DJ Poltergeist ...

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Plaats reactie
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

DJ Poltergeist ...

Bericht door ProgressNation »

Wie heeft er meer info over deze ...

Zou één van de eerste topdj's geweest zijn in België in het housegenre.
Van 1986 tot 1993. Nadien zou hij gestopt zijn ...
puree

Bericht door puree »

Ken ik gewoonweg niet :oops:
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Damn, wat een originele naam :roll:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

nooit van gehoord
varth

Bericht door varth »

Het was idd de allereerste dj in België die house draaide. Daarnaast was hij ook verkoper in de USA import in Brussel. Het was blijkbaar niet iemand die je frequent in de bekendere clubs tegenkwam, maar eerder op kleinere feesten en in kleinere clubs. Hij is goed bevriend met dj Geoffroy van de food.

Het is misschien wel logisch dat veel mensen hem niet kennen. Als de dj cultuur echt beginnen boomen is, is hij ermee gestopt
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

varth schreef:Het was idd de allereerste dj in België die house draaide. Daarnaast was hij ook verkoper in de USA import in Brussel. Het was blijkbaar niet iemand die je frequent in de bekendere clubs tegenkwam, maar eerder op kleinere feesten en in kleinere clubs. Hij is goed bevriend met dj Geoffroy van de food.

Het is misschien wel logisch dat veel mensen hem niet kennen. Als de dj cultuur echt beginnen boomen is, is hij ermee gestopt
en nu? waar houd diene zich nu mee bezig?
Ibiza Fuckin' Island!
puree

Bericht door puree »

breien ?
varth

Bericht door varth »

MIE!! schreef: en nu? waar houd diene zich nu mee bezig?
ik zou het echt niet weten
funnyproffy2

nog wat info via Olivier Gosseries' site

Bericht door funnyproffy2 »

via http://www.olivergosseries.com en dan Bio/Disco:
Olivier started deejaying in 1986 alongside his mentor, Poltergeist. Back then, he was mostly blending Funk and mainstream dance hits with the first House tracks arriving from the USA. With the spread of New Beat, he was turned on to electronic music and spun at the first independent House parties.
1986-88: He mixed with Poltergeist at Imaginaire, the first Brussels House bar the place doesn't exist anymore).

helaas meer weet ik er ook niet van.
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

Gosseries is over het algemeen wel gekend Who'who's land enz maar poltergeist nog nooit van gehoord.
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Poltergeist is iid één van onze "vergeten" pioniers. Als ik me niet vergis heeft hij ook een tijd in de Borsalino gedraaid met Deg.
Heb hem ooit nog eens een keer bij ons in BCM gezien samen met Jo Corijn (denk dat dat zijn partner is).
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten