Over een jaar terug was er een website waar foto's van de Globe te zien waren, ook hie rheb ik vernomen, maar veel te laat ben ik dus.
Dus een vraag aan Mr Oizo, kan u a.u.b die foto's die je had doorsturen naar mijn emailadress ?
Laat vlug iets weten, Ik hield van deze club, ik ben er vroeger dikwijls geweest, maar stom genoeg nooit geen foto's gemaakt, ik ben vorige week nog gaan kijken in Stabroek op de Absdreef, maar jammer genoeg heb ik vernomen dat de Globe met de grond is gelijkgemaakt waar nu een Colleruyt op gebouwd is
