Jean

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

keskondisco schreef:Solid Jey, als je quote, quote goed hé maat...zoals jij het doet kom ik eruit of ik vind de Groove Jean beter dan de Illu Jean!
:evil:
sorry maat, twas op Mr Oizo bedoelt :wink:
ik ken Jean persoonlijk redelijk goed en weet gewoon dat em zijne groove overal zoveel mogelijk probeert te beperken dus...

hij speelt nu bijna geen groove meer tov een jaar geleden
Afbeelding
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

ik spreek ook niks slechts over jean, ik zei alleen dat m niet meer zo goed is als toen ik m hoorde draaien in de carat ... jean zal nu ook wel goed draaien ma toch minder als vroeger ... greetz 8)






8) BRING BACK THE GOOD OLD DAY'S 8)
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

Solid jey schreef: ik ken Jean persoonlijk redelijk goed en weet gewoon dat em zijne groove overal zoveel mogelijk probeert te beperken dus...

hij speelt nu bijna geen groove meer tov een jaar geleden
Klopt, vorige keer toen em in de Level den David verving was t ook nie echt pure groove, verre van :wink:
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

Bassdriver schreef:
Solid jey schreef: ik ken Jean persoonlijk redelijk goed en weet gewoon dat em zijne groove overal zoveel mogelijk probeert te beperken dus...

hij speelt nu bijna geen groove meer tov een jaar geleden
Klopt, vorige keer toen em in de Level den David verving was t ook nie echt pure groove, verre van :wink:
ah ok dan,als jean meer progressive-mans is geworden zal ik zeker & vast nog eens naar m gaan luisteren :wink: greetz 8)
Club Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 10 apr 2005, 12:24
Locatie: neerpelt

Bericht door eldivino »

Jean is gewoon heel veelzijdig, seelt van trance tot progressive-electro- groove tot disco en new wave toestanden....

Hij speelt vantijd wel veel groove ja, zoals Solid zegt wel al een pak minder die commerciele groove, maar dat is omdat ze hem daarvoor boeken op fuiven, Karrewiel, Barabar etc...
Maar zijn persoonlijke goesting gaat uit naar progressive music maar daar is jammergenoeg nie zo een groot publiek voor om enkel dat te kunnen spelen....
Sluitingen in Illusion zijn fenomenaal steeds, lekker die eighties zo opt einde :shock:

greetz
mi vario es primeiro
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

Ja de jean deed en doet het nog steeds zo na de morgen toe in Illusion :shock:.Supertoffe kerel en volgens mij één van de enige echte topdj's in Belgié wat nog zo fel met zijn platenkeuze bezig is qua zoeken enz.(die zijn collectie is verre van "minimal" :wink: )!!
Groetjes :)
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

mja als jean echt zo progressief draait gelijk ik gehoord heb dan draait m weer gelijk vroeger in de carat s'maandags,en das idd een zeer goeie platenkeuze :!: greetz 8)
keskondisco

Re: Yuw

Bericht door keskondisco »

Mroizo schreef:mja als jean echt zo progressief draait gelijk ik gehoord heb dan draait m weer gelijk vroeger in de carat s'maandags,en das idd een zeer goeie platenkeuze :!: greetz 8)
Ben nu wel al een aantal keer naar den Illu gegaan de laatste tijd en de Jean draait trance met electro en groove invloeden.
Soms een keer een ietsje meer donker en progressief/repetitief maar toch over geheel de lijn goed te pruimen!
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

van hoe laat draait den jean dan in de illu ? dan zal ik zeker en vast nog eens langs gaan :!: ps,verkopen ze daar nog tapes ? greetz 8)
Club Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 10 apr 2005, 12:24
Locatie: neerpelt

Re: Yuw

Bericht door eldivino »

Mroizo schreef:van hoe laat draait den jean dan in de illu ? dan zal ik zeker en vast nog eens langs gaan :!: ps,verkopen ze daar nog tapes ? greetz 8)
Begint smorgens om 7h tot de sluit, twee maal per maand speelt Wout en dan begint hij pas om 8H.
Tapekes zijn er ng zeker, maar tis ooit wringen voor ééntje te hebben believe me!
Vooral die laatste zijn altijd zeer gegeerd!!!

greetz
mi vario es primeiro
Mroizo

Re: Yuw

Bericht door Mroizo »

eldivino schreef:
Mroizo schreef:van hoe laat draait den jean dan in de illu ? dan zal ik zeker en vast nog eens langs gaan :!: ps,verkopen ze daar nog tapes ? greetz 8)
Begint smorgens om 7h tot de sluit, twee maal per maand speelt Wout en dan begint hij pas om 8H.
Tapekes zijn er ng zeker, maar tis ooit wringen voor ééntje te hebben believe me!
Vooral die laatste zijn altijd zeer gegeerd!!!

greetz
diene wout mag wegblijven voor mij ze :roll: die heeft bij zene beste tijd wel gehad ivm draaien, en die tape'kes krijg ik wel vast hoor :wink: greetz 8)
Club Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 10 apr 2005, 12:24
Locatie: neerpelt

Re: Yuw

Bericht door eldivino »

Mroizo schreef:
eldivino schreef:
Mroizo schreef:van hoe laat draait den jean dan in de illu ? dan zal ik zeker en vast nog eens langs gaan :!: ps,verkopen ze daar nog tapes ? greetz 8)
Begint smorgens om 7h tot de sluit, twee maal per maand speelt Wout en dan begint hij pas om 8H.
Tapekes zijn er ng zeker, maar tis ooit wringen voor ééntje te hebben believe me!
Vooral die laatste zijn altijd zeer gegeerd!!!

greetz
diene wout mag wegblijven voor mij ze :roll: die heeft bij zene beste tijd wel gehad ivm draaien, en die tape'kes krijg ik wel vast hoor :wink: greetz 8)
als je optijd vraagt heb je ter meestal wel ééntje ja, en anders komde da maar es vragen dan zal ik da wel fixen want meestal doe ik toch de tapekes voor Jean in Illusion.

Wout is ook nie echt mijn ding beneden nee, vroeger in de level was hij stukken beter maar das smaak natuurlijk.

grtz
mi vario es primeiro
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Ik ben nooit een jean fan geweest... tot nu! Heb hem de laatste tijd een paar keer in illusion de sluit horen doen en ik heb mijn mening volledig herzien. Voor mij de perfecte aftermuziek! Illusion is dan wel geen afterclub maar de muziek is er VEEL beter als wat ze in de meeste afters draaien zoals cream enz..

conclusie: Jean is AF!
keskondisco

Bericht door keskondisco »

trab schreef:Ik ben nooit een jean fan geweest... tot nu! Heb hem de laatste tijd een paar keer in illusion de sluit horen doen en ik heb mijn mening volledig herzien. Voor mij de perfecte aftermuziek! Illusion is dan wel geen afterclub maar de muziek is er VEEL beter als wat ze in de meeste afters draaien zoals cream enz..

conclusie: Jean is AF!
Idd...kon de Jean in z'n beginjaren al goed af en hij verbetert er alleen maar op...in de stijl die ik tof vind dan wel te verstaan.
Oké, hij draait dingen (lees groove) die mij nie aanstaan maar dat spreekt voor de man Jean.
Hij kan verschillende stijlen perfect aan en hij heeft nog "feeling" met de "crowd".
Petje af!
illusionfreak

Bericht door illusionfreak »

inderdaad de jean is iemand die alle stijlen aankan en hij leeft echt nog voor de muziek .behoort tot mijn 3 favorite dj's
1 frank struyf
2 deg
3 jean
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten