eerste nacht

Het forum van Carat in Bouwel
Berichten: 45
Lid geworden op: 22 sep 2005, 15:07
Locatie: zoutleeuw (st-truiden)

eerste nacht

Bericht door DIAMONDS ARE 4 EVER »

ik was nog nooit in de carat geweest en had ze in illusion al vaak hore vertelle over di afterclub.toen toch maar es beslote om een kijkje gaan te neme daar (in de periode 1994).we kwame daar de parking op gerede en het eerste wat ik zag was een oud krot.ik dacht van jongens was me dat hier :roll: in bijna iedere auto zat volk.iedereen was daar maar aan het snuive enzo.er ware er zelfs bij die hun lijntje op de capo (motorkap) van de auto aan het kappen ware en daarna gewoon binne speelde.toen had ik al iets van wooow wat is dat hier :twisted: we kwame dan eindelijk binne in de carat.eerste opmerking :wat is dat hier :!: een donker louche kot met tropiche temperature van mss wel 35 graden ofzo,geen verlichting di thuis hoord in een discoteek,gewoon gegoten betonne vloer,... :roll: echt veel te warm daar van binne.maar bon we ginge toch eens te goei een kijkje neme van binne.wat mij op viel was dat er redelijk wat mense gewoon op de grond lagen/zaten,allemaal redelijk deraan.voor de disco bar lagen mischien wel 5 mense die er niet zo gezond uit zagen :shock: ik weet niet meer juist wie er toen draaide (was zelf ook niet al te nuchter en is in middels al 11 jaar geleden) ,maar ik geloof dat het franky kloeck was.zijn draaitechniek trok nerges meer op.hij kreeg geen enkele bas nemeer gelijk gezet.ook was er regelmatig ff geen muziek te hore in de carat.ik denk dat de dj zijn naald nemeer juist op de plaat kreeg gezet ofzo :twisted: de muziek die er gedraaid werd was redelijk hard,da kan ik mij nog goed herrinere.ook werden er lijntjes gekapt en gesnove op de tafeltjes binne,want buitewippers da bestond toen precies niet :) di bleve gewoon aan de deur staan,maar zag je zelden of nooit binnenin.alleen toen we door wouden gaan,waren we verplicht 100 fr te betalen aan de buitewippers of we mochten vergeten van thuis te gaan :evil: sinds dien was ik verslaafd aan de carat.machtig donker louche kot met het geflipste feestvolk gewoon :!: vertel hier iets over jouw eerste nacht @ carat
Flanelleken

Bericht door Flanelleken »

machtig verhaaltje :P
Jasperke

Bericht door Jasperke »

Kheb nooit een nachtje carat mogen meemaken :cry:

Wel machtig verhaal zu
puree

Bericht door puree »

da waren tijden :shock: Kippevel !
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

da van die motorkap, was da op een klein knalrood autoke met ne sticker van bonzai op de achterruit?
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Gio

Bericht door Gio »

Hehehe... :P

Ja, dat zijn verhaaltjes die wel best te pruimen zijn, en vooral op dit forum!! Keep 'm coming :wink:

Mijn eerste avond Carat was veel later, spijtig genoeg, maar ja was toen nog maar net 18 denk ik. Ok, meerderjarig, maar voelde me daar nog wel de snotbel want er liep veel ouder volk rond toen.

Anyway, mijn eerste avond moet ergens in augustus van 1997 geweest zijn. Rond 19 of 20 uur 's avonds binnengegaan en kwam je daar dezelfde mensen tegen die je de nacht voordien in Illusion zag :) 't ging er toen niet meer zo "begaaid" aan toe zoals hierboven werd beschreven, maar dat apart sfeertje dat hing er nog wel...

Rond 2 uur dan doorgegaan (ik denk dat 't toen ook sloot in die tijd) naar Bel Air en daar kwam je dan dezelfde mensen tegen die je ervoor in Carat zag en dus ook de nacht ervoor in Illusion :D
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

poehaaaaa schreef:da van die motorkap, was da op een klein knalrood autoke met ne sticker van bonzai op de achterruit?
Me welke otto reed de poehaaaa in dienen tijd? :D
Ibiza Fuckin' Island!
Berichten: 45
Lid geworden op: 22 sep 2005, 15:07
Locatie: zoutleeuw (st-truiden)

Bericht door DIAMONDS ARE 4 EVER »

poehaaaaa schreef:da van die motorkap, was da op een klein knalrood autoke met ne sticker van bonzai op de achterruit?
hier laat men geheuge me in de steek.ik zou het echt niet wete :? ik heb trouwens wel meerdere keren gezien dat men een lijntje op de motorkap of het dak van de auto legde en trouwens toen was bonzai ook enorm populair.ge zag wel meer auto's met een bonzai stikker in die tijd.ook de diamant van carat als stikker was toen het van het
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

MIE!! schreef:
poehaaaaa schreef:da van die motorkap, was da op een klein knalrood autoke met ne sticker van bonzai op de achterruit?
Me welke otto reed de poehaaaa in dienen tijd? :D
neen :lol: maar een maat van toen wel en ik weet dat die zich op die manier voorzag af en toe! :wink:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Mroizo

Bericht door Mroizo »

van die 100 fr aan de portiers heb ik daar ook al meegemaakt ze, schandalig dat ze dat vragen om buiten te 'mogen' maarja,veel kunt g er ni aan doen e ... grtz 8)
Berichten: 45
Lid geworden op: 22 sep 2005, 15:07
Locatie: zoutleeuw (st-truiden)

Bericht door DIAMONDS ARE 4 EVER »

Mroizo schreef:van die 100 fr aan de portiers heb ik daar ook al meegemaakt ze, schandalig dat ze dat vragen om buiten te 'mogen' maarja,veel kunt g er ni aan doen e ... grtz 8)
dat is idd zo ja :roll: kameraad van mij heeft ooit zelfs eens een schoen kunne afgeve aan de portiers.ik weet het nog goed.was volges mij ergens in de periode 98 ofzo.het feestje was afgelope in carat en iedereen ging naar buite.we ware toen met een hele companie daar en toen we aan de auto's stonde op de parking viel het op dat één van onze bestuurders er nog niet was.hij was in de carat al redelijk scheef aan het doen dus dachte we dat hij nog ergens in carat lag/zat.één van ons trug binne gegaan voor onze maat gaan te zoeke.5 minute later kwam hij trug buite met diegene di we eerst kwijt ware over zen schouder.wat ons op viel was dat hij maar één schoen aan had.toen zei hij dat hij 200 fr moest betale voor buite te moge (100fr voor hem en 100fr voor diegene di scheef was gegaan)maar hij had zijn portefeuille in de auto late ligge (voordat hij trug binne ging voor die scheve maat van ons)de buitewipper zei gewoon:trek dan maar een schoen uit en dan komt ge ons drek die 200 fr maar brenge en dan geve wij uwe schoen trug :roll: :roll: de portiers in carat konde van tijd wel moeilijk doen :!:
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

DIAMONDS ARE 4 EVER schreef:
Mroizo schreef:van die 100 fr aan de portiers heb ik daar ook al meegemaakt ze, schandalig dat ze dat vragen om buiten te 'mogen' maarja,veel kunt g er ni aan doen e ... grtz 8)
dat is idd zo ja :roll: kameraad van mij heeft ooit zelfs eens een schoen kunne afgeve aan de portiers.ik weet het nog goed.was volges mij ergens in de periode 98 ofzo.het feestje was afgelope in carat en iedereen ging naar buite.we ware toen met een hele companie daar en toen we aan de auto's stonde op de parking viel het op dat één van onze bestuurders er nog niet was.hij was in de carat al redelijk scheef aan het doen dus dachte we dat hij nog ergens in carat lag/zat.één van ons trug binne gegaan voor onze maat gaan te zoeke.5 minute later kwam hij trug buite met diegene di we eerst kwijt ware over zen schouder.wat ons op viel was dat hij maar één schoen aan had.toen zei hij dat hij 200 fr moest betale voor buite te moge (100fr voor hem en 100fr voor diegene di scheef was gegaan)maar hij had zijn portefeuille in de auto late ligge (voordat hij trug binne ging voor die scheve maat van ons)de buitewipper zei gewoon:trek dan maar een schoen uit en dan komt ge ons drek die 200 fr maar brenge en dan geve wij uwe schoen trug :roll: :roll: de portiers in carat konde van tijd wel moeilijk doen :!:

als 't da mor is... :lol:
Ibiza Fuckin' Island!
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

in la bush waren ze nog erger,de klootzakken
eens geweten da er ene een hondje moest na doen voor hij binnenmocht,op zijn handen en voeten en al en maar blaffen :lol:
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

cloud schreef:in la bush waren ze nog erger,de klootzakken
eens geweten da er ene een hondje moest na doen voor hij binnenmocht,op zijn handen en voeten en al en maar blaffen :lol:
:o diene heeft z'n pootje toch omhoog gedaan bij diene portier?
djeezes :lol:
Ibiza Fuckin' Island!
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Dan zijn ze verwonderd da ze beschoten worden... :roll:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten