Geruchten nieuwe resident op zaterdag ...

Het forum van Radar Belgium in Lokeren, de voormalige Cherry Moon
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

watte :!: :!: :?: :?: geene mike meer in de cherry ofwa :?:
Nothing is what is seems to be
sunglasses at night

Bericht door sunglasses at night »

back to the 90's schreef:watte :!: :!: :?: :?: geene mike meer in de cherry ofwa :?:
Check Cherry website
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

staat toch nog tusse de resident's :?
Nothing is what is seems to be
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ik heb het jullie gezegd he :cry:
sunglasses at night

Bericht door sunglasses at night »

The new CherryMoon

Dance4Mation - Het hing al een tijdje in de lucht, maar nu is het officieel. Discotheek Cherry Moon uit Lokeren (BE) gaat een nieuw tijdperk tegemoet.

Na enkele maanden brainstormen heeft het nieuwe team binnen CherryMoon gezorgd voor een stomend eindejaar. D4M zet even alles op een rijtje.

Elke vrijdag kan je terecht voor de "Furious Fridays". DJ's van dienst zijn dj Furax en Starfighter. Maar CherryMoon geeft ook de kans aan onbekend talent! Wie zijn demo instuurt kan kans maken om één van de nieuwe residents te worden op vrijdag. Via een grootscheepse dj contest met finale op 30 december 2005 kan de winnaar resident worden op vrijdag.

De zaterdagen zijn voorbehouden voor dj's Youri Parker, dj Binum en dj Fred Baker. Onder het motto "Solid Saturdays" gaat dit nieuwe concept van start. Even vermelden dat dj Binum eigenlijk dj Vince is, bekend van diverse hits.

Op zaterdag zal ook de foyer omgedoopt worden. Onder de naam Urban Room krijgen dj Restless & dj Shine de eer om r'n'b, hip hop en soul te presenteren.
Wie al een tipje van de sluier opgelicht wil zien surft best even naar de site van CherryMoon: www.cherrymoon.com

Bron: CherryMoon
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

cherry

Bericht door ProgressNation »

Benieuwd naar zaal 1!

Room 2 for tha gangstas, pimps, bitches & hoes lol :)
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

dus is de 2de zaal dicht de vrijdag :s
Nothing is what is seems to be
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

it's just another manic monday..... :cry:
Ibiza Fuckin' Island!
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Ik roep op tot een boycot!!!
:evil:
Iemand een idee wat en hoe?
sunglasses at night

Bericht door sunglasses at night »

keskondisco schreef:Ik roep op tot een boycot!!!
:evil:
Iemand een idee wat en hoe?
We kunnen ze misschien bestoken met klacht e-mails ofzo
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

boycot

Bericht door ProgressNation »

Denk dat het niet nodig zal zijn. RnB zaal veroorzaken uit zichzelf meestal problemen met bepaalde allochtone mensen :) En de regio Lokeren is er zo al voor bekend.
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

wat hadden jullie nu verwacht van het cherry management? Wake up guys, in 98 sprongen ze ook op de hardcore kar, terwijl die kar allang platte banden had. Nu zoeken ze weer een manier om volk aan te trekken, het is tenslotte een firma, vergeet het niet. De tijd dat een discotheek openhield voor 'the love of music' is allang gepasseerd zenne.

Maar niettemin denk ik dat het Cherry mngt redelijke geldwolven zijn. Dit was ik enkele jaren geleden aan het denken op de retro nights als het volk maar bleef binnenstromen, terwijl iedereen binnen in elkaars nek stond te blazen, de zweetdruppels in massa's langs de spiegels droop en er verscheidene flauwvielen van de hitte.

't is een andere generatie mensen, nieuwe jeugd, nieuwe verwachtingen. De discotheek zoals wij ze kenden bestaat noch amper.
UNDERGROUND WILL SURVIVE
keskondisco

Re: boycot

Bericht door keskondisco »

ProgressNation schreef:Denk dat het niet nodig zal zijn. RnB zaal veroorzaken uit zichzelf meestal problemen met bepaalde allochtone mensen :) En de regio Lokeren is er zo al voor bekend.
Tom zal z'n deurbeleid daarvoor nie versoepelen hoor...
Denk je ook niet dat ze meer mikken op het publiek dat in Culture Club zat???
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Re: boycot

Bericht door MIE!! »

keskondisco schreef:
ProgressNation schreef:Denk dat het niet nodig zal zijn. RnB zaal veroorzaken uit zichzelf meestal problemen met bepaalde allochtone mensen :) En de regio Lokeren is er zo al voor bekend.
Tom zal z'n deurbeleid daarvoor nie versoepelen hoor...
Denk je ook niet dat ze meer mikken op het publiek dat in Culture Club zat???
das pas grappig!! :lol: ze zullen de lat een beetje hoger leggen...ze hebben het nog ni moeilijk genoeg...klopt ni denk ik,
als ge r&b en hip hop aankondigd dan weet ge welk publiek erop af zal komen,
laat staan dat ze dan kieskeurig gaan zijn....it's all about the money..
Trouwens die culture club, is da ni terug open? had toch zoiets gehoord dacht ik?
Ibiza Fuckin' Island!
keskondisco

Re: boycot

Bericht door keskondisco »

MIE!! schreef: als ge r&b en hip hop aankondigd dan weet ge welk publiek erop af zal komen,
laat staan dat ze dan kieskeurig gaan zijn....it's all about the money..
Trouwens die culture club, is da ni terug open? had toch zoiets gehoord dacht ik?
Precies of alleen allochtone mensen naar r&b luisteren :roll:

Geen flauw idee of CC al terug open is :?

EDIT: yups...CC terug open, my bad!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten