Starlight Zone

Het forum van de andere legendarische clubs
keskondisco

Starlight Zone

Bericht door keskondisco »

Heb een paar tapes ontvangen van deze club en aangezien ie nog niet op LC staat, bij deze dus...
INFO, INfo, info...
de choco

Re: Starlight Zone

Bericht door de choco »

keskondisco schreef:Heb een paar tapes ontvangen van deze club en aangezien ie nog niet op LC staat, bij deze dus...
INFO, INfo, info...
starlight zone was in hekelgem (affligem) 95 nadien was het space , pascha, 007 en nu de white house , ik weet dat phi-phi er resident was aangezien ik van hem daar een tape heb 17/7/95 ( trouwens super cassetteke) waar hij in spreekt zelfs ... verder weet ik er niet veel over is van ver voor mijn tijd , super van jou dat je deze club aanhaald dat niemand hier nog niet aan gedacht heeft !heeft denk ik wel niet lang bestaan ...
Club Member
Berichten: 103
Lid geworden op: 16 mar 2005, 09:59
Locatie: Brussel

Bericht door scalle@theVilla »

Euh resident niet hé, ik zeg niet dat hij er nooit gespeeld heeft maar resident was hij in Extreme en hij speelde ook dikwijls in At The Villa in die periode.
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Re: Starlight Zone

Bericht door Trab »

de choco schreef:ik van hem daar een tape heb 17/7/95 ( trouwens super cassetteke) waar hij in spreekt zelfs ...
Uniek!!! wat zegt hem? Post het anders eens :wink:
de choco

Re: Starlight Zone

Bericht door de choco »

trab schreef:
de choco schreef:ik van hem daar een tape heb 17/7/95 ( trouwens super cassetteke) waar hij in spreekt zelfs ...
Uniek!!! wat zegt hem? Post het anders eens :wink:
essential music by dj phi-phi
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten