Club Space

Het forum van de niet-legendarische clubs
Newbie
Berichten: 21
Lid geworden op: 10 sep 2005, 16:55

Club Space

Bericht door de_mathie »

naar mijn mening de beste after die er momenteel is!!! toevallig nog volk van hier dat er komt ofzo? meningen, commentaar?

greetz
ALWAYS REMEMBER THE MUSIC!!!!
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Ben er zelf nog ni geweest, maar ne maat van mij zit er nog wel reglmatig. Heb er voldoende verhalen van gehoord ze! Moet wel een geflipt kotje zijn. Verteld is wa anekdotes :wink:
davo

Bericht door davo »

ni te doen daar :-) Dj stijn is de max!
heeft ook gespeeld op mijne trouw :P
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

Bij mij is het nu al ff geleden dat ik er geweest ben mor das naar t schijnt nog even zot als toen bij mijn laatste bezoekje! :o :D
Trab diene éne die altij in carat zat, die da zich zo verkleede as vrouw allé zo'n school uniformke a la britney spears had diene altij aan, wete over wie ik het heb? Diene zit daar elke week :lol:diene is zwaar kapot gaan zelle!!! Figuren!!
Den obelix wanneer is da eigenlijk gesloten, 99 zoiet??
Was ook wel altij leuk, lachgas :D tot den brandweer daar is binnekwam, alles mee genomen, da was toen ook de moeite zelle haha! :lol:
Ibiza Fuckin' Island!
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

als ik trouw vraag ik de dirty scums als optreden en kevin jee voor de after...en hij mag opleggen wa hij anders nooit mag/kan spelen :lol:
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

MIE!! schreef:Bij mij is het nu al ff geleden dat ik er geweest ben mor das naar t schijnt nog even zot als toen bij mijn laatste bezoekje! :o :D
Trab diene éne die altij in carat zat, die da zich zo verkleede as vrouw allé zo'n school uniformke a la britney spears had diene altij aan, wete over wie ik het heb? Diene zit daar elke week :lol:diene is zwaar kapot gaan zelle!!! Figuren!!
Den obelix wanneer is da eigenlijk gesloten, 99 zoiet??
Was ook wel altij leuk, lachgas :D tot den brandweer daar is binnekwam, alles mee genomen, da was toen ook de moeite zelle haha! :lol:
Hahaha, ja die ken ik nog! Daar konde ni neffe zien. Ik gaan echt nog is tot ginder gaan als ik nog eens ne maandag vrijheb!
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Wat staat dit trouwens bij other clubs (international) te doen?
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

miss bedoelde hij de space in ibiza :oops:
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

trab schreef:miss bedoelde hij de space in ibiza :oops:
ik denk da ni
de_mathie schreef:naar mijn mening de beste after die er momenteel is!!! toevallig nog volk van hier dat er komt ofzo? meningen, commentaar?

greetz
jaja nu het winter is ga ik elke week zelle :roll: klopt ni hé :lol:

Maja "space" is van iedereen én is overal hé dus ook internationaal zekerst? :lol:
Ibiza Fuckin' Island!
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

:wink: :wink:
Member
Berichten: 81
Lid geworden op: 18 apr 2005, 18:08

Bericht door Aurélie »

Zeker 1 vd beste afters vh moment.Anekdote : Enkel een nogal "merkwaardige" toiletdame :shock: . Ik ging eens naar de wc toen een klant haar iets om te kappen vroeg waarop ze haar bankkaart gaf ! Das er wel over vind ik persoonlijk :twisted:
davo

Bericht door davo »

dat is space gewoon!
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Aurélie schreef:Zeker 1 vd beste afters vh moment.Anekdote : Enkel een nogal "merkwaardige" toiletdame :shock: . Ik ging eens naar de wc toen een klant haar iets om te kappen vroeg waarop ze haar bankkaart gaf ! Das er wel over vind ik persoonlijk :twisted:
Ik niet...vroeger was het in de afters nog vele slechter enne die mensen mogen hun geld ook ne keer verdienen vind ik persoonlijk!
De laatste jaren zitten die vrouwen daar maar easy money te verdienen vind ik...nogmaals persoonlijk!
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Aurélie schreef:Zeker 1 vd beste afters vh moment.Anekdote : Enkel een nogal "merkwaardige" toiletdame :shock: . Ik ging eens naar de wc toen een klant haar iets om te kappen vroeg waarop ze haar bankkaart gaf ! Das er wel over vind ik persoonlijk :twisted:
hehehe! Zo'n verhalen heb ik er ook al van gehoord. Scheve mannen, die boven hun theewater ah uitkomen zijn en op de wc uitgeteld liggen, krijgen ook een speciale behandeling van haar heb ik gehoord.. Ze haalt ze uit da kotteke en steekt hunne kop onder de kraan en daarna krijgen ze nog iets aangeboden om te drinken. Eersteklas service :wink:
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Hier nog wat anekdotes/verhalen over Space vanop PLC...
Omdat niet iedereen daar opzit kopieër ik ze maar even naar hier!

ja heb ook gehoord da da geflipte boel is daar
kan ook moeilijk anders as da tot dinsdag open is eh en da is naart schijnt nog in antwerpe stad gelege. ziet ge u daar al buite kome op ne dinsdag voormiddag redelijk begaaid en dan nog wa rond sjaffele in antwerpe stad ge moet maar es op de foto's gaan zien op hun site.
daar stond gewoon e wijfke in haar naakte tette op de foto een paar foto's verder zag ik daar iemand strike ligge gewoon aan de toog.ge zout denke da ze di bij zen klikke en klakke buite gegooid hebbe.maja gij enkele foto's verder ziet ge di daar nog altijd daal ligge er zoude ook veel prostituees en tot vrouw omgebouwde manne zitte geflipt kot daar 8)heb ook van ne kameraad gehoord da ge daar op de wc ook vanalles kunt kope bij de wc madame.5 euro voor e lijnke speed ik ben der nog ni geweest ma ne kameraad van één van men beste vriende di was der es geweest.die zei toen ik binne kwam het eerste wa mij op viel was da der havenwerkers rechtstreeks na hun werk met hun reflecterend pak daar heel begaaid en zat aan de toog hinge.der liepe ook chinese manne (omgebouwd tot vrouw) rond in hun naakte silicone tette

Space is best wel een scheef, klein, laag donker kot---> ideaal voor een afterclubke dus. Den eigenaar is ook al een nie al ten braven type dus da zegt wel genoeg ma idd nie alle verhalen geloven want van eene pink maken ze eenen arm tegenwoordig

Ma de muziek is er zeker dik inorde, indertijd es meegeweest met jean daar toen die op maandagnacht samen met Philip speelde daar, was wel dik inorde toen. Ma kdenk, kan verkeerd zijn dat het nimmer tot dinsdagmiddag open is, allesinds toch nie continu ma kan me vergissen...

Trouwens voor de liefhebber, nu zondagmiddag na Illusion gaat jeanke ng eens een setje placeren in de space tss 15-17h en we gaan met een pak volk vanuit Illusion dus.....
Tzou normaal gezien trug de bedoeling zijn dat hij er om de 2à3 weken trug gaat spelen op zondagmiddag...

Voila, that's it :wink:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten