Laurent Garnier

Het forum van legendarische buitenlandse DJ's
puree

Bericht door puree »

waarom niet met de bus vol oude zakken naar de Moulin Rouge ? :mrgreen:
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

puree schreef:waarom niet met de bus vol oude zakken naar de Moulin Rouge ? :mrgreen:
Aha nieuwe wijn in oude zakken gieten zeker! :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

puree schreef:waarom niet met de bus vol oude zakken naar de Moulin Rouge ? :mrgreen:
Dat trekt echt op niets he! Ben eens naar de lido (ook zoiets)geweest, na een half uur lag ik bijna in slaap.
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 19 mei 2006, 19:54
Locatie: Huizingen

Bericht door Josse »

LunatiK schreef:zijn plate kunnen een brede groep mensen bekoren.in tegenstelling tot ' best DJ ' :? Tiesto is HIJ de meester in hoe iemand meenemen op een muzikaal tripje ...
Daar zegt g'het, daar zegt g'het PDT_Armataz_01_34
Club Member
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 jul 2007, 11:52
Locatie: Tongeren

Pedro's Broadcasting Basement

Bericht door DJ Fritz »

Laurent Garnier's platencollectie (naar t schijnt meer dan 100.000 !) kan je nu beluisteren 24/7 via winamp of windows media player
http://www.pedrobroadcast.com (klikken op PBB radio)
I set up PBB in September 2004 in order to give new life to my record collection and share it with others.

It zigzags through soul to rock to house with a good dose of jazz.

All types of music are played except perhaps for the mainstream drivel that can be heard on most FM radios today.
Wie houdt van kwaliteitsmuziek moet deze 'zender' zeker en vast bookmarken !

Laurent rulez !!
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Bericht door varth »

volgend jaar in maart weer te bewonderen in ons land, en dat 2 dagen na elkaar. Op vrijdag in¨Petrol, en zaterdag in Dirty Dancing (dacht weekend van 14-15-16 maart)
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Ik vind het nog altijd zonde dat zijn programma op stubru gestopt is. Laurent is klasse!
Club Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 06 jun 2006, 01:17
Locatie: Betekom

Bericht door Menaz »

een dj set van hem wil ik zeker eens meegemaakt hebben, hopelijk present in mirano (toch geen live hoop ik?)
zijn lives vind ik ongelooflijk sucken!
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Bericht door varth »

als je een live hebt gezien, heb je ze zowat allemaal gezien. Bijna altijd dezelfde tracks. Maar ik vind het wel chapeau dat hij niet de saaie piet met de laptop uithangt. Hij werkt met live artiesten en dat is toch wel niet zo evident in de hedendaagse scene. Persoonlijk vind ik het gedweep met jazz ook wel genoeg nu, maar hij brengt wel muziek die niet de trends en de hokjes volgt.

Zijn sets kunnen super goed meevallen en hij kan echt heel breed gaan. Maar er is een tijd geweest dat nirvana en house of pain echt altijd wel gedraaid werden. Zijn set in fuse in 2003 blijft legendarisch, en dat eclectische aspect was toen wel verfrissend. Maar tegenwoordig draait iedereen vanalles door mekaar. Ah ja, en er zit altijd wel drum&bass in zijn sets (op 10 days toch nog)
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 mar 2008, 12:44

LAurent @ Mirano

Bericht door Mindspy »

Geloof mij ... Laurent Garnier heeft de Mirano volledig op zijn kop gezet zaterdag... IT... WAS.... UNREAL
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: LAurent @ Mirano

Bericht door Stanne »

Mindspy schreef:Geloof mij ... Laurent Garnier heeft de Mirano volledig op zijn kop gezet zaterdag... IT... WAS.... UNREAL
Ik ben benieuwd. Vertel.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

Laurent Garnier @ Energy 28-08-93 Zurich, Zwitserland

--->HIER<---


enjoy, de Lorre in de goeien tijd 8)




ik weet niet meer van waar ik het heb, in ieder geval MERCI :)
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

Deze set had ik al en hij is echt VET, VET, VET

Laurent Garnier blijft voor mij echt wel de absolute top: hij draait gewoon alles in z'n sets. Z'n maturiteit is ongelooflijk, idem als het muzikaal palet dat hij bestrijkt. 'k had hem ergens meegepikt waar hij z'n tracks met een liveband bracht: sùbliem. Jeff Mills is ook klasse maar uit broodgewin (???) slaagt die er telkens maar in om z'n magic grotendeels voor het publiek verborgen te houden en z'n sets 6 maanden lang te vullen met dezelfde platen; what a pity.
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

Heeft mij als dj nog niet kunnen overtuigen, zijn sets klinken bij mij altijd als een onsamenhangend geheel, een mengelmoes van verschillende stijlen zonder verhaal. Maar is persoonlijke smaak want heb nog niet veel mensen tegengekomen die van dezelfde mening zijn :oops:

Van zijn prodcuties ben ik dan weer wel grote fan!
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

Zijn nieuwste op Innervisions is een bommetje én getekend op mijne verjaardag! :bom:
Garnier draaide namelijk op de 29ste februari in de Panorama Bar en dat leek mij wel wat om mijn verjaardag op te vieren. Om acht uur zou Dixon overnemen maar Garnier draaide veertig minuten langer dan gepland - ik stond toen nog met Dixon te babbelen op het toilet en die vond dat allemaal niet erg. De Fransman had net daarvoor immers een geweldig, onuitgebracht nummer opgelegd, Dixon had gevraagd wat dat was en kwam te weten dat het iets nieuws was van Garnier zelf. Hij nam meteen een optie om het uit te brengen.
't Heeft dan een tijd als promo gecirculeerd waarbij haast iedere topdeejay het draaide. Momenteel is het al even uit. Het ding heet "Panoramix" en is de B-kant van die laatste Innervisions. 8)
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten