D jack

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

BOUNCER schreef:Repect to D-Jack....
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

c'est d-jack normal ou un peu plus vite? :)
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

StevenR_73 schreef:c'est d-jack normal ou un peu plus vite? :)
un peu plus vite = normal :mrgreen:
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

lemant schreef:
StevenR_73 schreef:c'est d-jack normal ou un peu plus vite? :)
un peu plus vite = normal :mrgreen:

mais il y a aussi un d-jack tres tres vite :mrgreen:
Newbie
Berichten: 30
Lid geworden op: 08 dec 2008, 20:59

Re:

Bericht door Dj Creator »

jim-nastick schreef:Afbeelding
Afbeelding
Party georganiseerd door Dj Migraen... 1 van de beste Dj's momenteel in de Belgische undergroundscene.

Ben zelf nog naar veel "d-jack" feestjes geweest op quai de péniche en hij heeft nog op een party gespeeld in de Cherry-moon dat ik samen met Out soon had georganiseerd. (moest normaalgezien doorgaan op het vliegveld van Grimbergen maar was door de autoriteiten verboden)
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Re: D jack

Bericht door rizzo> »

Flight 303 heette die party.
Club Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 06 jun 2006, 01:17
Locatie: Betekom

Re: D jack

Bericht door Menaz »

Die tape van toen in CherryMoon heb ik denk ik, al degene uit die tijd die ik heb gehoord zijn trouwens super!

maar de huidige d-jack beste underground dj... dat vind ik niet. heb em al genoeg gezien dat het eerlijk gezegd op niveel trok hoor, als het slecht is mag het ook gezegd worden hé ;)

Op de fuif van de flyer die hierboven staat was hij wel heel goed hoor, maar dan nog vond ik zymo en chao xin 100 keer beter eigenlijk. wat die mannen kunnen op de draaitafels da kunnen er ni veel!
Newbie
Berichten: 30
Lid geworden op: 08 dec 2008, 20:59

Re: D jack

Bericht door Dj Creator »

Menaz schreef:Die tape van toen in CherryMoon heb ik denk ik, al degene uit die tijd die ik heb gehoord zijn trouwens super!

maar de huidige d-jack beste underground dj... dat vind ik niet. heb em al genoeg gezien dat het eerlijk gezegd op niveel trok hoor, als het slecht is mag het ook gezegd worden hé ;)

Op de fuif van de flyer die hierboven staat was hij wel heel goed hoor, maar dan nog vond ik zymo en chao xin 100 keer beter eigenlijk. wat die mannen kunnen op de draaitafels da kunnen er ni veel!

Ik bedoelde dat Migraen de beste underground Dj is van het moment, niet D-jack.
D-jack draait nog steeds goede platen maar zijn techniek is ver onder niveau.

Idd die fuif noemde flight 303. Ik heb nog nooit zulk financieel verlies geleden als met die party.
Club Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 06 jun 2006, 01:17
Locatie: Betekom

Re: D jack

Bericht door Menaz »

Migraen is niet de naam van een dj hoor, da's de naam van die organisatie hé. net zoals tracktor...
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 05 dec 2008, 00:03

Re:

Bericht door ©®TM »

back to the 90's schreef:iemand van zen leven in de PK studio geweest vroeger? :P
Yep yep, aka PK-zaal aka PK bunker aka PK- ..., heb er daar niet veel gemist denk ik :mrgreen:
back to the 90's schreef:PK studio was de moeite zenne :)
Tzal nog niet zijn. :mrgreen:
back to the 90's schreef:al de "rave explossions" gingen daar door,allee toch de meeste.
"Al de" is een beetje overdreven he, vnl de latere geloofk. Zijn er ook n paar in CM geweest drvoor en in wieze en zo.
back to the 90's schreef:maar ja,moest sluiten omdat het kot op instorten stond :cry:
Euh volgens mij was da vooral omda er daar beneden de ijskelders gerestaureerd en beschermd monument geworden zijn. ;)
Dj Creator schreef:D-jack draait nog steeds goede platen maar zijn techniek is ver onder niveau.
Met stukken en beetjes is zelfs zijn techniek nog goed, maar meestal, mja blijft hij ook nogal is in zijn (half-gelukte) backspins en over crossfading hangen, ook afhankelijk v zn toestand :mrgreen:.
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Re: D jack

Bericht door rizzo> »

Persoonlijk ben ik eerder een Deg & Damien (!!) liefhebber.
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 05 dec 2008, 00:03

Re: D jack

Bericht door ©®TM »

rizzo> schreef:Persoonlijk ben ik eerder een Deg & Damien (!!) liefhebber.
Ik ook v Deg, ale toch de "old-skool" versie, maar het is hier wel de D-jack topic dus ja :P ;).
Newbie
Berichten: 30
Lid geworden op: 08 dec 2008, 20:59

Re: D jack

Bericht door Dj Creator »

Menaz schreef:Migraen is niet de naam van een dj hoor, da's de naam van die organisatie hé. net zoals tracktor...

Ik bedoelde Zymotic (ik noem hem altijd migraen) ik zie hem praktisch dagelijks (collega van mijn vrouw).

Ik heb vorige maand nog met hem een setje gespeeld, gewoon thuis in privé,...

Ongelofelijk wat een techniek hij heeft. Hij heeft trouwens een paar maanden geleden nog en Detroit gedraaid.

Hij geeft alles op voor zijn muziek,... daarom respect.

Boeken die gast en je hebt gegarandeerd een goed feestje.
Newbie
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 nov 2007, 13:50

Re: D jack

Bericht door Globe90s »

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast