Illusion

Het forum van Illusion in Lier
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Ik moet eerst nog 2 weken bekomen van het voorbije weekend.. :(
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Vanavond terug memories. Ik ga gaan, omdat ik juist vandaag jarig ben dus komt goed uit. Wel niet te zwaar maken, morgen interclub spelen. :?
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Member
Berichten: 248
Lid geworden op: 22 dec 2007, 18:38

Bericht door Technolab »

proficiat :D, ben er normaal ook, vaak terug te vinden bij Jan of Franky Kloeck ;)
specialized in the best trance & dance music that ever came out ;)

http://www.dj-jan.be" onclick="window.open(this.href);return false; http://forum.dj-jan.be" onclick="window.open(this.href);return false;
ps: ik ben NIET DJ Jan zelf ;)

id's / titels gezocht (trance 95-98): http://kristof.dj-jan.be/id" onclick="window.open(this.href);return false; -> LC topic
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

GVA:

Aanklager veroordeelt drugsgebruik Illusion
De voormalige zaakvoerder en twee voormalige portiers van de Lierse discotheek Illusion riskeren een jarenlange celstraf en een torenhoge boete voor hun vermeend aandeel in grootschalig druggebruik in de zaak tussen 2001 en 2003. Volgens het Mechelse parket maakte onderzoek na een razzia in de zaak duidelijk dat dit zelfs door hen in de hand werd gewerkt.

Honderden pv’s voor drugsbezit en -handel sinds 2001 waren voor het Mechelse parket in de zomer van 2003 een duidelijke aanwijzing dat er iets grondig mis was in dancing Illusion aan de Mechelsesteenweg. Navraag bij de omliggende ziekenhuizen in Duffel en Lier leerde de speurders dat er sinds 2001 ettelijke klanten van de discotheek in comateuze toestand waren binnengebracht nadat ze GHB hadden gebruikt. “Toenmalig zaakvoerder Ronald L. had blijkbaar geen lessen getrokken uit een eerdere veroordeling voor het ter beschikking stellen van een lokaal voor drugsgebruik, na een inval in de zaak in 1997. Hij vond het niet nodig om over te gaan tot drugbeperkende maatregelen. Sinds 2001 nam het drugsfenomeen in Illusion zelfs alsmaar grotere proporties aan”, licht procureur Miguel Ureel toe.

In de ochtend van 15 juni 2003 viel de politie daarom opnieuw de discotheek binnen. Van de bijna zevenhonderd aanwezige klanten pikte ze er achtenzestig uit, omdat ze uiterlijke tekens van drugsgebruik vertoonden. “Zestig van hen bleken positief, net als negen van de vijfendertig personeelsleden”, gaat Miguel Ureel voort. “In en rond de dancing werd een massa drugs en restanten van drugs aangetroffen. Vijf personen moesten naar het ziekenhuis worden afgevoerd omdat ze een te grote hoeveelheid GHB hadden ingenomen.”

Voor het Mechelse parket is het duidelijk dat Ronald L. het drugsgebruik in zijn zaak oogluikend heeft toegestaan en zelfs vergemakkelijkt. Het meent ook dat er een interne drugshandel was opgezet met zijn medeweten en onder supervisie van portiers Jan C. en Koen O. Het openbaar ministerie vraagt daarom zware straffen voor dit drietal. Ronald L. riskeert een effectieve celstraf van zeven jaar, 550.000 euro boete en een verlies van een vermogensvoordeel van 2,3 miljoen euro en zijn woning in Nijlen. Portiers Jan C. en Koen O. hangt een celstraf van respectievelijk vijf en twee jaar en een boete van respectievelijk 550.000 en 110.000 euro boven het hoofd.

Meester Kris Luyckx vraagt voor zijn cliënt, Ronald L., de vrijspraak. “Mijn cliënt heeft alles gedaan wat binnen zijn wettelijke mogelijkheden lag om drugs buiten zijn zaak te houden. Volgens een ministriële omzendbrief mogen bewakingsagenten zelfs niet fouilleren om drugs te vinden”, kaart hij aan. De advocaten van de andere beklaagden mogen pleiten op vrijdag 16 mei.

Twee weken later velt de rechter het vonnis van een andere klacht tegen dancing Illusion, zijn huidige zaakvoerder Jan V.E. uit Heist, zijn vriendin Kelly V.H. en portier Dirk R.. De moeder van een klant beticht hen van schuldig verzuim op 12 november 2005. Haar zoon geraakte toen in Illusion buiten bewustzijn na de inname van amfetamines. Volgens de vrouw weigerde Illusion een ziekenwagen te bellen om de reputatie van de discotheek niet te schaden. Het drietal riskeert zeven maanden cel.

Jan VAN DE POEL
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Pfieuw, dat ziet er niet goed uit...
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Strenge straffen ze :?
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Amaai, stel je voor.....al die jaren uwe pens afgedraaid om nu alles te moeten afgeven en dan nog in den bak te vliegen :?
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

amai, een ambulance weigeren te bellen, als dat waar zou zijn :?

GHB overdosisen, zoals ze dat zo mooi zeggen, dat kennen we helaas allemaal wel zeker? dat hebben we lange tijd IEDER weekend OVERAL meegemaakt rond die periode, tegewoordig is het al veel minder vind ik...
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Als ge dan uwe pens laat aanbakken door schuldig verzuim om uw reputatie te bewaren :?
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Bericht door pooley »

Gasten, twordt pas binnen 2 weken uitgesproken he. Nog ni re tap conclusies trekken.
Een moeder in 'distress' zegt zoveel he, hoe zou ge zelf zijn...


Tbegint hier opt laatste nieuws te trekken ze...
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Dieje nieuwen baas ken ik ni dus.... ik bedoelde de Ronald. En dan de Jan......was nooit onze maat. Dikwijls was die gewoon zo dweis als iets. Heeft na zijn "portierscarriere" een meubelzaak gehad hier in de buurt.
En wa is er van al die nieuwe aanklachten waar ? Ze vinden toch altijd een stok om te slaan zenne.
Laatst gewijzigd door Stanne op 13 mei 2008, 20:33, 1 keer totaal gewijzigd.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

12 november 2005? Was illusion toen al terug open?
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Trab schreef:12 november 2005? Was illusion toen al terug open?
Ja zenne, die is in december 2004 zelfs al opengegaan.
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Bericht door pooley »

Mijn fotoarchief laat me niet in de steek:

> Illusion Pre Party 27-11-2004: OFFLINE
> Illusion Opening 04-12-2004: OFFLINE

da zen ze si :)
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

ghb heeft eigenlijk weinig goeds gedaan in het algemeen, zowel voor die die uitgaan als de bazen
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten