Laurent Garnier

Het forum van legendarische buitenlandse DJ's
varth

Bericht door varth »

Hij heeft trouwens een nieuw album uit

check www.thecloudmakingmachine.com
Richman

Bericht door Richman »

Gewaagd vind ik maar tis niet omdat het garnier is dat ik er moet van houden.

tis geen club-mix cd'ken.

:(
varth

Bericht door varth »

Richman schreef:Gewaagd vind ik maar tis niet omdat het garnier is dat ik er moet van houden.

tis geen club-mix cd'ken.

:(
Tja Garnier heeft de laatste jaren zijn zeer brede muzieksmaak doorgetrokken naar zijn sets en producties. Zijn huidige sets zijn meer een mix van techno, house, hip hop, Dnb, wat rock, soul,... Hij heeft in 2003 een vijfdubbele mix cd uitgebracht met oa een retro house, een club mix uit de rex en een detroit techno set, maar ook een cd met art house en filmmuziek bv. Een van zijn bbc mixen was de vijfde cd. Het is trouwens die liefde voor fimmuziek die ongetwijfeld tot inspiratie van dit album zal gediend hebben. Ik vind het een zeer sterk album, maar het is niet mijn favoriete album van hem
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

Laurent garnier zen producties zijn altijd goed geweest en nu nog vind ik de meeste platen van hem zeer goed :!: greetz 8)
illusionfreak

Bericht door illusionfreak »

binnen twee weken staat larant garnier in de fuse se .zeker aanwezig dus
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

zal een blikje sardientjes worden in fjoes :o
varth

Bericht door varth »

sardienen of niet, garnier in de fuse en den deze is daar. Dan moet ik toch altijd spontaan terugdenken aan de set van hem op 31/05/2003. Beste soirée ooit in een club voor mij. Het wordt heel moellijk te evenaren, maar hoop doet leven
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

have fun :wink:
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Snap het volkomen van Garnier ivm de USA, maar hij kan zich dat permiteren. Een ander aanstormend talent zou dat niet kunnen.

Nog een pareltje van jewelste
Astral Dreams
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

pervert von k'ook een goeie geile track
illusionfreak

Bericht door illusionfreak »

ik ga ook zeker fuse want laurant garnier is echt vet .
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ene da ik heel binnenkort nog eens wil bezig zien...en het mag niet te lang meer duren :lol:
varth

Bericht door varth »

cloud schreef:ene da ik heel binnenkort nog eens wil bezig zien...en het mag niet te lang meer duren :lol:
als ge echt niet lang kunt wachten, bv tot ILT, dan raad ik u aan om eens langs te gaan in de Rex in Parijs als hij daar draait. Garnier all night long van een uur of 11 tot... Leuk en hij draait er echt alles. Pak wel genoeg geld mee, want een cola kost er al 6 euro
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

varth schreef:
cloud schreef:ene da ik heel binnenkort nog eens wil bezig zien...en het mag niet te lang meer duren :lol:
als ge echt niet lang kunt wachten, bv tot ILT, dan raad ik u aan om eens langs te gaan in de Rex in Parijs als hij daar draait. Garnier all night long van een uur of 11 tot... Leuk en hij draait er echt alles. Pak wel genoeg geld mee, want een cola kost er al 6 euro
Parijs is niet te doen duur he! In de queen op de champs d'elysées betaal je 10 euro voor water, frisdrank of pintje! Sterke drank heb ik nog ni eens durven vragen :shock:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

euhm...
kga nog wa wachten :lol:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten