doel van een dj? sfeer brengen? en het is niet dat hij niet probeert om andere dingen te draaien maar je onderschat denk ik echt hoe erg het hier n België is. Sasha - X-pander, voor mij een platte plaat maar in geraadsbergen direct de dansvloer leeg, daar ging zijn poging om eens iets anders te brengen.

ik ga Phi Phi checken op feesten waar hij hoort te staan en hij volledig tot zijn recht komt, zelf heb ik hem vroeger in Extreme enkele retro sets horen draaien en die waren altijd fantastich, de beste retro set die ik ooit gehoord heb komt van hem, een 3 uur durende set waarvan ik in totaal 5/6 platen van kende. ik zie er niet veel djs dat doen, zelfs niet op een Sound of B ;)
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Re: Kevin Jee

Bericht door After »

quincy schreef:ik ga Phi Phi checken op feesten waar hij hoort te staan en hij volledig tot zijn recht komt, zelf heb ik hem vroeger in Extreme enkele retro sets horen draaien en die waren altijd fantastich, de beste retro set die ik ooit gehoord heb komt van hem, een 3 uur durende set waarvan ik in totaal 5/6 platen van kende. ik zie er niet veel djs dat doen, zelfs niet op een Sound of B ;)
ga ik ook doen... op extreme classics :mrgreen:
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Re: Kevin Jee

Bericht door Sunreezer »

En nu terug on topic graag.
Club Member
Berichten: 134
Lid geworden op: 22 jan 2007, 15:22
Locatie: Leuvense

Re: Kevin Jee

Bericht door stessel »

Op http://www.musicv2.com/artist/kevinjee kan je alle livesets downloaden die hij maakt voor WarmFM elke eerste zondag van de maand.

Enjoy!
stessel.blogspot.com
Member
Berichten: 86
Lid geworden op: 13 okt 2006, 13:38
Locatie: Antwerpen

Re: Kevin Jee

Bericht door progrez »

12 april speelt hij blijkbaar én in Cherry Moon én in Illusion.

Waar zou hij het strafste zijn, moeilijke keuze.
The music was new black polished chrome and came over the summer like liquid night.
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Re: Kevin Jee

Bericht door cloud »

hangt ervan af waar hij het laatst draait progrez ;)
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Kevin Jee

Bericht door ThaMan »

Kreeg in de week een filmpje van Lestat, van Kevin Jee in actie... men botten is me da een Jeef 1ste klas zeg.
Maar Dj'en kan em wel...
Member
Berichten: 87
Lid geworden op: 15 sep 2008, 14:37

Re: Kevin Jee

Bericht door Krozfader »

waar staat da filmpje ? :roll:
"The second most popular game that we played as children is House"
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Kevin Jee

Bericht door Lestat »

Krozfader schreef:waar staat da filmpje ? :roll:
kvind em toch stijl hebben, liever zo ne dj dan ene die heel den avond op zijn krukske zit :cheers: al is da pakske er idd toch wel wa over :mrgreen:

Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Re: Kevin Jee

Bericht door Scarface »

wel een hele lekkere remix van Depeche Mode
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Kevin Jee

Bericht door Lestat »

Scarface schreef:wel een hele lekkere remix van Depeche Mode
Ja van die groep heeft em een heel lekkere collectie volgens mij want die gebruikt em dikwijls en t zijn stuk voor stuk zalige remixes
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Re: Kevin Jee

Bericht door Trab »

Dat filmke is volgens mij niet uit axiome, maar uit de foyer van de cherrymoon ;)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten