Limit

Het forum van de andere legendarische clubs
Plaats reactie
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Limit

Bericht door Nostalgie90 »

Een clubje waar ik naar aanleiding van een flyer bij Carat ben geweest ...

Dikke flop, geen volk, de elektriciteit van de discobar die t'liet afweten, slecht gelegen etc...

Weet zelfs niemeer waar dat gelegen was ... (denk in Limburg)
Josjie

Bericht door Josjie »

vraagje: waarom plaats je dan bij legendary clubs???
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ik zat het ook te denken
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Mja kan zijn dat de opening goed was, als ik mij goed herinnerde kwam phi-phi spelen .... ben een +/- maand na opening geweest ....

Legendary Flops misschien? :twisted:
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

limit

Bericht door ProgressNation »

heb daar ook nog van gehoord. en denk ik soms toch goeie guests geweest, men kan toch moeilijk op basis van 1 nacht oordelen. Misschien was het dan juist slecht. het zijn die kleine clubs die mij juist het meest interesseren ...
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Re: limit

Bericht door MIE!! »

ProgressNation schreef: men kan toch moeilijk op basis van 1 nacht oordelen. Misschien was het dan juist slecht. het zijn die kleine clubs die mij juist het meest interesseren ...
True :!:
Ibiza Fuckin' Island!
Member
Berichten: 96
Lid geworden op: 07 feb 2005, 19:58
Locatie: t'hout

Bericht door Swetti »

De enige Limit die ik ken was gelegen in Tilburg,NL...
"Artists should be free to use nudity if they feel like it..." JDM
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Re: limit

Bericht door Nostalgie90 »

MIE!! schreef:
ProgressNation schreef: men kan toch moeilijk op basis van 1 nacht oordelen. Misschien was het dan juist slecht. het zijn die kleine clubs die mij juist het meest interesseren ...
True :!:
De muziek was niet slecht alleen er waren maar 4 klanten aanwezig ...

Ik en men maten ....
Member
Berichten: 80
Lid geworden op: 24 dec 2005, 14:23

Bericht door the pimper »

the limit was gelegen in hilvarenbeek, op het einde ging het daar nog wel goed ze...

het meeste volk is dan verhuisd naar zzino in tilburg :wink:
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 jun 2006, 09:02
Locatie: kasterlee

Bericht door jackyourbody »

de limit in hilvarenbeek was zeker geen flop, zat elke week vollen bak. maar denk nie dat phi phi daar ooit is komen draaien. zal in nen andere limit geweest zijn, de limit in hilvarenbeek was nie echt een progressive keet. met dj's marcel woods, the darkraver and francois van 6 uur smorgens tot 12 smiddags vette beats. en zat altijd tot smiddigs stampvol! is door het gemeentebestuur gesloten omdat er vlaknaast de parking een speeltuin was en idd daarna verhuisd naar de zino in tilburg maar is nooit meer hetzelfde geworden.
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

jackyourbody schreef:de limit in hilvarenbeek was zeker geen flop, zat elke week vollen bak. maar denk nie dat phi phi daar ooit is komen draaien. zal in nen andere limit geweest zijn, de limit in hilvarenbeek was nie echt een progressive keet. met dj's marcel woods, the darkraver and francois van 6 uur smorgens tot 12 smiddags vette beats. en zat altijd tot smiddigs stampvol! is door het gemeentebestuur gesloten omdat er vlaknaast de parking een speeltuin was en idd daarna verhuisd naar de zino in tilburg maar is nooit meer hetzelfde geworden.
nope dat is nen anderen limit zoals je zegt :wink:
Newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 25 aug 2006, 16:13

Bericht door mixycat »

Limit was de 'wannabe' discotheek in Vorst-Laakdal.
Nadat daar ooit een boerentent, Rodeo was, dacht er iemand het gat in de markt gevonden te hebben. Maar kennis van zaken was er niet bij en na een maand werd deze gesloten.
Nu staan er appartementen.
speedy

Bericht door speedy »

mixycat schreef:Limit was de 'wannabe' discotheek in Vorst-Laakdal.
Nadat daar ooit een boerentent, Rodeo was, dacht er iemand het gat in de markt gevonden te hebben. Maar kennis van zaken was er niet bij en na een maand werd deze gesloten.
Nu staan er appartementen.
Ja dat klopt pal in het centrum bijna op die hoek daar zat dus geen kat.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten