best dj's

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

tomaz schreef:
StevenR_73 schreef:
tomaz schreef:Je hebt ook Noise P, dat was iig een R&B dj.
en die r&b dj die soms in la rocca draait, das toch safe p?
Mijn frank is gevallen :D Uiteraard ken ik Safe P

Of hij in LR R&B draait weet ik niet, maar hij was vroeger een hiphopper dus zo raar zal 't niet zijn.
Hij was de dj van de Funk You in Antwerpen en heeft met Franky Jones Rhyme Beat gedaan.

http://www.discogs.com/artist/DJ+Safe-P

jawel, dat isem dus.. vroeger had je ook nog sake & cosmic in de funk you, safe p was the student.

aan de wieg van de Lr r&b feestjes srond die geprogrammeerd, daarna is er ene gekomen die ook nog op Multipop draaide.

soit, kmoet nog 1 dj aan men lijstje toevoegen :

Fabrice Lig
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

Sake & Cosmic van de Mondial ... toch wel een beetje de eerste mannen die het hier (en in Nederland) konden waarmaken als r'n'b-dj's
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

lemant schreef:Sake & Cosmic van de Mondial ... toch wel een beetje de eerste mannen die het hier (en in Nederland) konden waarmaken als r'n'b-dj's
en waar ik langer dan 1 mix kon naar luisteren, maar die muziek van toen is ook niet meer die van nu :)
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

Beste belgische dj's... makkie :)

1. Pierre. Al vele vele jaren constant op allerhoogste niveau.
2. Deg. Zie comment Pierre.
3. Spacid. Veelzijdig en veel in't buitenland bezig. En een oprechte liefhebber van muziek.
4. Frank Biazzi. Hoe die destijds in lagoa speelde, dat heb ik er geen meer weten doen sindsdien, en zeker niet daar :?
5. Marco Bailey: you hate it or you love it, maar noem mij een dj die 20 jaar aan de top meedraait en nog steeds elke week over heel de wereld wordt geboekt en op handen wordt gedragen overal. Ik denk dat er weinig in België dat niveau ooit hebben bereikt zonder commerciele bucht te draaien. Respect.
6. Phi-Phi. Al lang niet meer gehoord, maar die brave mens heeft me destijds zoveel mooie nachten bezorgd (niet vettig bedoeld :mrgreen: ) dat het een zonde zou zijn hem niet te bedanken daarvoor.

Enige nieuwkomers die ik eigenlijk ooit zie op dit lijstje terecht komen momenteel zijn Tom Dazing (straf goe bezig lately) en Massimo Girardo (nu al superieur goeie sets, als ie een gouden kans krijgt en wa geluk is ie zo mee met de grootsten).

Vaneigens hoor ik m'n eigen setjes ook graag maar ik speel puur voor mezelf, azo is't makkelijk. En ik ben Kevin Jee niet :twisted:
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

Marco Bailey heeft met zen snif plaatje voor mij genoeg laten zien, nooit nog goed gevonden, en daarvoor eigenlijk ook al niet. genen commercielen boecht, allé jom. :twisted:

Tis niet omdat de oudste prostitué in de Schipperstraat al lang meedraait, dat die ook goed is hé.

:mrgreen: ;)
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

Psytox schreef: 5. Marco Bailey: you hate it or you love it, maar noem mij een dj die 20 jaar aan de top meedraait en nog steeds elke week over heel de wereld wordt geboekt en op handen wordt gedragen overal.
20 is een beetje overdreven hé ...
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

StevenR_73 schreef:Marco Bailey heeft met zen snif plaatje voor mij genoeg laten zien, nooit nog goed gevonden, en daarvoor eigenlijk ook al niet. genen commercielen boecht, allé jom. :twisted:

Tis niet omdat de oudste prostitué in de Schipperstraat al lang meedraait, dat die ook goed is hé.

:mrgreen: ;)
tegen joseanne is tegen mij eh :mrgreen:

De tijden van Sniff zijn al heel lang geleden zu maat :) Heb hem vorig jaar horen fricandon special maken van een uitzinnige menigte in duitsland met hele ferme minimal en een streep techno, da was toch dik in orde. En zoals ik zei, op ons label zit ne colombiaan en die zit nu al helemaal te daveren van contentement dat Marco in juli naar z'n landje weer komt. 'k Heb daar foto's en filmkes van gezien van de vorige keer, goeinoene.
En 't is gewoon ne sympathieke peetie. Mor ja, België en Bailey, da zal wel nooit helemaal klikken peinsek.
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

ik overdreef, maar laten we zeggen dat hetgeen ik al gehoord heb in de past, me ni kon bekoren, of 1setje, helemaal int begin, toen hij juist techno begon te spelen. ;)
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

StevenR_73 schreef:ik overdreef, maar laten we zeggen dat hetgeen ik al gehoord heb in de past, me ni kon bekoren, of 1setje, helemaal int begin, toen hij juist techno begon te spelen. ;)
Zijn beginperiode vond ik ook vrij zwak, in La Scala kon ie geen 2 platen aanéénmixen. Wat later heb ik hem dan eens gehoord op Beachrock, en dat was het beste wat ik van hem heb gehoord. Zijn dj-connection was ook nie mis.
Laatst gewijzigd door lemant op 03 mei 2008, 19:59, 1 keer totaal gewijzigd.
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Club Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:48

Bericht door illusionfreak »

inderdaad massimo heeft alles inzich om het te gaan maken.gaat hem nu ook meer bij producen bezig houden .binnekort komt er een relaese van hem uit op het nieuw label dark kitchen van frank struyf.
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

en de Massi is ook ene supervriendelijke en eenvoudige jonge zonder veel streke,zoals ik hem beetje ken toch :D
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

StevenR_73 schreef:ik overdreef, maar laten we zeggen dat hetgeen ik al gehoord heb in de past, me ni kon bekoren, of 1setje, helemaal int begin, toen hij juist techno begon te spelen. ;)
'k heb 'ns geweten dat ze hem in die periode op een Dance Opera trip na een half uur achter de decks vandaan hebben gehaald omdat hij daar te hard aan het doorsleuren was s.p.e.e.d., niet normaal, Daft Punk's Rollin' en Scratchin' hoor ik nog altijd in m'n oren nazinderen zoals hij dat daar in z'n mix bracht, door merg en been :lol: :lol: :lol:
JDG
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 14 nov 2007, 09:34

Bericht door JDG »

Psytox schreef:
1. Pierre. Al vele vele jaren constant op allerhoogste niveau.
2. Deg. Zie comment Pierre.

Enige nieuwkomers die ik eigenlijk ooit zie op dit lijstje terecht komen momenteel zijn Tom Dazing (straf goe bezig lately) en Massimo Girardo (nu al superieur goeie sets, als ie een gouden kans krijgt en wa geluk is ie zo mee met de grootsten).
Met Pierre en Deg ben ik het volledig eens. En dan vooral Deg qua platenkeuze.
Qua nieuwe generatie mag daar voor mij zeker Soul Phonic bij ook.
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

Hier mijn zo-losse-als de polsen-van-Q-Bert-selectie:

- Raoul Belmans
- Stanny Franssen
- Koenie
- Marko
- Pierre
- Geoffroy

retro:
Glenn, Zolex
futuro:
Kr!z, Crisp
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

Dr. Poppers schreef: - Stanny Franssen
Stanny als Stanny, of Stanny als G-Force?
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten