George's

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

vanaf compilatie 5 vind ik er niets meer aan :?
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

zeven vond ik eigenlijk ook nie slecht,wat daarna is gekome was eigenlijk ook niemeer zo mijn ding.Groetjes :wink:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

als ge de foto's van in pulse moogt geloven word die daar serieus aan beden :o
puree

Bericht door puree »

inderdaad. Ook efkes zeggen dat er zoiets als een "Team DJ George's" bestaat, dus hij wordt door sommigen toch wel op handen gedragen.
In elk geval : als ge reacties leest over Pulse, lijkt hij er toch wel in te slagen om daar een goed management te voeren en op bepaalde "zaken" let die mensen toch wel belangrijk vinden.

Een dj die zaterdag draaide bv. had zijn platen in zijn auto gestoken, samen met de koptelefoon, alles goed zichtbaar en zijn linterieurlichtje laten branden en 1 vd parkeerwachters heeft het licht uitgedaan, heeft z'n auto gesloten en gezorgd dat alles goed wegzat en de dj hiervan ingelicht toen die vertrok. Kbedoel maar : zag je dat in La Bush mogelijk ?(ok, weet ook wel dat er daar meer auto's stonden, maar soit)
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

pulse

Bericht door ProgressNation »

Parkeerwachters zijn idd heel vriendelijk en behulpzaam @ Pulse. Ze doen echt hun werk, en staan er niet om enkel geld te incasseren zoals op vele plaatsen het geval is.
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

G's

Bericht door ProgressNation »

Iedere keer als G's in de buurt vd discobar komt: applaus. Echt wel indrukkwekkend.
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

zo'n maatregels als die parkeer wachters is echt een club van nu waardig
chapeau :arrow: qualityclubbing
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

george's = R E S P E C T 8)
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
puree

Bericht door puree »

is er eigenlijk iemand die precies weet waarom het zo is afgelopen met hem zoals het is afgelopen in den Esc*** ? Er was toch een rechtszaak aan de gang ...
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

puree schreef:is er eigenlijk iemand die precies weet waarom het zo is afgelopen met hem zoals het is afgelopen in den Esc*** ? Er was toch een rechtszaak aan de gang ...
Goeie vraag?
Afbeelding
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 19 mei 2006, 19:54
Locatie: Huizingen

Re: G's

Bericht door Josse »

ProgressNation schreef:Iedere keer als G's in de buurt vd discobar komt: applaus. Echt wel indrukkwekkend.
That's all George's of course :D

Dit zegt genoeg over diens reputatie, natuurlijk; in LaBush bezorgde hij me in ieder geval de mooiste uitgaansmomenten tot nog toe, en dit in een periode van alles bijeen toch bijna 15 jaar ...

Kortom, RESPECT :!:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

hij was idd nie slecht :wink:
maar er hebben me wel meerdere een orgasme bezorgd :lol:
in ieder geval;chapeau george's
puree

Bericht door puree »

wa da kik eigenlijk zo raar vond waren de namen van de dj's La Bush van begin jaren 90. Ik bedoel : opeens stonden daar een zekere Kris en George's op het programma en in mijn vriendenkring was het toch van "who the hell is George's ?". OK, Kris kende ik vanop Galaxie, maar die "G." da was echt een groot vraagteken. Bovendien speelde hij in het begin van LB zeker niet de eerste viool ; vooral Kris was daar the man. George's draaide minder lang dan Kris.
Hij moet zich dan toch wel serieus hebben geweerd om te staan waar hij nu staat.
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Is George's nog steeds te boeken voor parties?
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

denk het wel,waarom niet?
wa is er van kris geworden?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten