Burning At The Villa (schokkend)

Het forum van At The Villa
Club Member
Berichten: 122
Lid geworden op: 19 dec 2005, 16:37
Locatie: Welle (denderleeuw)

Bericht door Jones »

da is idd erg...
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ik lees het graag nog eens terug en steeds overvalt me er een diepe zucht :evil: ik vraag me eigenlijk af wa er van atv ging geworden moest het nie in brand gestoken zijn...razzia veronderstel ik vroeg of laat
welke legendarische clubs hebben nog geen razzia gehad?la bush,h2o...het zijn er nog nie te veel
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

cloud schreef:ik lees het graag nog eens terug en steeds overvalt me er een diepe zucht :evil: ik vraag me eigenlijk af wa er van atv ging geworden moest het nie in brand gestoken zijn...razzia veronderstel ik vroeg of laat
welke legendarische clubs hebben nog geen razzia gehad?la bush,h2o...het zijn er nog nie te veel
la bush nog nooit ofwa? :shock:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

nee,rara :o
puree

Bericht door puree »

La Bush = Camera's ready, prepare to flash !
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

In La Bush hebben ze al meermaals de flikken buiten gehouden ze kwamen er gewoonweg niet in deur op slot en hopsakee, ook sociale inspectie en dergelijke werden daar geweigerd met flinke boetes tot gevolg.

In verband met de villa-brand, de vuilbakken die buitenstonden hebben ze gewoon in brand gestoken en deze dan tegen de gevel geplakt de vlammen sloegen over en de rest weet je wel zeker.
Afbeelding
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

BOUNCER schreef:In La Bush hebben ze al meermaals de flikken buiten gehouden ze kwamen er gewoonweg niet in deur op slot en hopsakee, ook sociale inspectie en dergelijke werden daar geweigerd met flinke boetes tot gevolg.

In verband met de villa-brand, de vuilbakken die buitenstonden hebben ze gewoon in brand gestoken en deze dan tegen de gevel geplakt de vlammen sloegen over en de rest weet je wel zeker.
Was dat daar géén strooien dak?
Of vergis ik me van club?
keskondisco

Bericht door keskondisco »

nostalgie90 schreef: Was dat daar géén strooien dak?
Of vergis ik me van club?
Isda nie de villa van de Q of Dixies wa was 't waar gij 't op hebt :?
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

keskondisco schreef:
nostalgie90 schreef: Was dat daar géén strooien dak?
Of vergis ik me van club?
Isda nie de villa van de Q of Dixies wa was 't waar gij 't op hebt :?
Ik denk het ook dak verkeerd zen .... :oops:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

de villa in kooigem had ook een rieten dak...atv brandde als een toorts :cry:
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

cloud schreef:de villa in kooigem had ook een rieten dak...atv brandde als een toorts :cry:
erg he, wat een k*twoord "toorts"

ATV your always on my mind :(
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Ah toch just dan :mrgreen:
Member
Berichten: 80
Lid geworden op: 24 dec 2005, 14:23

Bericht door the pimper »

Trab schreef:
cloud schreef:ik lees het graag nog eens terug en steeds overvalt me er een diepe zucht :evil: ik vraag me eigenlijk af wa er van atv ging geworden moest het nie in brand gestoken zijn...razzia veronderstel ik vroeg of laat
welke legendarische clubs hebben nog geen razzia gehad?la bush,h2o...het zijn er nog nie te veel
la bush nog nooit ofwa? :shock:
bij ons in de kempen was er ook een keet waar nooit geen razzia is geweest ze :lol: ,en de,n 100 zo een 4 keer per nacht mensen kwam oplaaien :lol:
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 19 mei 2006, 19:54
Locatie: Huizingen

Bericht door Josse »

cherryman schreef:maar kan begrijpen dat die voor sommigen wel schokkend om lezen was.... :? :shock:
Als ge da maar weet !
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

the pimper schreef:
Trab schreef:
cloud schreef:ik lees het graag nog eens terug en steeds overvalt me er een diepe zucht :evil: ik vraag me eigenlijk af wa er van atv ging geworden moest het nie in brand gestoken zijn...razzia veronderstel ik vroeg of laat
welke legendarische clubs hebben nog geen razzia gehad?la bush,h2o...het zijn er nog nie te veel
la bush nog nooit ofwa? :shock:
bij ons in de kempen was er ook een keet waar nooit geen razzia is geweest ze :lol: ,en de,n 100 zo een 4 keer per nacht mensen kwam oplaaien :lol:
8)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast