Illusion

Het forum van Illusion in Lier
Richman

Bericht door Richman »

En iemand al geweest sinds de opening?
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Nee, nog niet, maar ga binnenkort zeker eens gaan kijken, als er kandidaten zijn om mee te gaan :P
Fieneke

Bericht door Fieneke »

ik ben al zo goed als elke week geweest en ik moet zeggen, ILLUSION RULEZ, nog steeds dezelfde sfeer en toch veel minder niet zo fatsoenlijke figuren, de max gewoon :!: :!: :!: :!:
Freakske

Bericht door Freakske »

Fieneke schreef:ik ben al zo goed als elke week geweest
Leugenaar :lol: :P :twisted:

Fieneke schreef: ILLUSION RULEZ, nog steeds dezelfde sfeer en toch veel minder niet zo fatsoenlijke figuren, de max gewoon :!: :!: :!:
Hier moet ik u dan wel gelijk in geven :D :wink:
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Allez als ik eens ga laat ik het jullie weten, dan kunnen we samen eentje drinken okido :wink:
Fieneke

Bericht door Fieneke »

Freakske schreef:
Fieneke schreef:ik ben al zo goed als elke week geweest
Leugenaar :lol: :P :twisted:

Fieneke schreef: ILLUSION RULEZ, nog steeds dezelfde sfeer en toch veel minder niet zo fatsoenlijke figuren, de max gewoon :!: :!: :!:
Hier moet ik u dan wel gelijk in geven :D :wink:
hela klein broerke, niks leugenaar, zo goed als elke week !!! ok, altijd maar ene keer int weekend, maar kben al oud he 8) :lol:
Fieneke

Bericht door Fieneke »

Club 11 schreef:Allez als ik eens ga laat ik het jullie weten, dan kunnen we samen eentje drinken okido :wink:
zeker weten, als ge mee den ene afspreekt komde den andere ook wel tegen :wink:
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

ik ben nog altijd niet geweest sinds de opening,ik zou er eigenlijk eens werk van moeten maken e :D 8) er schijnt nog niet veel veranderd te zijn ten huize ILLU ... ivm interieur en zo ... grtzz
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

hehe,hier word precies ook niet veel gereageerd,hier ontbreekt een sociale sfeer :P :P :lol: grtzz
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz :P greetz 8)
Member
Berichten: 96
Lid geworden op: 07 feb 2005, 19:58
Locatie: t'hout

Bericht door Swetti »

Mroizo,'kben er 5 feb nog geweest!!! 't Ziet er van binnen nog net 't zelfde uit als vroeger en de muziek is ook nog dik OK. Kheb wel ongeveer een 45 min moeten aanschuiven vooralleer ik binnen was. See ya this saturday @ Illusion :?:
"Artists should be free to use nudity if they feel like it..." JDM
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

mja dan moet ik toch eens ne keer langs gaan want illusion is en blijft goed !!! alleen de level vind ik wa minder ... ni zo mijne stijl muziek ... greetz 8)
Fieneke

Bericht door Fieneke »

tja joh, illusion is nog steeds de beste, vind het wel spijtig dat ik geen topics meer mag openen om jullie op de hoogte te houden van de events :roll:
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

mja ma t gaat hier tenslotte over "legendary stuff" e,als mensen moeten weten wat er gaande is in illusion kijken ze gewoon op de illusion website e ... greetz 8)
Newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: 21 feb 2005, 13:15
Locatie: Haacht

Bericht door FairyLightz »

Ben er sinds de opening regelmatig geweest....Nog niet veel veranderd tov vroeger vind ik...Same music, same people....Like it overthere (boven dan toch) en is lekker dichtbij voor mij.

Ja kan me er zaterdags vinden @ the level....beneden is men ding zo ni...
Afbeelding...as the white rabbit said...FEED YOUR HEADAfbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten