Marko

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Als Marko ergens anders gaat draaien en t'volk meepakt zitten ze daar wel schoon .... en de kans zit er misschien in!
Wie zou zo'n avondje omzet laten schieten?
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

Tja marko vervangen dat wordt heel moeiljk maar iedereen is vervangbaar hoor.
Afbeelding
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

Pole folder als vervanger,is ook ene Belg en heeft vriendjes genoeg in het milieu om af en toe eens als guest te kome zoals John Digweed enz.
Dromen zijn bedrog zeker :wink: :D
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

funkadelic groovestar schreef:Pole folder als vervanger,is ook ene Belg en heeft vriendjes genoeg in het milieu om af en toe eens als guest te kome zoals John Digweed enz.
Dromen zijn bedrog zeker :wink: :D
dit zou wel super zijn :shock: laatst heb ik hem en Zabiela gehoord in CDA :shock: Pole Folder op zen electrische gitaar...
Afbeelding
stanske

Bericht door stanske »

dat denk ik niet, pole folder heeft zijn concept op maandag en vaak dag voor feestdag in cafe d'anvers.
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Bericht door Scarface »

of Marko 'zomaar' vervangbaar is, daar twijfel ik sterk aan, enige mogelijke belgische vervanger lijkt me Kevin jee, mr als Marko, na een periode van 14 jaar ruzie krijgt met het management, zal dat bij Kevin jee misschien 14 dagen duren.
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Frank VDB schreef:of Marko 'zomaar' vervangbaar is, daar twijfel ik sterk aan, enige mogelijke belgische vervanger lijkt me Kevin jee, mr als Marko, na een periode van 14 jaar ruzie krijgt met het management, zal dat bij Kevin jee misschien 14 dagen duren.
:lol:

Mja, Kevin is precies wel gene gemakelijke.
Der zullen wel incidenten, strubbelingen of discussies geweest zijn waar hij es in fout was of waar 't management in fout was.
Waar dan ook.
Welke dat dan ook mogen geweest zijn.
MAAR hij zal wel z'n redenen gehad hebben zeker.
En als er iets is waar 'k veel respect voor heb dan is het iemand die aan z'n principes vasthoud en niet om de haverklap van windrichting veranderd omdat het hem goed uitkomt.
illusionfreak

Bericht door illusionfreak »

de dj's in larocca moeten gewoon doen wa de wim zegt en als ze da nie aanstaan kunt ge vliegen net als de struyf in 2004 .hij wou zijn ding doen ma de wim vondt da de frank zich meer moest aanpassen.
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

illusionfreak schreef:de dj's in larocca moeten gewoon doen wa de wim zegt en als ze da nie aanstaan kunt ge vliegen net als de struyf in 2004 .hij wou zijn ding doen ma de wim vondt da de frank zich meer moest aanpassen.
De baas heeft altijd het laatste woord hé...
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

illusionfreak schreef:de dj's in larocca moeten gewoon doen wa de wim zegt en als ze da nie aanstaan kunt ge vliegen net als de struyf in 2004 .hij wou zijn ding doen ma de wim vondt da de frank zich meer moest aanpassen.
Ergens toch logisch. Als je in een sushi-restaurant een kok aanneemt die enkel fransekeuken wil klaarmaken...

middagtijd, dus ik kan enkel aan eten denken :lol:
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Trab schreef:
illusionfreak schreef:de dj's in larocca moeten gewoon doen wa de wim zegt en als ze da nie aanstaan kunt ge vliegen net als de struyf in 2004 .hij wou zijn ding doen ma de wim vondt da de frank zich meer moest aanpassen.
Ergens toch logisch. Als je in een sushi-restaurant een kok aanneemt die enkel fransekeuken wil klaarmaken...

middagtijd, dus ik kan enkel aan eten denken :lol:
Das nu ook wel appelen en peren vergelijken é :)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten