Warehouse

Het forum van de andere legendarische clubs
Newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: 18 okt 2005, 15:48

Warehouse

Bericht door aiko1602 »

Niemand die hier info of k7 van.Ik weetr dat dit in Keulen was en dat Frank Struyff er draaide maar voor de rest .............
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

der is ooit ies nen warehouse-club night @ Cherry Moon geweest
was idd ergens in duitsland ma de hele zaak derrond geen idee..
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

der bestaat nog altijd ne warehouse in duitsland. Heb net eens rondgekeken en die bestaat al sinds 91...
Josjie

Bericht door Josjie »

als dat een club in duitsland is geweest was het in elk geval een serieuze rip off...

want the warehouse was DE club waar ze house beginnen draaien zijn in de VS... de naam house is afgeleid van die discotheek... (in de VS dan wel hé)

heb gans dien shit van the history of house staan op nen dvd
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

Josjie schreef:als dat een club in duitsland is geweest was het in elk geval een serieuze rip off...

want the warehouse was DE club waar ze house beginnen draaien zijn in de VS... de naam house is afgeleid van die discotheek... (in de VS dan wel hé)

heb gans dien shit van the history of house staan op nen dvd
jup zo is dat, Warehouse in Chicago met dé Frankie Knuckles, staat ook in diene boek Megadancings en Housemuziek.
Ibiza Fuckin' Island!
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

dvd

Bericht door ProgressNation »

Ja Josjie, voor die dvd ben ik u eeuwig dankbaar :!:
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Josjie schreef:als dat een club in duitsland is geweest was het in elk geval een serieuze rip off...

want the warehouse was DE club waar ze house beginnen draaien zijn in de VS... de naam house is afgeleid van die discotheek... (in de VS dan wel hé)

heb gans dien shit van the history of house staan op nen dvd
Der is zo ne site waar heel veel sets van franky knuckels en jeff mills en andere goden opstaan. Ik dacht dat er daar wel een heel deel van de warehouse opstonden. Ze zijn allemaal van tussen '80 en nu
varth

Bericht door varth »

the warehouse in chicago was idd de bakermat van de house en dus ook de meeste dingen waar wij ons op amuseren.

Maar er was idd ook een warehouseclub in Keulen waar ook Struyf gespeeld heeft. De website is www.warehouseclub.de ofzo. Ik geloof niet dat ze nog een vaste locatie hebben nu. Naar het schijnt was het wel een zotte bedoening daar, en het is wel een club met naam en faam
Silencer

Bericht door Silencer »

Die website klopt niet, deze is de juiste:

http://www.warehouse-club.de/

Zover ik weet was Roland Casper 1 van de residents. Voor diegene die hem niet kennen, werd vroeger es omschreven als de acidgod van Keulen in een outsoon van 1995 dacht ik. Die draaide dus het stevigere acidwerk. Heb em zelfs een paar keer beziggehoord oa in de Silo te Leuven en het was inderdaad zware kost maar zeer de moeite. Nauwelijks hitjes in zijn set.

Heb een tijd geleden op internet met iemand gesproken die in Keulen woont en die zei dat Warehouse vroeger zeer goed was, maar tegenwoordig slecht is en dat er teveel drugged people aanwezig waren, wat de sfeer niet ten goede komt.

En het lijkt me dat ze er een beetje vanalles draaiden, als ik de lijst op de site bekijk van al de dj's die er al gedraaid hebben.

Silencer
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

olivier bondzio was er ook resident en het was samen met casper da ze toen naar de cherry kwamen voor de warehouse avond
ik denk zelfs da er meerdere zo'n avonden waren
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

cloud schreef:olivier bondzio was er ook resident en het was samen met casper da ze toen naar de cherry kwamen voor de warehouse avond
ik denk zelfs da er meerdere zo'n avonden waren
Afbeelding

+ ook ergens 2003-2004 zo een party (geen idee of ik dieje flyer nog em)
met o.a. oliver 'reeloop' klitzing en anderen... (weet ni just meer wie)
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: 18 okt 2005, 15:48

Bericht door aiko1602 »

Niemand die der tapes van heeft van dergelijke parties???????@cherry moon
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

Afbeelding

Afbeelding
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

Nog ni gezien den deze! :D
Mor Burhendaoz was da voor een taaltje? :lol:
Ibiza Fuckin' Island!
illusionfreak

Bericht door illusionfreak »

ik heb hier 4 tapes van the warehouse drie ter van frank struyf abnormaal die muziek van 97 en 1 van ed raw was op frank zijn birthday in de warehouse.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten