eerste nacht

Het forum van Carat in Bouwel
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Is dat Mia?

Afbeelding

Er hing precies een serieus luchtje :P
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Hoe scheef is dat wel niet.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

aha jonges....
da ik zoiets nog mag zien :D
krijg er de tranen van in mijn ogen :mrgreen:

die kopkes allemaal !!!!!
en allemaal met zo ne grote smile op hun gezicht :mrgreen:
ahhhh den schonen tijd van one big happy family

da die jonkies van tegenwoordig daar is e voorbeeld aan nemen ;)
Nothing is what is seems to be
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Uit welke periode dateren die foto's?
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Zalige foto's. Waar staat die teletijdmachine hier..... :)
Moest da nog is kunnen op een Carat reunie se, de sfeer druipt gewoon van de foto's ! En dan da volk,..... pfff.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

tomaz schreef:laten we nog wat belletjes doen rinkelen ;-)

Afbeelding
Ons Linda se !!!
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Spijtig genoeg heb ik waarschijnlijk de beste Carat jaren gemist door in '97 te stoppen met het zware nachtleven.
Mor kheb ze op ander plaatsen soms dubbel mee gemaakt.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

Ik dacht altijd dat ik de allerbeste carat jaren gemist had door er voor eind 96 niet bij te zijn... op de tapes afgegaan denk ik dat ik er niet ver naast zit...
Afbeelding
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Zou kunnen. Twas natuurlijk zeker ni slecht toen mor kheb zo het gedacht dak daar toch nog iets gemist heb achteraf.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

Heb hier naar die foto's zitten zien en 'k zal uit nostalgie mijn eerste carat ervaring ook maar is neerpennen.

Eerst naar illusion gegaan en snel beslist om van daar met 2 maten doorg te rijden naar carat. Moet zeggen da we toen wel kort stonden van de speed. Onderweg ons nog wa ten goede gedaan aan dienen witten brol. Komen op de parking toe, staat er maar ene auto. 't spel was zelfs nog ni open, haha :? :?

Van miserie een fleske rozé uit de koffer opengeslagen en daarvan beginnen drinken. Half uurke gewacht en dan gingen de deurkes open. Probleem was da 1 van mijn maten gewoon gecrashed was en half KO met zijne kop op het dashboard van mijn 306'ke lag. wij natuurlijk gedaan wat goeie maten doen tot 15u in carat zitten flashen tot em ons komen halen is voor naar huis te gaan. Smeerlap had mijn deur ondergekotst.

Daarna nog menig maal terug gegaan. 't blijft 1 van de beste clubs da'k ooit gedaan heb
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Club Member
Berichten: 109
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:39
Locatie: Lier

Bericht door Ultimate Focker »

jeec426 schreef: wij natuurlijk gedaan wat goeie maten doen tot 15u in carat zitten flashen tot em ons komen halen is voor naar huis te gaan.
SCHITTEREND :D :D :D
8) Veni, Vidi, Vici 8)
Newbie
Berichten: 34
Lid geworden op: 03 sep 2007, 17:49
Locatie: antwerp

Bericht door LazerG »

Stanne schreef:Een vriend van me heeft er is een vrouwke uit Belfast leren kennen. Die kwam vroeger-vroeger een aantal jaren in de vakanties via schooltoestanden op logement bij een gezin uit Bouwel. Later kwam ze dan nog is af en toe op bezoek bij die mensen en zo was die met de dochter des huizes in de Carat terecht gekomen. Da was pas een zot wijf. Mijne maat is eens een weekendje naar Belfast geweest en die had verhalen bij..... Pas op en die was iets gewoon van uitgaan zenne.

Kzeg het, in de Carat liep met momenten echt wel geschift volk rond.

Laatst moest ik men dochter naar een binnenspeeltuin brengen. Was die toch wel vlak op de plaats waar we vroeger onzen auto zetten zeker. Aan de overkant van Carat vlak voor die camping.
En op de vroegere parking van Illusion is nu ook al een binnenspeeltuin. Ze doen het er precies voor :D
die binnenspeeltuin was vroeger een outdoor speeltuin die al jaren in verval stond , na enkele jaren wanbeheer is die helemaal afgebroken en dan een compleet nieuwe zaak neergezet even groot dus die speeltuin is er altijd geweest.
De gronden rond illusion zijn eigendom van die tennishal en die heeft toen beslist om een deel van de parking om te bouwen tot binnenspeeltuin.
Dat is ook de reden dat sinds dit jaar een deel van de parking van " the level" is omgebouwd tot een extra tennisbaan..
Die kerel van de tennishal heeft zelfs enkele weken geprobeerd een club uit te baten naast the level de naam ontschiet mij, maar da is em snel ontgaan want als de muziek in de level aanging hoorde hij niks meer van zijn muziek
Club Member
Berichten: 109
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:39
Locatie: Lier

Bericht door Ultimate Focker »

Stanne schreef: En op de vroegere parking van Illusion is nu ook al een binnenspeeltuin. Ze doen het er precies voor :D
Ik heb daar vorige week nog serieus afgezien met de sluiting van illu...
Ma da verhaal ga ik hier nie neerpennen :D :D :D
8) Veni, Vidi, Vici 8)
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Ultimate Focker schreef:
Stanne schreef: En op de vroegere parking van Illusion is nu ook al een binnenspeeltuin. Ze doen het er precies voor :D
Ik heb daar vorige week nog serieus afgezien met de sluiting van illu...
Ma da verhaal ga ik hier nie neerpennen :D :D :D
:mrgreen:

Gij zult ni de enige of eerste geweest zijn :mrgreen:
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Member
Berichten: 155
Lid geworden op: 01 mei 2007, 15:55

Bericht door freggel »

ahja focker???? :D :D
waar bedoelden ze, allé ne speeltuin hebbik da nog nie gezien :D
Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten