Jean

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

vroeger was ik ook niet zo een echte jeanfan! maar hij is door de jaren geevolueerd naar de stijl die ik echt super vind , lekker donkere electro/ minimal toestanden met een vleugje prog en msschn hier en daar wel een grooveplaatje...

een beter dj vind je in mijn ogen niet op dit moment in Belgie
en wie em eens toevallig treft dat em niks anders dan groove draait, dan is da echt dat ze da speciaal gevraagd hebben

voor wie me nie gelooft moet zeker eens een van de sluitingen in Illusion proberen mee te maken, de muziek is echt pakken beter dan in de meeste afters zenne :wink:
en steeds allemaal nieuw platen, die gast doet echt alle moeite van de wereld om met nieuw en origineel dingen af te komen wat van heel velen niet of niet meer kan gezegd worden
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

De johan is nen toffe klet! nah! :lol: 8)
Ibiza Fuckin' Island!
Mansini

Bericht door Mansini »

Idd een heel sympathieke kerel. Weet nog goed dat ik geen C7 meer kon bemachtigen die avond. Kwam ik om 8u de Jean tegen... Ik (toen reeds redelijk banaan) tegen de Jean van m'n voeten aan 't maken da'k geen C7 meer kon krijgen... Em hup naar boven in de booth bij Philip. Ik had direct een C7. 't Is idd een dj die dicht tegen z'n volk aanleunt... Stond vroeger nog tot in de vroege uurtjes bij z'n kameraden in de groundlevel... Over Jean niets dan goed!!
En ja, wat kon die van die zweefplaatjes opleggen!! Jawadde!!
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

Vind de Jean ook enorm sympathiek en bewonder zijn zoektocht naar al die vette plaatjes wat hij 's morgens opgooit in sluit van Illusion.
Groetjes :wink:
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

funkadelic groovestar schreef:Vind de Jean ook enorm sympathiek en bewonder zijn zoektocht naar al die vette plaatjes wat hij 's morgens opgooit in sluit van Illusion.
Groetjes :wink:
Amai nog ni,ben der de laatste 2 weke nog is geweest,en telkens weer de keet gesloten he,can't help it...Jean zn schuld :lol:
Ibiza Fuckin' Island!
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

dat doet hij nu altijd,volgens mij doet die da express.Je bent juist van plan na huis te gaan :? en dan begint er weer en dan kan je weer nie weg tot hij zijn laatste schijfke opgooit :shock:
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

en dan nog ni naar huis wille,
PARKING HANGEN!! :lol: :lol: :lol:
Ibiza Fuckin' Island!
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

ma goed dat daar gene parkeermeter staat :wink: ,al veel gezien en gedaan daar...
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

Vant weekend nog eens Illusion geweest,1 woord slecht,Level=veel "hitjes" op repeat,veel kinderen,tis echt huile met de pet op en onder is het al nie veel beter met hunne jump,had echt zoiets van "heb hier heel veel mooie jaren meegemaakt ma dit is misschien wel eens de laatste keer geweest".
Toen kwam er een lichtpunt in de naam van onze Jean,super vette plaatjes weer,lekker deep en duister,er stond gister weer geen maat op.
Heb hem jammer genoeg nie helemaal kunne afluistere omdat mijn meiske na huis wou om 9.50 ma hij was weer ongelooflijk goed.
Jean blijft in een tijd van meelopers en wannabees nog een dj wat zoveel mogelijk zijn eigen ding doet en daar super in is.
Hij is de enige dj wat mij nog tot daar krijgt,daar rijdt ik met plezier 1.20u voor na daar om de sluiting om 08.00 aan te vatte!!
En hoe langer de sluiting duurt hoe liever :wink: :shock: !
Groetjes :)
Laatst gewijzigd door funkadelic groovestar op 04 sep 2005, 21:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

funkadelic groovestar schreef:Vant weekend nog eens Illusion geweest,1 woord slecht,Level=veel "hitjes" op repeat,veel kinderen,tis echt huile met de pet op en onder is het al nie veel beter met hunne jump,had echt zoiets van "heb hier heel veel mooie jaren meegemaakt ma dit is misschien wel eens de laatste keer geweest".
Toen kwam er een lichtpunt in de naam van onze Jean,super originele plaatjes weer,lekker deep en duister,er stond gister weer geen maat op,hem hem jammer genoeg nie helemaal kunne afluistere omdat mijn meiske na huis wou om 9.50 ma hij was weer super,Jean blijft in een tijd van meelopers en wannabees nog een dj wat zoveel mogelijk zijn eigen ding doet en daar super in is,als er ene dj mij nog tot in Illusion krijgt is het de Jean wel,daar rijdt ik met plezier 1.20u voor na daar om de sluiting om 08.00 aan te vatte,hoe langer de sluiting hoe liever ... :shock:
Groetjes :)
yups zo is dat voor 7 uur kunt ge daar nix gaan doen...

JEANKE RULEZZZ THE BUILDING!! :D
Ibiza Fuckin' Island!
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Idd Funkadelic G & MIE!!
Van alle hedendaagse overgebleven "Legendary clubs" zijn die paar uren da Jean daar de Zondagmorgen draaid nog het enigste buiten de afters die me knn boeien en waar ik me amuseer...dat is me vannacht (lees = http://www.legendaryclubs.be/forum/viewtopic.php?t=1554) hééél duidelijk geworden.
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

Het aanbod waar ik het nog de moeite vind om opaf te gaan vermindert met de week precies...,echt héél triestig en wat nog triestiger is is het feit dat de meeste mense niet eens merken hoe snel het achteruit aant gaan is..... :roll: :cry:
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

Maar goed dat de Jean nog met zijn heerlijke duistere plaatjes voor zonneschijn zorgt op ene zondagvoormiddag in Lier :!:
Groetjes :D
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

[quote="MIE!!"]
Toen yups zo is dat voor 7 uur kunt ge daar nix gaan doen...

8.00 hé Mieke anders krijg je daar nog een uur crap om de oren :wink: :D
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

funkadelic groovestar schreef:
MIE!! schreef: Toen yups zo is dat voor 7 uur kunt ge daar nix gaan doen...

8.00 hé Mieke anders krijg je daar nog een uur crap om de oren :wink: :D
Dat hangt er vanaf he vrienteke, als de Wout komt draaien dan komt Jeanke om 8u als de Wout ni komt dan begint Jeanke een uurtje vroeger..om 7 u! :D
Ibiza Fuckin' Island!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast