Ik ben al jaren op zoek naar foto's van deze club.

Het forum van Globe in Stabroek
Club Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 23 sep 2005, 21:38
Locatie: Hasselt

Ik ben al jaren op zoek naar foto's van deze club.

Bericht door Annatraxa »

Ik ben al sinds jaren op zoek naar foto's van de originele Globe in Stabroek.
Over een jaar terug was er een website waar foto's van de Globe te zien waren, ook hie rheb ik vernomen, maar veel te laat ben ik dus.
Dus een vraag aan Mr Oizo, kan u a.u.b die foto's die je had doorsturen naar mijn emailadress ?
Laat vlug iets weten, Ik hield van deze club, ik ben er vroeger dikwijls geweest, maar stom genoeg nooit geen foto's gemaakt, ik ben vorige week nog gaan kijken in Stabroek op de Absdreef, maar jammer genoeg heb ik vernomen dat de Globe met de grond is gelijkgemaakt waar nu een Colleruyt op gebouwd is :-(.
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

Staat daar ondertussen al ne Colruyt??!! Dacht dat er zo'n doe-het-zelf-zaak was.
Ibiza Fuckin' Island!
007

Re: Ik ben al jaren op zoek naar foto's van deze club.

Bericht door 007 »

AnnaTraXa schreef: Ik ben al sinds jaren op zoek naar foto's van de originele Globe in Stabroek.
Over een jaar terug was er een website waar foto's van de Globe te zien waren, ook hie rheb ik vernomen, maar veel te laat ben ik dus.
Dus een vraag aan Mr Oizo, kan u a.u.b die foto's die je had doorsturen naar mijn emailadress ?
Laat vlug iets weten, Ik hield van deze club, ik ben er vroeger dikwijls geweest, maar stom genoeg nooit geen foto's gemaakt, ik ben vorige week nog gaan kijken in Stabroek op de Absdreef, maar jammer genoeg heb ik vernomen dat de Globe met de grond is gelijkgemaakt waar nu een Colleruyt op gebouwd is :-(.
colruyt?? this een tuin machiene zaak dat er staat, mijn vader woont er achter de hoek in de sigarenstraat dus ik paseer daar dikwels en ja dan kijk ik treurig naar die grond :(
Club Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 23 sep 2005, 21:38
Locatie: Hasselt

Bericht door Annatraxa »

Jep, er staat een colleruyt op de plaats waar vroeger de Globe stond,zo een monument hadden ze beter nog even laten staan.
Ik ben er vroeger dikwijls geweest, twas er gewoon geweldig, maar soms ook niet al te gewoon hoor, wat je daar allemaal zaagt,jammer dat ze dit niet hebben kunnen verhelpen,daarom heeft de Globe in Stabroek de mes in zijn rug gekregen en aan overleden !
Ik zou zeggen, de Globe blijft toch in onze geheugen gegrichft staan , alé, in de mijne toch, zal hem nooit vergeten !
Alain

Bericht door Alain »

Welcome @ this great forum Gert :wink:
Club Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 23 sep 2005, 21:38
Locatie: Hasselt

Globe

Bericht door Annatraxa »

Juist, ze zeiden tegen mij dat het gebouw een colleruyt ging worden, blijkbaar ben ik mis, ik vind dit schandalig, de Globe hadden ze heropen moeten doen, met de zelfde dj's en sfeer !
Een monument dat begraven is, erg :cry:
Flanelleken

Bericht door Flanelleken »

Verdomme, de gert zi !
blijkbaar ook de weg naar dees forum gevonden. :D
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

der mogen er nog altijd bij komen en liefst zulke die verhaalkes te vertellen hebben :wink:
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

Ik weet ni of deze foto hier al gestaan heeft, tis er éne vanop de parking vd globe Afbeelding

Ik denk dat de golf 3 toen nog ni zou oud was zelle hihi :D
Ibiza Fuckin' Island!
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

waar was de globe eigenlijk?was da in die hangaar links of rechts of was da in de kelder?
ik ben er jammer genoeg nooit geweest...te ver namelijk en ik had denk ik mijn rijbewijs nog niet
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

den inkom is in da rood-zwart kotteke. Ben daar van ze leven nog is binnegebroken me ne maat, onderweg naar holland,hihi, kheb daar nog e paar papieren van de wc-deur getrokken,ik ga toch is écht ne scanner moete aanschaffen zlle :lol:
Ibiza Fuckin' Island!
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

doen mie!!doen :P
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

cloud schreef:doen mie!!doen :P
Ik wacht vol ongeduld op het nieuwe makro krantje :D
Ibiza Fuckin' Island!
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

:lol: de kleine middenstander nie vergeten he!
Club Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 23 sep 2005, 21:38
Locatie: Hasselt

Bericht door Annatraxa »

Hoi Mie,
Bedankt voor de foto van de Globe, ik stond toen ook op die perking, maar ben niet te zien op de foto :lol:.
Heeft nu niemand meer foto's van de Globe in zijn bezit ?
Zoals ik reeds gezegt heb, stond er over een jaar terug een hele website waar alle foto's opstonden van clubs die gesloten zijn en in afbraak waren, zoals de -> GLOBE - BALMORAL - BAROCCI - BOCCACCIO - QU - JERRY'S - PLANET HARDCORE - PARKZICHT - IT - HOLY GHOST enzo....
Ik heb toen alle foto's opgeslagen, maar met een virus ben ik alle kwijt geraakt en heb van 1 club nog verschillende foto's en dat is van de HOLY GHOST.
Kan me echt niemand meer foto's bezorgen van de GLOBE ?
Ik ben er vroeger dikwijls geweest, jezus wat was de GLOBE een kot man, je kon er om de vijfvoet een pil oprapen, niet normaal, maar de sfeer en de muziek zal ik nooit vergeten !!!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten