Illusion

Het forum van Illusion in Lier
Club Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 17 sep 2006, 02:35

Re: Illusion

Bericht door A-TOM-X »

Ik begrijp de commentaar dat Jan meer geschikt zou zijn voor de topuren & ik ga er zelfs grotendeels mee akkoord. Vroeger toen ik zelf niet geprogrammeerd stond op Memories kwamen wij zelf als klant speciaal voor zijn set naar Illusion.
De vorige editie voelde ik mij ook ongemakkelijk dat ik van hem moest overpakken omdat ik dat ook ongepast vond.
Helaas kan ik echter verder geen commentaar geven op de programmatie want das een zaak tussen Illusion & zijn DJ's.
Jan staat in elk geval al beter geprogrammeerd als in juli want toen moest hij opwarmen.
Ik herinner mij echter ook de kritiek vroeger dat een andere DJ nooit de kans krijgt om op de topuren te draaien (cfr Kane), nu dat dit dan eens gebeurt komt er daar weer kritiek op. :scratch:
Van mijn kant zal je in ieder geval geen gebonk moeten verwachten à la Hit Hard, etc...
Memories is mijn favoriete concept en ik draai ook veel liever trance dan retro... ik heb echter zelden de kans gekregen in het verleden om dit te doen mede door het ontstaan van Memories.
Op retro's draaide ik veel meer retrotrance dan nu, maar we mochten het simpelweg niet meer omdat retrotrance nu éénmaal met Memories werd gespeeld.
Zij die mijn set gehoord hebben van de Memories in juli beamen dat ik zeker mijn plaats heb op een Memories.
Voor zij die hem nog niet hebben gehoord:

http://rapidshare.com/files/253096104/m ... 09_001.mp3
http://rapidshare.com/files/253114913/m ... 09_002.mp3

@kvm: Ik voel mij zeker niet tegen de schenen gestampt, maar ik heb wel door dat je op mij doelt. Je moet me echter niet veroordelen voor ik de kans heb gehad om te bewijzen dat ik meer in mars heb dan enkel retro.
DJ Wout - Adorable is zeker een goede plaat en ik zal zien wat ik kan doen, ik had echter zelf meer Wasichu in gedachten.

http://www.youtube.com/watch?v=qBCaN3HTAsE

Ik ga deze avond nog enkele uren "indraaien" bij een kameraad zodat ik goed opgewarmd aan mijn set kan beginnen.

Tenslotte wens ik iedereen een topavond toe met supertranceclassix & kom gerust een goeiedag zeggen!!! grtz
kvm
Newbie
Berichten: 41
Lid geworden op: 27 nov 2007, 15:15

Re: Illusion

Bericht door kvm »

Aan A-Tom-X:

Ik begrijp dat je je aangesproken voelt bij mijn eerdere opmerking over dj jan.
Jij draait inderdaad vanavond de topuren. Maar ook Seleen staat mooi in line-up geprogrammeerd.
Of jullie dat verdienen wil ik niet in twijfel trekken, ik twijfel er niet aan dat jullie goeie dj's zijn.
Alleen was Jan vroeger ook dé dj waarvoor ik naar Illusion kwam (periode 2000-razzia).
Daarom en alleen daarom vind ik het ongepast dat dat hij zo vroeg staat. Een schande dat hij de vorige editie moest openen, een dj met meer dan 10 jaar dienst...

Waarom is interne keuken -> ik wou het alleen nog maar eens aanhalen !

Wasichu is ook prima, al gaat mijn voorkeur nog steeds uit naar Adorable :D
Draai maar de set die je wil draaien!

groetjes
Club Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 17 sep 2006, 02:35

Re: Illusion

Bericht door A-TOM-X »

Correctie, er was blijkbaar een foutje in de line-up geslopen:

23:00 Jan Vervloet
00:30 Jan
02:00 A-Tom-X
03:30 Seelen
05:30 Nico
07:30 Jean
kvm
Newbie
Berichten: 41
Lid geworden op: 27 nov 2007, 15:15

Re: Illusion

Bericht door kvm »

Heel veel volk gisteren op de Memories.
Al komt dat natuurlijk mede door de geslaagde jungle-deco.
Rond 02u gearriveerd, jan zijn set niet gehoord.
A-tom-X draaide een goeie set! De sfeer was wel wat minder dan de vorige editie. Vooral omdat er meer jonger volk was vermoed ik.

Tot 03u30 dus een goeie Illusionnacht en toen kwam Seleen :?

Maakte alweer van een Memories een Retro Classix...Om vervolgens level getinte plaatjes te spelen. Om 04u30 ben ik dan maar doorgegaan...
Ik begrijp niet dat hij tijdens Memories op die uren staat geprogrammeerd nog minder nadat ik 2 maal een stuk van zijn set heb gehoord. ( ik heb het over de platenkeuze niet over de manier van draaien ! ).

Voor de oudere garde is het al jammer de de ground de ground niet meer is, als ze tijdens de Memories nu ook nog eens vrolijk non-Memories plaatjes gaan spelen...organiseer het dan liever niet !

Ik begrijp absoluut niet waarom jan niet op de topuren draait?
Waarom er op een memories al van half 4 van muziekstijk wordt verandered?

Je merkt een beetje ontgoocheld naar huis gegaan :)
Elite Club Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 19 feb 2009, 20:45

Re: Illusion

Bericht door KingsBoy »

voor de eerste maal Illusion bezocht tijdens memories, en ik moet zeggen: qua inrichting is dit de slechtste dancing die ik ooit heb bezocht, dit was ook de mening van iedereen die met me mee was

nogal een geluk dat de muziek alles heeft goedgemaakt, heb me KAPOT geamuseerd! de muziek was FAN TAS TISCH, rond half 4 naar huis gegaan met een meer dan voldaan gevoel, helaas zullen ze mij er niet meer terug zien, geef mij maar iets als CM of Kokorico, met een ronde dansvloer :P ik werd op een gegeven moment ZOT van die smalle gangetjes aan de zijkant, om nog maar te zwijgen van al die planten die in de weg stonden :scratch:

:x :x :x
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Re: Illusion

Bericht door djaxxie »

KingsBoy schreef:voor de eerste maal Illusion bezocht tijdens memories, en ik moet zeggen: qua inrichting is dit de slechtste dancing die ik ooit heb bezocht, dit was ook de mening van iedereen die met me mee was

nogal een geluk dat de muziek alles heeft goedgemaakt, heb me KAPOT geamuseerd! de muziek was FAN TAS TISCH, rond half 4 naar huis gegaan met een meer dan voldaan gevoel, helaas zullen ze mij er niet meer terug zien, geef mij maar iets als CM of Kokorico, met een ronde dansvloer :P ik werd op een gegeven moment ZOT van die smalle gangetjes aan de zijkant, om nog maar te zwijgen van al die planten die in de weg stonden :scratch:

:x :x :x
Ieder zijn mening naturlijk maar heb illusion altijd beestig gevonden en met mij vele anderen. Heb de versiering nu niet gezien maar dat was vroeger juist hun visitekaartje, dat was echt heel bangelijk vroeger altijd. Geef het toch nog maar eens een kans!
Afbeelding
Afbeelding
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 29 dec 2008, 14:58

Re: Illusion

Bericht door Magicdavo »

half 4 al door in illusion? dan mis je het beste! ge moet echt is blijven tot de sluiting
Club Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 17 sep 2006, 02:35

Re: Illusion

Bericht door A-TOM-X »

KingsBoy schreef:voor de eerste maal Illusion bezocht tijdens memories, en ik moet zeggen: qua inrichting is dit de slechtste dancing die ik ooit heb bezocht, dit was ook de mening van iedereen die met me mee was

nogal een geluk dat de muziek alles heeft goedgemaakt, heb me KAPOT geamuseerd! de muziek was FAN TAS TISCH, rond half 4 naar huis gegaan met een meer dan voldaan gevoel, helaas zullen ze mij er niet meer terug zien, geef mij maar iets als CM of Kokorico, met een ronde dansvloer :P ik werd op een gegeven moment ZOT van die smalle gangetjes aan de zijkant, om nog maar te zwijgen van al die planten die in de weg stonden :scratch:
:x :x :x
Tja, als het overal een ronde dansvloer zou zijn dan zou het toch maar saai zijn.
Illusion was vroeger een zwembad als ik me niet vergis, dus dat verklaart het lange rechthoekige interieur. Probleem was dat er enorm veel volk was en met die deco was dat te krap.
Normaal is de level open wat ook de drukte had kunnen verlichten.
Toch fijn dat je de muziek fijn vond, dat wil zeggen dat wij toch ons werk gedaan hebben om jullie een fijne avond te geven. Ik zou zeggen, geef het nog maar eens een kans als de deco weg is. ciao
Club Member
Berichten: 248
Lid geworden op: 22 dec 2007, 18:38

Re: Illusion

Bericht door Technolab »

voor eens en voor altijd...: het zwembad verhaal is slechts een mythe, is nooit een zwembad geweest ;) :clown:

Tom z'n zet was gewoonweg 't beste wat ik al in jaren gehoord heb,
AF
AF

Afffffff!
specialized in the best trance & dance music that ever came out ;)

http://www.dj-jan.be" onclick="window.open(this.href);return false; http://forum.dj-jan.be" onclick="window.open(this.href);return false;
ps: ik ben NIET DJ Jan zelf ;)

id's / titels gezocht (trance 95-98): http://kristof.dj-jan.be/id" onclick="window.open(this.href);return false; -> LC topic
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Re: Illusion

Bericht door Gio »

Wat moet die kuip-vorm dan voorgesteld hebben? :)
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Club Member
Berichten: 248
Lid geworden op: 22 dec 2007, 18:38

Re: Illusion

Bericht door Technolab »

de enige die dat met zekerheid kunnen vertellen, zijn de ouw pekes en mekes van Duffel/Lier en omstreken :)

voor 't Illusion werd, was 't reeds een volks "discotheek"..., qua vorm binnenin zoals we Illusion nu nog steeds kennen
zelfs Dreamzone weet er ni 100% het fijne van... Ronald misschien?
specialized in the best trance & dance music that ever came out ;)

http://www.dj-jan.be" onclick="window.open(this.href);return false; http://forum.dj-jan.be" onclick="window.open(this.href);return false;
ps: ik ben NIET DJ Jan zelf ;)

id's / titels gezocht (trance 95-98): http://kristof.dj-jan.be/id" onclick="window.open(this.href);return false; -> LC topic
Club Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 17 sep 2006, 02:35

Re: Illusion

Bericht door A-TOM-X »

Technolab schreef:voor eens en voor altijd...: het zwembad verhaal is slechts een mythe, is nooit een zwembad geweest ;) :clown:

Tom z'n zet was gewoonweg 't beste wat ik al in jaren gehoord heb,
AF
AF

Afffffff!
Amai, thanks Kristof! :oops:
Oei, ik heb dat mij zo'n jaar of 10 geleden laten wijsmaken dan! :)
Ik vond het zalig zaterdag, ik heb slechts van 3 dingen spijt:
1. ik had geen zin om te stoppen om half 4 :p
2. ik was Push - Cosmonautica vergeten uit mijn andere bak te nemen, een absolute vergeten en ondergewaardeerde trance classic!!!
3. totaal gebrek aan sfeer tijdens mijn set en bij Seelen direct vollebak op niet echt typische Memories muziek (desalniettemin leuk gebracht!)

Ik hoop nu maar dat ik op de 2 Memories parties bewezen heb dat ik meer dan mijn mannetje kan staan met dit concept.
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Re: Illusion

Bericht door djaxxie »

A-TOM-X schreef:
Technolab schreef:voor eens en voor altijd...: het zwembad verhaal is slechts een mythe, is nooit een zwembad geweest ;) :clown:

Tom z'n zet was gewoonweg 't beste wat ik al in jaren gehoord heb,
AF
AF

Afffffff!
Amai, thanks Kristof! :oops:
Oei, ik heb dat mij zo'n jaar of 10 geleden laten wijsmaken dan! :)
Ik vond het zalig zaterdag, ik heb slechts van 3 dingen spijt:
1. ik had geen zin om te stoppen om half 4 :p
2. ik was Push - Cosmonautica vergeten uit mijn andere bak te nemen, een absolute vergeten en ondergewaardeerde trance classic!!!
3. totaal gebrek aan sfeer tijdens mijn set en bij Seelen direct vollebak op niet echt typische Memories muziek (desalniettemin leuk gebracht!)

Ik hoop nu maar dat ik op de 2 Memories parties bewezen heb dat ik meer dan mijn mannetje kan staan met dit concept.
Poossteeuuuhhhh :)

Ik was er nu niet bij, maar krijg absoluut het schijt van dj's die zich niet aan het concept houden maar even hun eigen ding gaan doen...
Afbeelding
Afbeelding
Newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 nov 2007, 17:26
Favoriete Clubs: Illusion, La Rocca

Re: Illusion

Bericht door Glexx »

djaxxie schreef:Poossteeuuuhhhh :)

Ik was er nu niet bij, maar krijg absoluut het schijt van dj's die zich niet aan het concept houden maar even hun eigen ding gaan doen...
Ge kunt niet alle schuld op Seelen steken eh, hij is geen trance-dj dus kunt ge ook niet van hem verwachten dat hij nen heleboel memories-platen in zijnen bak heeft steken. Naar mijn mening ligt de schuld eerder bij het management.
Club Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 17 sep 2006, 02:35

Re: Illusion

Bericht door A-TOM-X »

Glexx schreef:
djaxxie schreef:Poossteeuuuhhhh :)

Ik was er nu niet bij, maar krijg absoluut het schijt van dj's die zich niet aan het concept houden maar even hun eigen ding gaan doen...
Ge kunt niet alle schuld op Seelen steken eh, hij is geen trance-dj dus kunt ge ook niet van hem verwachten dat hij nen heleboel memories-platen in zijnen bak heeft steken. Naar mijn mening ligt de schuld eerder bij het management.

Ik heb alleszins niet de bedoeling om Seelen met de vinger te wijzen, mijn reactie was eerder te wijten aan het publiek in de zaal die blijkbaar geen trancefans waren.
Het feit dat Seelen ze meekreeg, vind ik dan ook knap want mij lukte het duidelijk niet.

Probleem is dat de level in de zomermaanden gesloten was en men de levelfans hun memories niet wou ontzeggen denk ik. Enfin, het was maar voor twee keer want de level gaat terug open he.
Ik denk mochten wij trance mannen in de level moeten gaan draaien & wij tussen hun levelschijven trance & retro gaan draaien, dat ze dat ook niet leuk zullen vinden. (en terecht!)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten