eerste nacht

Het forum van Carat in Bouwel
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

keskondisco schreef:Dan zijn ze verwonderd da ze beschoten worden... :roll:
Ook door dienen hond? eikes! :lol:
Ibiza Fuckin' Island!
Flanelleken

Bericht door Flanelleken »

MIE!! schreef:
keskondisco schreef:Dan zijn ze verwonderd da ze beschoten worden... :roll:
Ook door dienen hond? eikes! :lol:
vettig !! :D
Berichten: 45
Lid geworden op: 22 sep 2005, 15:07
Locatie: zoutleeuw (st-truiden)

Bericht door DIAMONDS ARE 4 EVER »

komaan eh party people!!!!waar zitte al di carat gangers van vroeger :) .vertel hier es iets meer over uwe eerste night daar en wie weet kom ik nog wel een oude bekende van vroeger ofzo tege :!: 8)
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

mijnen eerste nacht da weet ik ni meer, erg hé mor soit
Wie van jullie herinnert zich die spellekeskast nog? PUZZLE BOBBLE?!
die stond daar naast het wc, waar vroeger dienen diamant in die glazen kast stond.
Màààààààààààààààààààààààn ik heb daar dus is uuuuuuuuren op gespeeld ni te doen :lol: ikke constant na Germaineke (wc-madam) briefkes van 100fr laten wisselen ik 20fr.stukken en met één oog nor MIJN kast aant loere zodat er niemand anders kon spelen :lol:
Toen ik eindelijk na e paar urekes dermee stopte HAMAI ik heb nog tot 's anderendaags bollekes zien vliegen, ni gemakkelijk zelle :lol:
Maja eigen schuld dikken bult hé :lol: :lol:

Ik vind dat trouwens nog altij e plezant spelleke hihi! :D
Ibiza Fuckin' Island!
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

MIE!! schreef:mijnen eerste nacht da weet ik ni meer, erg hé mor soit
Wie van jullie herinnert zich die spellekeskast nog? PUZZLE BOBBLE?!
die stond daar naast het wc, waar vroeger dienen diamant in die glazen kast stond.
Màààààààààààààààààààààààn ik heb daar dus is uuuuuuuuren op gespeeld ni te doen :lol: ikke constant na Germaineke (wc-madam) briefkes van 100fr laten wisselen ik 20fr.stukken en met één oog nor MIJN kast aant loere zodat er niemand anders kon spelen :lol:
Toen ik eindelijk na e paar urekes dermee stopte HAMAI ik heb nog tot 's anderendaags bollekes zien vliegen, ni gemakkelijk zelle :lol:
Maja eigen schuld dikken bult hé :lol: :lol:

Ik vind dat trouwens nog altij e plezant spelleke hihi! :D
Amai ja! Da was nog is flippen. Ik stond er ne keer op te spelen lijk ne zot, terwijl iemand van mijn maten aant kijken was. Pas na 10 minuten hadden we door da we géén geld hadden in gestoken en da we gewoon naar een herhaling van da spel stonden te kijken. Ik vond het al raar dat die ballen de ander kant op vlogen :D
Gio

Bericht door Gio »

Hehehe... Inderdaad, dat stond daar in da hoekske... Maar ja, ik stond meestal aan de overkant, met afwisselende bezoekjes aan en rond de discobar oftewel op de dansvloer he...

PAAAAAAAAAAAAAAARTYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!! :lol:
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Mijn 1ste nacht daar... kwam er niet graag, kvoelde me daar nooit op men gemak eigenlijk...
Berichten: 45
Lid geworden op: 22 sep 2005, 15:07
Locatie: zoutleeuw (st-truiden)

Bericht door DIAMONDS ARE 4 EVER »

ja dat kan ik wel begrijpe langs ene kant.er kwam ook wel vrij veel "uitschot" van volk daar in carat.maar ja in een after gaat ge nemeer veel normaal volk zien rond lope denk ik.maar da is het wat het geheel zo bom maakte vond ik altijd.hoe donkerder en hoe loucher'der hoe beter zeg ik altijd :wink: en meestal ware we ook met een hele compani daar en dan stonde we allemaal samen .de fliphoek van limburg :) al di zotte limburgers bij elkaar :) FEEST :!: :!:
en na ne tijd dan leerd ge ook wel wa mense kenne enzo.als ge ergens lang kom toch en bij ons ging da meestal vlug rond van :"das gene simpele,tege di moet ge ni zevere enz :? "niet da we zo prullemanne ware ofzo.maarja het is beter te voorkome ,dan te geneze :wink: en heb toch dikwijsl mense horen zegge van :das ne zot of die dit en die dat.en ja uit van da soort mense hun buurt blijft ge beter eh :wink:
Elite Club Member
Berichten: 432
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:23

Bericht door carat-freak »

mijn eerste "dag" :D in carat was op een maandag voormiddag in '95 of '96...
zal het nooit vergeten... komen met de wagen de parking op, die was redelijk gevuld met wagens, en ja als ge da kotteke dan ziet staan denk je: oeijoe, was is da...
ik was nog geen twee meter binnen en wat zie ik op de dansvloer... gewoon een of de andere begaaide kerel :shock: die kop-je-rol aan het doen is op de dansvloer...
ik tegen een vriendin: was da hier ? en die tegen mij: da word ge wel gewoon hier...
en vanaf doen is mijn carat-verslaving begonnen...
elke reden was goed genoeg om te gaan en ik ben blijven gaan tot de laatste keer da het open was... op het laatste was het ook wel elk weekend feest daar... die vanja heeft zeker een maand of anderhalf maand zitten zeggen volgend weekend is het de laatste keer en wij elke weekend feesten als de beesten met het gedacht: het is de laatste keer...
ook de maandagen op het laatste waren af... de maandag gezellig spenderen met de philip en de jean (daar heb ik nog wat heel leuke foto's van)... ik geloof dat het bleu monday was...
alleen de portiers waren echt verschrikkelijk op het laatste... zo één of de andere buitenlandse portiersbende... die vanja had nog niks meer te zeggen in haar eigen kot...
jaja de carat, ik kan er uren blijven over vertellen... :wink:
keskondisco

Bericht door keskondisco »

carat-freak schreef: jaja de carat, ik kan er uren blijven over vertellen... :wink:
Vas ton corridor :wink:
Ik persoonlijk kan er uren over blijven lezen :D
Berichten: 45
Lid geworden op: 22 sep 2005, 15:07
Locatie: zoutleeuw (st-truiden)

Bericht door DIAMONDS ARE 4 EVER »

ja dat weet ik ook nog da vanja bijna ieder weekend zei van:nu is het de laatste keer en wij maar feeste :) zo is het spelleke nog ff aan de gang gebleve zenne.maar dan is het spellement toch gesloten :? toen ik wist da het definitief dicht was ,voelde ik mij zo slecht .toen ware we er echt ni goed van .precies ofda der iemand gestorve was :cry:
"THE LEGENDARY CARAT IS DEAD ,BUT THE CARAT PEOPLE AREN'T ! ! !"
Berichten: 45
Lid geworden op: 22 sep 2005, 15:07
Locatie: zoutleeuw (st-truiden)

Bericht door DIAMONDS ARE 4 EVER »

yooo carat freak zie da ge ook van st-truiden zijt??wie weet ken ik u wel
"THE LEGENDARY CARAT IS DEAD ,BUT THE CARAT PEOPLE AREN'T ! ! !"
Elite Club Member
Berichten: 432
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:23

Bericht door carat-freak »

DIAMONDS ARE 4 EVER schreef:yooo carat freak zie da ge ook van st-truiden zijt??wie weet ken ik u wel
ik denk van niet hoor...
woon nog maar een tweetal maanden in sint-truiden...
heb daarvoor 3 jaar in heusden gewoond en daarvoor 1,5 jaar in genk en 2 jaar in hasselt en nog daarvoor in zolder...
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

allez,ne globetrotter in spe :wink:
Newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 okt 2005, 06:40
Locatie: denderwindeke

Re: eerste nacht

Bericht door dj Ceelux »

DIAMONDS ARE 4 EVER schreef:ik was nog nooit in de carat geweest en had ze in illusion al vaak hore vertelle over di afterclub.toen toch maar es beslote om een kijkje gaan te neme daar (in de periode 1994).we kwame daar de parking op gerede en het eerste wat ik zag was een oud krot.ik dacht van jongens was me dat hier :roll: in bijna iedere auto zat volk.iedereen was daar maar aan het snuive enzo.er ware er zelfs bij die hun lijntje op de capo (motorkap) van de auto aan het kappen ware en daarna gewoon binne speelde.toen had ik al iets van wooow wat is dat hier :twisted: we kwame dan eindelijk binne in de carat.eerste opmerking :wat is dat hier :!: een donker louche kot met tropiche temperature van mss wel 35 graden ofzo,geen verlichting di thuis hoord in een discoteek,gewoon gegoten betonne vloer,... :roll: echt veel te warm daar van binne.maar bon we ginge toch eens te goei een kijkje neme van binne.wat mij op viel was dat er redelijk wat mense gewoon op de grond lagen/zaten,allemaal redelijk deraan.voor de disco bar lagen mischien wel 5 mense die er niet zo gezond uit zagen :shock: ik weet niet meer juist wie er toen draaide (was zelf ook niet al te nuchter en is in middels al 11 jaar geleden) ,maar ik geloof dat het franky kloeck was.zijn draaitechniek trok nerges meer op.hij kreeg geen enkele bas nemeer gelijk gezet.ook was er regelmatig ff geen muziek te hore in de carat.ik denk dat de dj zijn naald nemeer juist op de plaat kreeg gezet ofzo :twisted: de muziek die er gedraaid werd was redelijk hard,da kan ik mij nog goed herrinere.ook werden er lijntjes gekapt en gesnove op de tafeltjes binne,want buitewippers da bestond toen precies niet :) di bleve gewoon aan de deur staan,maar zag je zelden of nooit binnenin.alleen toen we door wouden gaan,waren we verplicht 100 fr te betalen aan de buitewippers of we mochten vergeten van thuis te gaan :evil: sinds dien was ik verslaafd aan de carat.machtig donker louche kot met het geflipste feestvolk gewoon :!: vertel hier iets over jouw eerste nacht @ carat
Héhé,ja daar mocht precies alles hé!

Kelner zei mij "As er hier ééne van den B.O.B. zit,e pilleke in zen bakkes en buiten!"

Zelfs madam pipi was het er mee eens,wel vriendelijk personeel,behalve in 99 - 2000 me die albanees Victor Horta aan de deur da was gene gewone ze!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten