Glenn (Baccardi's)

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Flanellekeen

Glenn (Baccardi's)

Bericht door Flanellekeen »

Wie geeft er eens zijn mening over deze dj ?
Ik heb hem eens op een DANCE OPERA trip weten draaien, en kmoe zeggen dat hij enorm goede platen naar boven haalde.
Weet er iemand wat hij nu doet ? draait hij nog steeds ? Ik heb eens gehoord dat hij resident zou zijn in een club in frankrijk ??
Silencer

Bericht door Silencer »

Tegenwoordig heet hij Radical G en is meer technogericht bezig.

Hier staat een recent interview met hem op:
http://www.partyguide.be/show_interview.php?id=45

En hij is inderdaad meer in het Franse gebied actief. In Le Duplex in Calais.

Silencer
Gio

Bericht door Gio »

Super goeie DJ!!! In de tijden van Baccardi's tijdens retro-parties ging ik speciaal extra vroeg om hem aan't werk te horen. Maar recentere muziek ook. Heb 'n setje van hem waar hij meer hardtrance draait :shock: Tape steekt lekker in elkaar zunne :wink:

Goede keuze van platen, patat aan elkaar gemixed en dan de kunstjes die erbij kwamen kijken... Ja, Glenn mocht er wel wezen...
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

29 Okt. komt ie naar Lommel, samen met Zolex!
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

glenn

Bericht door ProgressNation »

Herinnert er zich iemand die documentaire nog rond Strictly Trance (event) op vtm of kanaal 2 waar men met hem mee ging naar school en nadien de Antler-studio binnenstapt, meeging naar het Strictly Trance event en nadien afterparty in Baccardi's.
Flanelleken

Re: glenn

Bericht door Flanelleken »

ProgressNation schreef:Herinnert er zich iemand die documentaire nog rond Strictly Trance (event) op vtm of kanaal 2 waar men met hem mee ging naar school en nadien de Antler-studio binnenstapt, meeging naar het Strictly Trance event en nadien afterparty in Baccardi's.
jaja, klopt ! ik herinner het mij nog, ik heb dat trouwens opgenomen op video... maar ik vrees dat ik dat ondertussen ni meer zal hebben, kga er eens naar zoeken zi vanavond ! :wink:
Gio

Bericht door Gio »

Idem hier :) Heb die reportage ook op cassette gehad, maar is helaas verdwenen...
varth

Bericht door varth »

Silencer schreef:Tegenwoordig heet hij Radical G en is meer technogericht bezig.

Hier staat een recent interview met hem op:
http://www.partyguide.be/show_interview.php?id=45

En hij is inderdaad meer in het Franse gebied actief. In Le Duplex in Calais.

Silencer
dat eerste klopt volledig

Wat het tweede betreft; een vrij deftig stukje literatuur, al zeg ik het zelf :oops:

Wat het derde betreft: klopt al lang niet meer, hij is daar al een hele tijd weg.

Ik vind het iemand die als producer en dj de waardering niet krijgt die hij verdient. De groten der aarde draaien zijn releases, maar voor de Belgen is het weer niet goed genoeg precies. Ik heb hem een keer live bezig gehoord als radical g. Een goede ouderwetse live act met een hele hoop apparatuur, muziek live ter plaatse en vooral geen laptop geprul.
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

voor de sluit nog eens aan het werk gehoord in Outline en daar speelde ie stevige progressive, lekkere set van hem gehoord toen



Frank Struyf & Radical G stellen hun nieuwste producties voor op zondag 9 oktober.



Op zondag 9 oktober vanaf 19u tot 21u stellen Frank Struyf & Radical G hun nieuwste producties voor tijdens het programma Play'house radio. Samen staan ze in voor tal van producties onder de naam ' Dirty Jackers '. Na het interview staat Frank Struyf persoonlijk in voor een live setje met muziek van TOP-kwaliteit !! Reacties zijn welkom op onze sms box... 0474 44 79 00
bron: topradio

check vooral die Supersonic : beestige plaat
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

Ik ken hem van in den Baccardi's tijd :shock: diene kon uw kippevel late krijgen zalle!!
Kheb daar nog enkele tapes van zal er is één rippen en online zwieren, njammieeeeeee! :D
Ibiza Fuckin' Island!
Moderator
Berichten: 239
Lid geworden op: 02 apr 2005, 21:58
Locatie: waar op het aarde ale ik denk het

Bericht door baccardisboy »

ik ken hem persoonlijk goed ik heb er een hele boel tapes van hem in de BACCARDI'S
toen draaide hij heel goed :D :D :D
i love trance ent retro :-)
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

baccardisboy schreef:ik ken hem persoonlijk goed ik heb er een hele boel tapes van hem in de BACCARDI'S
toen draaide hij heel goed :D :D :D

MAAR baccie, hoe zit het me die foto's?!
Ibiza Fuckin' Island!
Flanelleken

Bericht door Flanelleken »

Ik denk dat Baccie(tje) veel bluf verkoopt... :?
Ik zou ni te veel hopen op die pics....
keskondisco

Bericht door keskondisco »

J-TEC schreef:Ik denk dat Baccie(tje) veel bluf verkoopt... :?
Ik zou ni te veel hopen op die pics....
Hehe, beetje provoceren...het beste pushmiddel :lol:
Flanelleken

Bericht door Flanelleken »

g'hebt mij precies door :)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten