eerste nacht

Het forum van Carat in Bouwel
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Re: eerste nacht

Bericht door MIE!! »

dj Ceelux schreef:
DIAMONDS ARE 4 EVER schreef:ik was nog nooit in de carat geweest en had ze in illusion al vaak hore vertelle over di afterclub.toen toch maar es beslote om een kijkje gaan te neme daar (in de periode 1994).we kwame daar de parking op gerede en het eerste wat ik zag was een oud krot.ik dacht van jongens was me dat hier :roll: in bijna iedere auto zat volk.iedereen was daar maar aan het snuive enzo.er ware er zelfs bij die hun lijntje op de capo (motorkap) van de auto aan het kappen ware en daarna gewoon binne speelde.toen had ik al iets van wooow wat is dat hier :twisted: we kwame dan eindelijk binne in de carat.eerste opmerking :wat is dat hier :!: een donker louche kot met tropiche temperature van mss wel 35 graden ofzo,geen verlichting di thuis hoord in een discoteek,gewoon gegoten betonne vloer,... :roll: echt veel te warm daar van binne.maar bon we ginge toch eens te goei een kijkje neme van binne.wat mij op viel was dat er redelijk wat mense gewoon op de grond lagen/zaten,allemaal redelijk deraan.voor de disco bar lagen mischien wel 5 mense die er niet zo gezond uit zagen :shock: ik weet niet meer juist wie er toen draaide (was zelf ook niet al te nuchter en is in middels al 11 jaar geleden) ,maar ik geloof dat het franky kloeck was.zijn draaitechniek trok nerges meer op.hij kreeg geen enkele bas nemeer gelijk gezet.ook was er regelmatig ff geen muziek te hore in de carat.ik denk dat de dj zijn naald nemeer juist op de plaat kreeg gezet ofzo :twisted: de muziek die er gedraaid werd was redelijk hard,da kan ik mij nog goed herrinere.ook werden er lijntjes gekapt en gesnove op de tafeltjes binne,want buitewippers da bestond toen precies niet :) di bleve gewoon aan de deur staan,maar zag je zelden of nooit binnenin.alleen toen we door wouden gaan,waren we verplicht 100 fr te betalen aan de buitewippers of we mochten vergeten van thuis te gaan :evil: sinds dien was ik verslaafd aan de carat.machtig donker louche kot met het geflipste feestvolk gewoon :!: vertel hier iets over jouw eerste nacht @ carat
Héhé,ja daar mocht precies alles hé!

Kelner zei mij "As er hier ééne van den B.O.B. zit,e pilleke in zen bakkes en buiten!"

Zelfs madam pipi was het er mee eens,wel vriendelijk personeel,behalve in 99 - 2000 me die albanees Victor Horta aan de deur da was gene gewone ze!
Victor Horta?? is da gene kunstenaar ofzo, :lol: ik denk da gij Hoxa bedoelt en diene heeft daar nooit gestaan ze,mor ik weet wie da ge wilt zegge, mor hoe noemt diene ook al weer, dju toch?!
Ibiza Fuckin' Island!
Del@y

Re: eerste nacht

Bericht door Del@y »

dj Ceelux schreef:
DIAMONDS ARE 4 EVER schreef:die albanees Victor Horta aan de deur da was gene gewone ze!
voor de geïnteresseerden hierbij de link naar de site van dien buitenwipper

Code: Selecteer alles

http://www.victorhorta.tk/
:lol:
en weet ge wat, ge hebt gelijk gene normale diene ... die moet daar nog al wat ontworpen hebben aan de deur :shock:
Moderator
Berichten: 239
Lid geworden op: 02 apr 2005, 21:58
Locatie: waar op het aarde ale ik denk het

Bericht door baccardisboy »

mijn eerste nacht in carat was gewoon weg af
da weet ik nog goed met mijn 105 p een witte met de sticker van baccardi's
samen met mijn ex was wel op een zondag namiddag was niet veel volk maar wel goeie muziek :wink: :wink: :wink: :wink:
en toen paar jaar weg gebleven en in 2001 ging ik iedere week naar carat dat was nog bommer veel volk goeie muziek en goeie sfeer
amai nie
:wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
i love trance ent retro :-)
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Re: eerste nacht

Bericht door Trab »

Del@y schreef:
dj Ceelux schreef:
DIAMONDS ARE 4 EVER schreef:die albanees Victor Horta aan de deur da was gene gewone ze!
voor de geïnteresseerden hierbij de link naar de site van dien buitenwipper

Code: Selecteer alles

http://www.victorhorta.tk/
:lol:
en weet ge wat, ge hebt gelijk gene normale diene ... die moet daar nog al wat ontworpen hebben aan de deur :shock:
Amai, ik lig hier onder mijne stoel vant lachen!! :lol: :lol: :lol:
Elite Club Member
Berichten: 432
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:23

Re: eerste nacht

Bericht door carat-freak »

trab schreef:
Del@y schreef:
dj Ceelux schreef: voor de geïnteresseerden hierbij de link naar de site van dien buitenwipper

Code: Selecteer alles

http://www.victorhorta.tk/
:lol:
en weet ge wat, ge hebt gelijk gene normale diene ... die moet daar nog al wat ontworpen hebben aan de deur :shock:
Amai, ik lig hier onder mijne stoel vant lachen!! :lol: :lol: :lol:

:D :D :D
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Re: eerste nacht

Bericht door dj_neo »

MIE!! schreef:
dj Ceelux schreef:
DIAMONDS ARE 4 EVER schreef:ik was nog nooit in de carat geweest en had ze in illusion al vaak hore vertelle over di afterclub.toen toch maar es beslote om een kijkje gaan te neme daar (in de periode 1994).we kwame daar de parking op gerede en het eerste wat ik zag was een oud krot.ik dacht van jongens was me dat hier :roll: in bijna iedere auto zat volk.iedereen was daar maar aan het snuive enzo.er ware er zelfs bij die hun lijntje op de capo (motorkap) van de auto aan het kappen ware en daarna gewoon binne speelde.toen had ik al iets van wooow wat is dat hier :twisted: we kwame dan eindelijk binne in de carat.eerste opmerking :wat is dat hier :!: een donker louche kot met tropiche temperature van mss wel 35 graden ofzo,geen verlichting di thuis hoord in een discoteek,gewoon gegoten betonne vloer,... :roll: echt veel te warm daar van binne.maar bon we ginge toch eens te goei een kijkje neme van binne.wat mij op viel was dat er redelijk wat mense gewoon op de grond lagen/zaten,allemaal redelijk deraan.voor de disco bar lagen mischien wel 5 mense die er niet zo gezond uit zagen :shock: ik weet niet meer juist wie er toen draaide (was zelf ook niet al te nuchter en is in middels al 11 jaar geleden) ,maar ik geloof dat het franky kloeck was.zijn draaitechniek trok nerges meer op.hij kreeg geen enkele bas nemeer gelijk gezet.ook was er regelmatig ff geen muziek te hore in de carat.ik denk dat de dj zijn naald nemeer juist op de plaat kreeg gezet ofzo :twisted: de muziek die er gedraaid werd was redelijk hard,da kan ik mij nog goed herrinere.ook werden er lijntjes gekapt en gesnove op de tafeltjes binne,want buitewippers da bestond toen precies niet :) di bleve gewoon aan de deur staan,maar zag je zelden of nooit binnenin.alleen toen we door wouden gaan,waren we verplicht 100 fr te betalen aan de buitewippers of we mochten vergeten van thuis te gaan :evil: sinds dien was ik verslaafd aan de carat.machtig donker louche kot met het geflipste feestvolk gewoon :!: vertel hier iets over jouw eerste nacht @ carat
Héhé,ja daar mocht precies alles hé!

Kelner zei mij "As er hier ééne van den B.O.B. zit,e pilleke in zen bakkes en buiten!"

Zelfs madam pipi was het er mee eens,wel vriendelijk personeel,behalve in 99 - 2000 me die albanees Victor Horta aan de deur da was gene gewone ze!
Victor Horta?? is da gene kunstenaar ofzo, :lol: ik denk da gij Hoxa bedoelt en diene heeft daar nooit gestaan ze,mor ik weet wie da ge wilt zegge, mor hoe noemt diene ook al weer, dju toch?!
Victor Hoxha, een van de grootse gangsters uit het Antwerpse! Ging die ook al Carat ofzo?! Haha geflipt kot moet da geweest zijn 8)
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 mei 2007, 12:18
Locatie: sint-truiden

Re: eerste nacht

Bericht door castrolino »

Mijn eerste nacht carat stelde niet veel voor. Na al de verhalen te horen, besloot ik om toch maar eens een kijkje te nemen. Omdat de examenperioden volop bezig waren, ging ik vrij "nuchter" blijven die dag en gewoon wa pintjes drinken. Al meteen zag ik hoe ander feestvolk opging in de muziek en in hogere extases waren. Ikzelf kon me echter niet volledig laten gaan en ben dan ook niet zolang gebleven. Ik vond het maar zwakjes en mijn eerste gedacht was..."Geef mij dan toch maar Illusion"!
Enkele weken later, de examens waren gedaan, toch nog maar eens een caratavondje gepland. Deze keer absoluut niet zo "nuchter". Na amper een uurke aanwezig te zijn wist ik het al: CARAT IS PATAT! Vanaf die moment was ik verkocht en ben ik lange periode, met trouwens ne hele groep van hier in de buurt, gaan feesten in carat. Tot op heden nog niets beter als carat meegemaakt.
Zijn er nog zo mensen die carat, toen ze nuchter waren, echt maar niks vonden en anders het prachtigste kot wat er bestaat?
Maja, Carat en nuchter....Hoe haalde ik het ooit in men hoofd???? :-o
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Re: eerste nacht

Bericht door djaxxie »

castrolino schreef:Mijn eerste nacht carat stelde niet veel voor. Na al de verhalen te horen, besloot ik om toch maar eens een kijkje te nemen. Omdat de examenperioden volop bezig waren, ging ik vrij "nuchter" blijven die dag en gewoon wa pintjes drinken. Al meteen zag ik hoe ander feestvolk opging in de muziek en in hogere extases waren. Ikzelf kon me echter niet volledig laten gaan en ben dan ook niet zolang gebleven. Ik vond het maar zwakjes en mijn eerste gedacht was..."Geef mij dan toch maar Illusion"!
Enkele weken later, de examens waren gedaan, toch nog maar eens een caratavondje gepland. Deze keer absoluut niet zo "nuchter". Na amper een uurke aanwezig te zijn wist ik het al: CARAT IS PATAT! Vanaf die moment was ik verkocht en ben ik lange periode, met trouwens ne hele groep van hier in de buurt, gaan feesten in carat. Tot op heden nog niets beter als carat meegemaakt.
Zijn er nog zo mensen die carat, toen ze nuchter waren, echt maar niks vonden en anders het prachtigste kot wat er bestaat?
Maja, Carat en nuchter....Hoe haalde ik het ooit in men hoofd???? :-o
Ik zat er zeer geregeld nuchter en vond het toen ook de max, het is natuurlijk overal nog beter als ge wa bien zijt eh!
Afbeelding
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

Dit even terzijde
Zelfs madam pipi was het er mee eens,wel vriendelijk personeel,behalve in 99 - 2000 me die albanees Victor Horta aan de deur da was gene gewone ze!
Victor Horta was een architect tevens pionier van de Art-Nouveau
Afbeelding
Club Member
Berichten: 155
Lid geworden op: 01 mei 2007, 15:55

Bericht door freggel »

VEEL spijt dak er nooit zen geraakt, ppppppppfffffffffff :-(
Newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 jan 2005, 17:36

Mijn eerste keer CARAT

Bericht door caratlove »

Mijn eerste keer da ik daar belande was via een vriend van mij op werk die kwam daar meer die dacht ik zal u is verbazen.Ik wist nie wa me daar te wachten stond na al die verhalen die ik hoorde over de CARAT.Ik ging op een zondag na mijn werkpost om 22uur mij klaar maken en hup we waren weg.Op naar CARAT om volle veeg te GAAN. :shock: We kwamen aan en er was redelijk wa volk.wist op een moment nie wa ik daar zag , was zelfs ne gast aant weglopen van iets wa er nie was.echt grellig!!!Op een moment was ik me daar de wc aant zoeken en die zat gewoon verborgen in muur.en dan zat er daar een fijn vrouwke op de wc een oudere al ma was wel lachen. wij gefeest tot een uur of 5 en dan weg wa gaan rondrijden en wassen om om 10uur terug daar te zijn maandag morgen en het 2de deel van de party in te zetten. :cool: .Toen was ghet zeker feest daar .La Rocca sloot zijn deuren en er kwam redelijk wa volk door van daar zelfs de portier die grote marokaan , een beer van een vent.En vol albanezen he.Echt om schrik te krijgen daar.Ma we bleven feesten he!!! Opeens brak daar een ruzie uit met die portier van la rocca tege een gewone vrijwilliger in mijn ogen.Ma toen kwam die kleine brede portier van carat er tussen en da was direkt gedaan , het verbaasde mij wel.Maar da noemen ze RESPECT!!!om 15uur ben ik daar toen vertrokken met een setje van frankie jones en yves de ruyter.Koste geld toen een setje van de jones 700fr. dit was mijn eerste keer en zeker nie mijn laatste keer da ik daar ben geweest
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

John Beton bedoelde :)

700 voor setje van Jones :eek:

Heb nooit meer dan 400 frank weten betalen in carat...

Ja, de Jan opt laatste... 500
Afbeelding
Afbeelding
Newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 jan 2005, 17:36

Bericht door caratlove »

ja john beton da was em.... :P
was ook alleen de eerste keer da ik 700fr betaald heb. :evil: toen ging alles via via en veel voor niks op ne tijd.
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

djaxxie schreef:John Beton bedoelde :)

700 voor setje van Jones :eek:

Heb nooit meer dan 400 frank weten betalen in carat...

Ja, de Jan opt laatste... 500
John beton? Dat is toch die dat aan de rio staat? Of ben ik nu helemaal mis?
Newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: 15 aug 2007, 15:11

Bericht door gizzmo999 »

Ik zal mijn eerste keer Carat ook nooit vergeten,ik was één van de allereerste bezoekers! We kwamen van La Rocca en ze hadden ons daar verteld dat Carat die ochtend zijn deuren zou openen,alleen hadden ze ons verteld dat dat om 07u00 zou zijn maar bij aankomst bleek dat dat 08u00 was.Dus wij wachten op de parking tot de deuren opengingen.
Bij onze entree werd ons al snel duidelijk dat dit de nieuwe "place to be" zou gaan worden. Na de sluiting van The Globe was er enkel nog de Balmoral voor zover wij wisten en Belgie had nood aan een nieuwe After-club. In het begin leek Carat ook erg op The Globe vond ik,Dj's, volk én sfeer! Weet nog dat in het begin heel klein was,achter de discobar was nog gewoon muur,de "cocktailbar" achteraan was nog dicht en ik twijfel of de zeteltjes(aan inkom naar links) er ook al waren de eerste weken.
Heb daar een onvergetelijke dag gehad en vond al van de eerste keer dat het te vroeg sloot,in het begin was dat nog omstreeks 16u à17u in de namiddag,en na die eerste keer heb ik daar zowat iedere zondag en ook vaak 'smaandags gestaan,gezeten,gehangen,gelegen,gezweefd...
In het begin ook paar keer achter de zaak op de parking op een deken gelegen alsof t ne picknick was,de achterdeur stond stukje open en zo kon je genieten van het weer en de muziek;helaas hebben ze dat niet echt lang toegelaten,gek he? :D 8)
Ik kwam er graag,beschouwde het zoals zovelen een beetje als mijn tweede thuis,verrek;ik zat er zelfs liever dan thuis!!! 8)
Ik weet nog toen we na de eerste razzia met een hele groep naar daar waren gereden en omdat het dicht was allemaal een zwart lintje aan onze auto's bonden,we waren echt in de rouw!!!
En zo kan ik nog uren en uren en uren doorgaan... WAT EEN TYD!!!!
Véél geld zou ik ervoor over hebben om zo een dag nog eens een keer mee te maken,zeker van de beginperiode '94-'95!!!
Jammer dat er geen teletijdmachine bestaat en die speciale sfeer van toen tegenwoordig nergens meer bestaat!!!
Thanks Eric!! Thanks Vanja!! Thanks Crew!!!
Carat... ALWAYS BE MISSED!!!
[/url]
Laatst gewijzigd door gizzmo999 op 01 sep 2007, 18:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Carat... A legend!!!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast