herinneringen aan de begintijden ...

Het forum van Carat in Bouwel
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

herinneringen aan de begintijden ...

Bericht door Nostalgie90 »

k'Moet zeggen dat de inrichting vrij sober was tot en met 97, enkel een wit flowermooneke, wat zilveren pars, blacklights alomtrent ...

Enkele foute schilderijtjes hingen aan de muur met zone fluo verf die in den blacklight nog fouter overkwamen!

De zeteltjes waren een welgekomen rustplaats vor vele uitgeputten en er viel dan regelmatig ook iemand af, het cliënteel was zeer vriendelijk en de sfeer was aangenaam...

In het midden van de dansvloer stond een paal met daarrond zo van die alu lichtbrug palen waar er regelmatig iemand rond hing of aan hing...

De muziek was gevarieerd waarvan Tofke mijn voorkeur geniet, achteraf toen er meer muziek van een bepaalde discotheek werd gedraaid was het iets minder maar je t'kan door de programmatie van de dj's geweest zijn...

In 97 zijn er dan scannerke's bijgekomen, toen trok de Carat goed zijn volk en was het deurbeleid toch wat strenger ivm fouilleren dan voorheen.

Er stonden een stuk of 4 van die grote baskassen maar ik heb ze zelden alle vier horen spelen, misschien switchden zie per paar om ze niet te overbelasten!

Het grelligste vond ik zo'n gek wijf dat hare rok omhoog trok end ie allemaal gaten in haar nylon's had!
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Re: herinneringen aan de begintijden ...

Bericht door MIE!! »

Safan schreef: Het grelligste vond ik zo'n gek wijf dat hare rok omhoog trok end ie allemaal gaten in haar nylon's had!
Is da hét grelligste?? :lol: :wink:

Seg Safan ben jij geboren en getogen in Putte ofwa?
Katelijne says hello! :D
Ibiza Fuckin' Island!
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Re: herinneringen aan de begintijden ...

Bericht door Nostalgie90 »

MIE!! schreef:
Safan schreef: Het grelligste vond ik zo'n gek wijf dat hare rok omhoog trok end ie allemaal gaten in haar nylon's had!
Is da hét grelligste?? :lol: :wink:

Seg Safan ben jij geboren en getogen in Putte ofwa?
Katelijne says hello! :D
Uh nee das niet t'grelligste maar wel iets wat me t'eerste te binnenschiet!
Die vrouw was nogal opdringerig, en als ge met ne lange rok omhooggetrokken rondloopt met allemaal gaten in Uw nylons op plaatsen die tot de verbeelding spreken vergeet ge zulk toeval niet gauw! Zeker niet als ge toen nog maar ne snotaap waart ...

Yes i'm from Putte ... :wink:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

sobere inrichting :lol:
gelijk axiome...een paar gordijnen,wa scanners met spinnewebben,wa legernetten,paar podiumkes maar massa's freaks die doorslaan op ene zijn atmosferische geluiden :lol:
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

in het begin hingen er enkel wat pars & blacklights, een klein wit moonflowerke scheen half op de dansvloer

op de alu lichtbruggen rond de paal midden op de dansvloer hing er wel altijd ene aan te zwieren, ik heb er wel al een paar zien afsteken daar, ook de bankskes waren bij mijn eerste indrukken meer een veldbed dan iets anders

dien met zen wit oud stationwagenske met zijn hond(en?) aan de oprit/afrit van de parking was ok ne sjieken tiep :?
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

noem hem gewoon de parking wachter :lol:
Ibiza Fuckin' Island!
Member
Berichten: 80
Lid geworden op: 24 dec 2005, 14:23

Bericht door the pimper »

toch leuke tijden mee beleeft me de parkeerwachter :lol:

denk da die kerek heel mijn levensverhaak kent :lol:
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

MIE!! schreef:noem hem gewoon de parking wachter :lol:
tsjah als ge dat ene kunt noemen tenminste
heb hem eens gezien dat em mensen ging halen uit de Carat die hun honden lmeebrachten ieten zitten in den heten auto
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

Das volgend mij dezelfde wat altijd op de parking van Atmoz Hasselt stond inclusief hond :wink: :D
davo

Bericht door davo »

die vrouw ken ik :-) zat daarna nog geregeld in de hoeve :-)

edit Linda noemt ze....
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

mijn buur heeft er ns heel de dansvloer ondergespoge en dan mocht ie met de dweil alles beginne opvege.... echt gebeurt!!!!!!!!!! :lol:
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

the pimper schreef:toch leuke tijden mee beleeft me de parkeerwachter :lol:

denk da die kerek heel mijn levensverhaak kent :lol:
Op 1 van de laaste dagen dat he topen was we komen daar toe was al redelijk laat ne vriend van mij zo weg als wa was daar zijn autosleutels kwijt op de parking dien type van de parking zijn lamp geleend en we hebben daar gans de parking mee doorzocht en als boven wonder zij sleutels teruggevonden.

:D
Afbeelding
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Haha heb er daar regelmatig zien lopen zoeken met een pillampe , was altijd lachen geblazen bij sommige op handen en voeten zoeken naar sleutels, geld,....fietspomp
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Club 11 schreef:....fietspomp
om hun zelf nog eens goed 'op te pompen' om naar huis te gaan :lol:
Member
Berichten: 80
Lid geworden op: 24 dec 2005, 14:23

Bericht door the pimper »

heb daar ooit eens auto zien aankomen,die hadden net een ongeluk gehad nijg aan het dompen die bak ze,die gingen gewoon verderfeesten :shock:

bleken nog mensen te zijn van mijn omgeving heb er daarna nog jaren mee uitgeweest... zo zie je maar hoe je vrienden opdoet het,in dit geval waren het wel vrouwen :lol:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast